S.Hafsmo Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Tap av oljetrykk i noen få sekunder er nok til å rasere. Ihvertfall dersom det skjer under pådrag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 I noen minutter, ja er det såpass kan du minst regne med en god overhaling(nye lagre, disse blir ripete med en eneste gang uten oljefilm.. Mer er det også garantert..), eller se etter ny motor med en gang.. Jeg hadde valgt sistnevnte.. Rådebank er vel lydene du hører antar jeg.. Da har ting gått for langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 I noen minutter, ja er det såpass kan du minst regne med en god overhaling(nye lagre, disse blir ripete med en eneste gang uten oljefilm.. Mer er det også garantert..), eller se etter ny motor med en gang.. Jeg hadde valgt sistnevnte.. Rådebank er vel lydene du hører antar jeg.. Da har ting gått for langt.. dette høres ikke bra ut må sette den inn på verkstedog se hva de sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Er snakk om sekunder uten olje, ikke minutter før den ryker... Hadde glatt tatt komp test i det minste før jeg gadd i det heletatt se på ny pumpe. hva slags test? og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Jeg kjørte fullt pådrag opp en bakke med bmwn min ifjor sommer å da var det en slange til olja som løsna så det spruta olja ut, men det gikk greit for meg , slapp gassen med en gang og rulla 10 sek på tomgang før jeg vrei om tenninga. Var fortsatt 3 liter olje igjen i blokka når jeg etterfyllte etterpå, jeg har ikke en eneste ulyd i motoren min ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Mista også oljetrykket mens jeg gassa på en oppoverbakke, stoppa med en gang og fraktet bilen hjem har ikke starta den ennå, så håper det ikke er noen seriøse problemer med motor for da har jeg ruinert meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Har nettopp kjøpt meg full HD projector 1080p, 105" lerret og Bose hjemmekino. Nå skal det spilles Grand Turismo 6 som jeg fikk til jul De julegavene man ikke får må man kjøpe selv hsd, noekult og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Forstår! TP86 hadde kanskje vært stas ja! Kom ut på markedet da jeg sluttet med moped husker jeg! God sylinder? Sykkelen har vel gått 20 000km nå, simringer og lagre holder vel mer enn som så? TSX motoren ble kløyvet igår, så får nesten bli ferdig med den før den andre motoren går til pers.. eDit: Bytter man veiv, bytter man lager og simringer i samme slengen selvfølgelig Bare å kjenne over resten av lagrene når du splitter.. Hadde selv tp 75 og 85. Og monterte mange sånne sylindre og 86ere for "kunder". Ingen dårlige erfaringer med de for meg ihvertfall. Savnet litt moped motorene. Ble noen jobber i og rett etter moped tiden.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Puttet en 90cc på AM6 Aprilia RS, uten å bytte veiv. Hehehe. Hadde det kjekt i 6-7 måneder før veiv røk. Lurer på om det var simonini det het. Men har også gode erfaringer med malossi. Hadde det på en furia. Athena sprakk i kulden, men det var sikkert pga lite kjølevæske i blandingen. Slengte i litt egg og radiator tett i god tro om at jeg kunne kjøre korte turer, men da kjørte jeg 5 meter og så hadde jeg eggerøre og kliss oppover hele foten og låret. Var veldig morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Hva skriver man i kontrakten under "Kjøpesum" når man skal bytte en bil i en annen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Har nettopp kjøpt meg full HD projector 1080p, 105" lerret og Bose hjemmekino. Nå skal det spilles Grand Turismo 6 som jeg fikk til jul De julegavene man ikke får må man kjøpe selv 135" som er tingen. Er på jakt etter sånn "Solberg"-stol, men folk skal jo ha gull for de. Ellers har jeg jo fremsetene til 1-serien liggende i garasjen som jeg vurderer å mekke til. Fredrik 90, Skårholen, Thundercoil og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Har kjørt 12mil med 0 oljetrykk, spratt ei råde ut av blokka på min gamle w123 og jeg kunne jo ikke akkurat bare la det stoppe meg fra å fortsette til Sverige heller Det røyk godt i etpar mil, etter det ble alt bare.. Stille og fredelig Haukefer og BMW E30 325 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Puttet en 90cc på AM6 Aprilia RS, uten å bytte veiv. Hehehe. Hadde det kjekt i 6-7 måneder før veiv røk. Lurer på om det var simonini det het. Men har også gode erfaringer med malossi. Hadde det på en furia. Athena sprakk i kulden, men det var sikkert pga lite kjølevæske i blandingen. Slengte i litt egg og radiator tett i god tro om at jeg kunne kjøre korte turer, men da kjørte jeg 5 meter og så hadde jeg eggerøre og kliss oppover hele foten og låret. Var veldig morsomt. BULLSHIT at du hadde 90cc på am6 uten å bytte veiv, org veiv har 43mm slaglengde og ved 50mm boring (største trimm sylinder ved uten å bytte veiv mtp slaglengde) får du 76cc, (som blir kalt for 80cc) simonini laget et sylinder kit som het simonini90, dog med 50mm boring og 46mm slaglengde edit; http://www.speedoptions.no/index.php?main_page=product_info&cPath=159_161_11091_11115&products_id=16&zenid=bbcf8934434aa9c33292df713e360556 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Jeg leser så mye rart om den 1.8t motoren, har lest på broom at det er en "bombesikker" motor som tåler mye, og jeg har lest at det er en av de verste motorene der ute omg what to do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 29, 2013 Share Skrevet Desember 29, 2013 Du skulle hørt på meg og solgt Audien og kjøpt BMW Ikke si at jeg ikke advarte deg Han skulle hørt på forhandler og ikke kjørt bilen, men klart er man ikke nevenyttig så er kanskje bmw ett jevnt over tryggere valg. tok kontakt med han han fikser det hvis det bare er oljepumpa, men ikke hvis tuboen har havarert, noe som jeg tror ikke har skjedd siden turboen ikke har noen rar lyd eller noe som helst når jeg starter bilen. skurrer bare i motor ikke noe annet Det nytter ikke å bytte røykvarslern etter at huset har brent ned...... Puttet en 90cc på AM6 Aprilia RS, uten å bytte veiv. Hehehe. Hadde det kjekt i 6-7 måneder før veiv røk. Lurer på om det var simonini det het. Men har også gode erfaringer med malossi. Hadde det på en furia. Athena sprakk i kulden, men det var sikkert pga lite kjølevæske i blandingen. Slengte i litt egg og radiator tett i god tro om at jeg kunne kjøre korte turer, men da kjørte jeg 5 meter og så hadde jeg eggerøre og kliss oppover hele foten og låret. Var veldig morsomt. Dersom du setter deg noen sekunder med kalkulatoren så ser du at dette faktisk motstrider noen tusen år med matematikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg