Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Regnet med den ville komme, ingen bombe at det kom fra flisespikkerimesteren fredrik90:) jeg var muligens en grineunge da siden jeg ville ha offtopic, men føler nå jeg hadde litt rett siden forumet faktisk fikk off topic kort tid etterpå :)

 

 

Nå må jeg nesten spikke litt på deg mister...du er en av de som klagde gnålte og maste MEST når din tråd om nissan japseshit ble sletta... og det var ålreit...Men med engang noen andre kommer med kritikk så er du frempå og lager drama?

 

jaja godt folk er forskjellige mistermister :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg nesten spikke litt på deg mister...du er en av de som klagde gnålte og maste MEST når din tråd om nissan japseshit ble sletta... og det var ålreit...Men med engang noen andre kommer med kritikk så er du frempå og lager drama?

 

jaja godt folk er forskjellige mistermister :)

Jeg innrømmet litt lenger nede at det var grinete gjort:) Og sier ikke at det var ålreit. Alle har jo gjort feil?:) Min feil endte nå vertfall opp med off topic del i det minste...

Og uten at det har noen betydning. Det var en Suzuki:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-serien har høyere innpress enn e46, og så mye strekk tror jeg ikke lar seg gjøre. :) Det er snakk om ganske mye for at det der skal kunne gå. Hadde felgene vært 8" og 9" hadde det gått akkurat med litt godvilje.

Lavere inpress i vognkortet på søstera mi sin e87 enn min e46 vertfall :P Har kanskje breiere felger org elns jeg da.

 

Ikke for å være vanskelig altså :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavere inpress i vognkortet på søstera mi sin e87 enn min e46 vertfall :P Har kanskje breiere felger org elns jeg da.

 

Ikke for å være vanskelig altså :P

 

Ja, det er relativt lav ET i vognkortet, men der er det jo tatt utgangspunkt i 5" brede felger. :D Min ble levert med ET49 og ET52 fra fabrikk. De hjulene er riktignok milevis inne i hjulbuen, men plassen er likevel begrenset. Nå har jeg 18x8 ET38, og disse ligger kant i kant foran. Bak er det litt mer og gå på, men ikke mer enn at jeg hadde hatt problemer med en 9" felg med samme innpress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min feil endte nå vertfall opp med off topic del i det minste...

Artig at du får det til å høres ut som du tar på deg æren for at vi har fått en off topic del ;) Du vet, når man griner og maser lenge nok så får man viljen sin til slutt. Dette fenomenet er blant annet veldig vanlig hos barn i femårs alderen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at du får det til å høres ut som du tar på deg æren for at vi har fått en off topic del ;) Du vet, når man griner og maser lenge nok så får man viljen sin til slutt. Dette fenomenet er blant annet veldig vanlig hos barn i femårs alderen :P

Jeg har æren for at denne tråden heter off topic :P Det var et forsøk på å kvele den månedlige "hva skal være tillatt å diskutere i Tulletråden" debatten...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er kjempebra at du merker deg spydigheten..pass på så du ikke blir lei deg da vettu lille gamle mann :)

 

Nåja... du er ikke akkurat noen ungsau du heller med dine 31-32 år, men det skulle man ikke tro på noen av innleggene dine... :) Resten av innlegget ditt er selvfølgelig rapportert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er vel litt ungsauer begge to igrunn.. På en måte hører dere litt sammen og, litt som en fyrstikk hører hjemme i en fyrstikkeske. En slags symbiose om du vil, mellom eske og fyrstikk. Papp(skalle) og tre(skalle) i skjønn forening :wink:

 

fyrstikk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...