wicky124 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Nå er jo den supraen solgt...så da får man bare avvente banebil...Mx5 frister siden alle dere sier det er riktig bil å kjøpe..Er bare redd for å bli mobbet....haha Men nå kan ikke han som skulle ha jaguaren komme før tirsdag eller no...ouff...bare tull dette her... PS: noen i oslo området som har en mx5 jeg kunne prøvekjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Jaja. Noen som har rattstamme til E90en min a ? Hvorfor har ikke bmw dette problemet under livstids garanti montro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Denne er stadig innom på jobben, var vel en av dere som la ut bilde av den i forrige uke også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Med matchende genser og greier! Hehehe hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Er det noe å finne på i Kiel på en lørdag morra? Kommer med Color fantasy Imorra, så kjekt å ha noe å finne på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Du kan: 1. Sove ut rusen 2. Ligge i fosterstilling på badgulvet 3. Fortsette festen 4. Reparere 5. Starte ny fest Masse å ta seg til i Kiel! Shattered, Haukefer og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Med matchende genser og greier! Hehehe Bilen kjører for Bring, så det ekke så rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Du kan: 1. Sove ut rusen 2. Ligge i fosterstilling på badgulvet 3. Fortsette festen 4. Reparere 5. Starte ny fest Masse å ta seg til i Kiel! sliter litt med å se hvorfor punkt 1 og 2 kommer opp. LoKi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Bilen kjører for Bring, så det ekke så rart Nei! Snakket med han en gang i fjor, bilen hadde gått LANGT men husker ikke akkurat hvor langt det var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Nei! Snakket med han en gang i fjor, bilen hadde gått LANGT men husker ikke akkurat hvor langt det var! Hmm.. Den er er fremdeles i tjeneste for Bring, selvom den har gått langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Sorry, ble litt dårlig formulert av meg. Det jeg svarte nei på var at det ikke var så rart med matchende genser... Den er fremdeles i tjeneste for Bring, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Ah. Synes jeg ser logoen på bakskjerm, under all driten. Da var det ikke så rart, nei! Edit: og bakluke (zoomet) haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 sliter litt med å se hvorfor punkt 1 og 2 kommer opp. Jeg er så gammel at punkt 1 og 2 stort sett er de eneste som er aktuelle for meg fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Du kan: 1. Sove ut rusen 2. Ligge i fosterstilling på badgulvet 3. Fortsette festen 4. Reparere 5. Starte ny fest Masse å ta seg til i Kiel! Hmmm... merkelig... virker dessverre kjent. Ellers er jo alltid Marinemuseet i Laboe rett utenfor Kiel interessant. Det er også en hel rekke andre typiske turistseverdigheter (rådhuset, akvarium, skipsfartsmuseum, parker, gamle bygninger etc.) samt et par større kjøpesentere... http://bimmers.no/topic/524086-ww2-og-milit%C3%A6re-fremkomstmidler-marine-museet-i-laboe/page-11#entry1903645 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Ah. Synes jeg ser logoen på bakskjerm, under all driten. Da var det ikke så rart, nei! Edit: og bakluke (zoomet) haha Det er forøvrig verdens beste budbil! Forstår godt hvorfor en slik en blir brukt Er vel også en i Toms budbil som kjører en sølvfarget en med fine Borbet felger Så går det en 300Turbodiesel som taxi + 2 E300Diesel som taxi(slik jeg har) i Oslo. Alltid like stas å se Kjørte min som montørbil sist sommer, plass var ikke noe problem i det heletatt + svært komfortabel å kjøre med i Oslo. Rekorden på privat-basis er å få et helt Ikea kjøkken flatpakket på plass i bilen. Hvitevarene lå i hengeren selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg