Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skjer med såååå jævla mange dobbelpostinger på forumet?!

Det lurte jeg og på helt til jeg fikk en selv. Jeg fikk en fordi jeg i Tapatalk skulle redigere et innlegg så trykka jeg på svar knappen og redigerte. Kom da ny post som jeg ikke fikk slettet.

Dette som skjer for andre og? Jævla telefon.. :P

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Snart kommer det vel en link om en e34...som sikkert ikke har kjørt så langt... :P

 

 

Er dog usikker på om 3.4mill kilometer stemmer...det er vel ca 400km hver dag...hele året...daglig... det er litt mye synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg her på hva jeg har gjort galt?

Jeg får  ikke frem sånn rødt signal når jeg har fått privar melding.

Må liksom inn hele tiden å se i selve samtalen om der er kommet noe.

Vil gjerne ha varselet opp igjen.

Fint om noen kan hjelpe meg.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurte jeg og på helt til jeg fikk en selv. Jeg fikk en fordi jeg i Tapatalk skulle redigere et innlegg så trykka jeg på svar knappen og redigerte. Kom da ny post som jeg ikke fikk slettet.

Dette som skjer for andre og? Jævla telefon.. :P

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Jeg og for det med vanlig posting. Kommer to på rappen :P

Sent from space using Tapatalk -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, kanskje du er BMWsauce? Det eneste du gjør er å mase om den bilen din, og så fort du får oppmerksomhet skriker du ut at "bilen min er best, omg!!!!1". /ignore

Haha nei har bare blitt nevnt endel på grunn av alt trøbbelet jeg har hatt med bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted at en kausjonist måtte være i nær slekt med lånetaker for å få "lov" å kausjonere, stemmer dette eller ikke? Bankene bør jo være mest interessert i at det foreligger en sikkerhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kommer det vel en link om en e34...som sikkert ikke har kjørt så langt... :P

Er dog usikker på om 3.4mill kilometer stemmer...det er vel ca 400km hver dag...hele året...daglig... det er litt mye synes jeg....

Er nok ingen E34 med den Kilometerstanden der, kanskje hvis BMW hadde laget en tilsvarende motor uten turbo osv. Den bilen der med den motoren er ikke annet enn ett arbeids redskap, konstruert fra bunnen av med kommersielt bruk i tankene :)

Tviler også på Kilometerstanden, rekorden for Mercedes er det jo en 1976 240d med rett over 4 mill km som har og den står på Mercedes museet i Stuttgart. Med den Kilometerstanden der må jo denne være desidert en av de W124 i Europa som har lengst kilometerstand, men som du sier så henger det ikke helt på greip...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.worldcarfans.com/104092910195/proverbial-longevity-in-46-million-kilometers Skal sies at denne karen har overhalt motor typ 11 ganger eller noe :lol:

 

Dere glemmer forøvrig E28 524d. Denne maskinisten burde jo ha alle muligheter til å rusle like langt som Mercedes sine NA-dieseler? w123 og e28 er vel så sammenlignbart som det får blitt. ;-)

 

Når det gjelder NA-diesel er Mercedes i en egen klasse i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er MB's egen W124 200D med 1,9 millioner Km på telleren. Jeg vil tro at hvis den norske bilen virkelig har kjørt 3,4 millioner Km og drivverket stadig er originalt... og det kan dokumenteres eller i det minste sannsynliggjøres... ville eieren utvilsomt ha fått et tilbud fra Mercedes-Benz om å selge bilen som han ikke kunne avslå. Jeg tror ikke at bilen har kjørt så veldig mye mer enn 1 million kilometer.

 

gallery_38233_76_37003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...