Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jo den supraen solgt...så da får man bare avvente banebil...Mx5 frister siden alle dere sier det er riktig bil å kjøpe..Er bare redd for å bli mobbet....haha :P Men nå kan ikke han som skulle ha jaguaren komme før tirsdag eller no...ouff...bare tull dette her...

 

PS: noen i oslo området som har en mx5 jeg kunne prøvekjørt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan:

 

1. Sove ut rusen

2. Ligge i fosterstilling på badgulvet

3. Fortsette festen

4. Reparere

5. Starte ny fest

 

Masse å ta seg til i Kiel! :D

 

Hmmm... merkelig... virker dessverre kjent. Ellers er jo alltid Marinemuseet i Laboe rett utenfor Kiel interessant. Det er også en hel rekke andre typiske turistseverdigheter (rådhuset, akvarium, skipsfartsmuseum, parker, gamle bygninger etc.) samt et par større kjøpesentere... :)

 

http://bimmers.no/topic/524086-ww2-og-milit%C3%A6re-fremkomstmidler-marine-museet-i-laboe/page-11#entry1903645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah. Synes jeg ser logoen på bakskjerm, under all driten. Da var det ikke så rart, nei!

Edit: og bakluke (zoomet) haha

Det er forøvrig verdens beste budbil! Forstår godt hvorfor en slik en blir brukt :) Er vel også en i Toms budbil som kjører en sølvfarget en med fine Borbet felger  :) Så går det en 300Turbodiesel som taxi + 2 E300Diesel som taxi(slik jeg har) i Oslo. Alltid like stas å se :)

 

Kjørte min som montørbil sist sommer, plass var ikke noe problem i det heletatt + svært komfortabel å kjøre med i Oslo.

 

Rekorden på privat-basis er å få et helt Ikea kjøkken flatpakket på plass i bilen. Hvitevarene lå i hengeren selvfølgelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...