Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er det virkelig noen som kjøper og bruker DC sko enda??? må være like "ut" som buffalosko for 15år siden as...

 

Ja skal ta bilder av bilen imorgen etter vask og "tørker på vei hjem fra vaskehallen" :)

 

DC sko er perfekte å bruke på jobb/privat...

De er de perfekte helårs sko, litt tjukke så man ikke blir våt på beina med en gang, samtidig som de er gode å gå i uten at de trenger å se ut som nike "shock" type sko

 

Og at det er "ut" er jo bare kjempe greit, for da er de billigere for mannen i gata som bare trenger et sett med kurrante sko :)

 

Haha, neeeeei! Da er du kjempegodt innafor, du blir da en helt standard monotype :lol: Tog du an?! :P

Standard monotype kan jeg leve med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..DC sko (om det er de jeg tror det er) er jo dritbrede?? Og kan umulig være gode å gå i? jaja folk er jo forskjellige... Men jeg forbinder DC sko med "småfeit kar, sort joggebukse, grå hettegenser, caps og henger på den lokale bensinstasjonen"..

 

Håper ikke jeg tråkker på noens DCtær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har etter 5 år på vegen med like mye av gode og billige dekk funnet ut at jeg ikke trenger gode dekk :) Eneste jeg virkelig savner dyre dekk for er støy. Men akkurat nå blir ikke det prioritert. Bruksområdet på japsen min er litt annen enn Bmw så der har jeg ikke kinadekk nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterdekk så skal jeg ha good shit

 

sommerdekk så er det ikke så farlig, da kjører etter hvordan jeg vet dekka funker :P

 

men kjøper seff noe som er bra til prisen da :P

 

nankang ns2 funker fett til mitt bruk ivaffall, overaskendes bra grep på rudskogen i fjor når det bøtta ned på morran,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre slik at de som evt kommer imot den dagen noe skjer, kanskje en våt sommerdag, hadde satt veldig pris på om folk prioriterte trygge dekk og understell.

Det er skremmende at en del av billgdekkene og understellene i det hele tatt har fått godkjenning. Missforstå meg riktig, det er lov å kjøre på, det bare burde ikke vært det. Ref e36 ulykke på sørlandet for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...