Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Nei det er ikke standard. Hmm, det synes jeg egentelig er litt dårlig på en såpass dyr bil når nye A3 har det som standard.... Driver å kikker litt etter bil i Tyskland med det står ikke DAB nevnt på noen av bilene, men jeg ser det ofte står Tuner så lurer på om det kan være dette. Tyskerne er jo forøvrig veldig konservative når det gjelder slikt så skulle ikke forundre meg at det er vanskelig å finne, de hørte jo fortsatt på kassetter i bilen i 2002... (En kollega har en MB W203 fra 2002 med original kassetspiller) Mange tyskere er ganske tradisjonelle på den måten. De liker å kunne kjøpe f.eks en 5-serie så enkel som overhode mulig. Type 518d/520i med minst mulig utstyr. Disse blir ofte solgt med ekstra gode rabatter og befinner seg derfor prismessig godt innenfor 3-seriens terretorium. Forskjellen er at noen heller vil ha en enkel 5-serie enn en påkostet 3-serie. Her i Danmark er det også ganske vanlig at innstegsmodellene i hver serie er enkle når det gjelder utstyr. Jeg tror f.eks at 5-serien kommer som standard med stoffseter selv om dette neppe er det som rent faktisk blir solgt. Det er sjelden at en ny 5-serie blir solgt til en privatperson. Alt handler om firma og leasingbiler. Slikt ville jo vært økonomisk selvmord her i Norge, bilen hadde blitt umulig å selge hvis man ikke dumpet prisen. I Norge så er jo skinn standard, bilene er forholdsvis godt utstyrt som standard i Norge. Man har Skinn, navi, HIFI og bi Xenon som standard Sett flere F10 på finn med manuell, stoffseter og den lille skjermen... Disse har jeg også sett, er nok mest sannsynlig Tysk importerte biler. De ligger som regel lenge og til lav pris på Finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Litt Mercedes reklame.. Mercedes /8 er meget stilfulle biler! Den gang det var Mercedes som var alene om å være "premium". Jeg liker å lese om Mercedesprosjekter.. De har ofte et helt annet fokus enn BMW prosjekter( som dreier seg i hovedsak om dekkstrekk, syk senk og andre mainstream-ting) http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=31302.0 hermanoo90 og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 "Strich-Acht" er uten tvil en av de aller fineste modellene Mercedes-Benz har bygget. Jeg liker den nesten bedre enn W123 og W124... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Hmm, det synes jeg egentelig er litt dårlig på en såpass dyr bil når nye A3 har det som standard.... Driver å kikker litt etter bil i Tyskland med det står ikke DAB nevnt på noen av bilene, men jeg ser det ofte står Tuner så lurer på om det kan være dette. Tyskerne er jo forøvrig veldig konservative når det gjelder slikt så skulle ikke forundre meg at det er vanskelig å finne, de hørte jo fortsatt på kassetter i bilen i 2002... (En kollega har en MB W203 fra 2002 med original kassetspiller) Slikt ville jo vært økonomisk selvmord her i Norge, bilen hadde blitt umulig å selge hvis man ikke dumpet prisen. I Norge så er jo skinn standard, bilene er forholdsvis godt utstyrt som standard i Norge. Man har Skinn, navi, HIFI og bi Xenon som standard Disse har jeg også sett, er nok mest sannsynlig Tysk importerte biler. De ligger som regel lenge og til lav pris på Finn Husk at Norge ikke er som andre land. I de fleste andre land må folk tenke litt økonomisk selv når det gjelder relativt alminnelige biler som f.eks BMW 5-serie. Det er de færreste i Tyskland som har råd til såpass fine og kostbare biler. DAB har så langt en lav markedsandel i Tyskland. Under 5% av det totale radiomarkedet er DAB. Selve dekningen når det gjelder DAB+ signalene er imidlertid ganske fornuftig med ca. 75% av landet dekket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Hmm, det synes jeg egentelig er litt dårlig på en såpass dyr bil når nye A3 har det som standard.... Driver å kikker litt etter bil i Tyskland med det står ikke DAB nevnt på noen av bilene, men jeg ser det ofte står Tuner så lurer på om det kan være dette. DAB-radio er ikke så vanlig i Tyskland, så det er et stykke mellom bilene som har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Slikt ville jo vært økonomisk selvmord her i Norge, bilen hadde blitt umulig å selge hvis man ikke dumpet prisen. I Norge så er jo skinn standard, bilene er forholdsvis godt utstyrt som standard i Norge. Man har Skinn, navi, HIFI og bi Xenon som standard Neida, ikke noe mer standard på f10 i Norge i forhold til i Tyskland, Skinn er ikke standard, og Bi-Xenon ble først standard på faceliften nå på 2014 modellen. Hifi anlegget er heller ikke standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Litt Mercedes reklame.. Mercedes /8 er meget stilfulle biler! Den gang det var Mercedes som var alene om å være "premium". Jeg liker å lese om Mercedesprosjekter.. De har ofte et helt annet fokus enn BMW prosjekter( som dreier seg i hovedsak om dekkstrekk, syk senk og andre mainstream-ting) http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=31302.0 Brormin hadde en sånn back in the days. Med 280 motor og manuell var det en høvelig morsom bil etter datidens standard. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 (endret) DAB-radio er ikke så vanlig i Tyskland, så det er et stykke mellom bilene som har dette. Blir det import så blir det vel å glemme DAB, kan vel ettermonteres da Neida, ikke noe mer standard på f10 i Norge i forhold til i Tyskland, Skinn er ikke standard, og Bi-Xenon ble først standard på faceliften nå på 2014 modellen. Hifi anlegget er heller ikke standard.Sier du det, min far fikk forklart på Bavaria at Skinn og HIFI var standard i Norge. Kanskje det er noen sånne pakker man kan kjøpe da som skinn er standard i, ikke vet jeg Endret Desember 14, 2013 av Sjøbuse Fjernet uønsket innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Du har jo alltids denne, om bilen ikke har DAB originalt. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=15240&katid=166&mid=m436&id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 (endret) Du har jo alltids denne, om bilen ikke har DAB originalt. http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=15240&katid=166&mid=m436&id=&vn=736 Den var ikke dum du, iallfall som en midlertidig løsning Må jo nesten ha DAB i en såpass ny bil som en F10, takk for tips Endret Desember 14, 2013 av Sjøbuse Fjernet uønsket innhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Da er dere ferdige med den saken! La det ligge eller krangle vidre på pm. Ingen andre her er intresert å lese slikt tull. Haukefer og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Litt morro er det da.. Heheh neida Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Bimmers treff der neste år Det hadde jaggu vært roadtripen sin det Må btw ta en omvei og ta en kikk på the caspian seamonster samtidig, men det går jeg ut fra er greit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Flink *klappe på hodet* Pusset og smurt og fiksa og ordna på både spyler og visker på min E30 ESEL FILM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Ser flott ut Men du glemte avløpet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg