Dirty Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Har vondt i pungen, det er jo krise. flaut å gå te legenhar vært syk satser på det har en sammenheng og at det går over. off tenkt å måtte legge den på disken hos legen! TRF og torbfer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Hehe Flaut å gå til legen men ikke til bimmers ? Jås og Hansh reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Har vondt i pungen, det er jo krise. flaut å gå te legen har vært syk satser på det har en sammenheng og at det går over. off tenkt å måtte legge den på disken hos legen! Sikkert bare pult kona for hardt bakfra, kan få litt vondt da, hvis den har klaska for hardt i rassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Har vondt i pungen, det er jo krise. flaut å gå te legen har vært syk satser på det har en sammenheng og at det går over. off tenkt å måtte legge den på disken hos legen! Er det lenge siden du har....ja du vet? Det kan gi litt ømme testikler har jeg hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Haha.. nei det er ikke så lengesia Får gå te legen om det ikke går over, er jo krise skal jo til å lage barn nå snart, haha 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Haha.. nei det er ikke så lengesia Får gå te legen om det ikke går over, er jo krise skal jo til å lage barn nå snart, haha Er nok det lureste det ja Er sikkert ikke noe farlig, da hadde det gjord mer vondt sikkert En kollega var hos legen med "understellet", var visst en litt "sær" opplevelse å stå der på kontoret foran en gubbe på 55 mens du har buksa nede på anklene Godt jeg har sluppet unna slikt så langt i allfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Off ja, heheh skal være hele nesteuke på rikshospitalet. kanskje jeg kan få noen til å se på det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Apropos tv-programmer er Masse-medie kanalen TVen, så til de grader på vei ut! Mens de fleste jeg kjenner av min generasjon benytter seg utelukkende av streaming, gjør jeg litt begge deler, men på TVn går det kun i NRK. Av den enkle grunn av at de serverer kvalitetsprogrammer uten å vise meg 5 nettsider for pokerspill hvert 20ende minutt.. Deres kanaler deler på ulike sjangre og målgrupper og programmene deres som er av interesse for meg er svært gode. Jeg tror nok at fremtiden blir mer "On Demand" og at det stadig blir færre som glor på TVen. Streaming er fleksibelt, alt etter humør og tid. Sent from my Atmega32A using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 nye felger tviler dog sterkt at det er moddbart på e30n (med 5 bolt seff) da de er 17x8 et46 og 17x10 et28 men lever i håpet enn så lenge noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Apropos tv-programmer er Masse-medie kanalen TVen, så til de grader på vei ut! Mens de fleste jeg kjenner av min generasjon benytter seg utelukkende av streaming, gjør jeg litt begge deler, men på TVn går det kun i NRK. Av den enkle grunn av at de serverer kvalitetsprogrammer uten å vise meg 5 nettsider for pokerspill hvert 20ende minutt.. Deres kanaler deler på ulike sjangre og målgrupper og programmene deres som er av interesse for meg er svært gode. Jeg tror nok at fremtiden blir mer "On Demand" og at det stadig blir færre som glor på TVen. Streaming er fleksibelt, alt etter humør og tid. Jeg er helt enig. Her i huset er det snart to år siden vi har hatt TV-signaler, og ingen av oss savner det. Før satt man gjerne TV-en på uten mål og mening, og ble sittende. Nå ser jeg det jeg vil, når jeg vil og ferdig med det. I tillegg synes jeg 3-400,- kr i måneden er en helt åndsvak pris for å ha et basis tv-abbonement, og på toppen av dette kommer den berømte kringkastingsavgiften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Apropos tv-programmer er Masse-medie kanalen TVen, så til de grader på vei ut! Mens de fleste jeg kjenner av min generasjon benytter seg utelukkende av streaming, gjør jeg litt begge deler, men på TVn går det kun i NRK. Av den enkle grunn av at de serverer kvalitetsprogrammer uten å vise meg 5 nettsider for pokerspill hvert 20ende minutt.. Deres kanaler deler på ulike sjangre og målgrupper og programmene deres som er av interesse for meg er svært gode. Jeg tror nok at fremtiden blir mer "On Demand" og at det stadig blir færre som glor på TVen. Streaming er fleksibelt, alt etter humør og tid. Sent from my Atmega32A using Tapatalk Dette er jeg helt enig i, og prakiserer det samme selv. Det eneste jeg derimot ser på nrk er dagsnytt og programmer som der ingen skulle tro noen kunne bo o.l. Kringastningsavgiften er derimot tull, og derfor håper jeg nrk dør med generasjonen over meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Kveldene hadde blitt kjedelig uten TV kanaler.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Har en Gokart til salgs om noen vil leke seg litthttp://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=46023378&editAd=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Hva er minste pris for den hvite BMW'n din a dirty ? kjenner ei som ser etter sånn bil. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 vil helst ha så nærme 190 som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg