Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja for slik syklisten oppførte seg var jo mye mer voksent.... Man svarer med samme mynt, og jeg har spylt vinduene selv når jeg har passert syklister som har gjort meg pisst...

 

Må da være kjedelig å bli pissed pga en syklist og samtidig utagere på den måten der. Taper sikkert maks 2-3-4 minutter på å ligge bak til man finner en luke å kjøre forbi på. Man trenger ikke svare med samme mynt, om alle hadde gjort det hadde det blitt rimelig anarki på veiene.

 

Og nei prøver ikke å fremstå som en skinnhellig person, har opplevd og garantert gjort mye rart i trafikken gjennom årene. Men synes fortsatt det å spyle ned syklister på den måten der er lavmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun blitt så sur at jeg har tatt "hevn" en gang, det var da 4 syklister i bredden på en smal veg. Bilen foran meg holdt på å fronte med møtende trafikk pga de idiotene nektet å legge seg til siden. Rullet da ned vinduet da jeg passerte og spurte om de var tjukke i huet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke å gjøre så mye utav det når jeg møter sykkelister , men jeg hsuker jeg møtte en gjeng med av de som lå koste seg i 40kmt fant en mulighet til å kjøre forbi så blei det nedoverbakke da la jeg meg i 30kmt i 60 sonen sånn at hele gjengen måtte ligge på bremsene ned bakken så tydelig noen never stikke opp bak , når nedoverbakken flata ut igjen ga jeg flatt jern .

En kompis har en fluesmekker i bilen har fristet noen ganger når jeg sitter på å plukke den opp å gi dem ett dytt med fluesmekkern i det vi kjører forbi , men kommer nokk aldri til å gjøre noesånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å kjøre forbi og gi bånn gass. Deretter bråstopper jeg og kjører inn til siden. Tar frem en klappstol med tilhørende bord. Termosen og en kaffekopp. Etterpå henter jeg mitt norske flagg. Heller oppi litt kaffe og venter på syklistene. Nyter været og venter på at syklistene skal komme forbi så jeg kan heie de videre. Sånn holder jeg på til de er ferdige med turen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må da være kjedelig å bli pissed pga en syklist og samtidig utagere på den måten der. Taper sikkert maks 2-3-4 minutter på å ligge bak til man finner en luke å kjøre forbi på. Man trenger ikke svare med samme mynt, om alle hadde gjort det hadde det blitt rimelig anarki på veiene.

 

Og nei prøver ikke å fremstå som en skinnhellig person, har opplevd og garantert gjort mye rart i trafikken gjennom årene. Men synes fortsatt det å spyle ned syklister på den måten der er lavmål.

Lavmål svares med lavmål. Det er klart at ligger de pent og pyntelig etterhverandre eller legger deg inn når der kommer bil så har jeg ingenting i mot syklister, tvert imot :) Men når de skal begynne å yppe seg og ta seg til rette i veibanen med "gi faen" holdninger, da blir jeg provosert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sluttet å bry meg stort om disse syklistene, de har det verre enn meg, og det frivillig. Legger meg rolig bak, smiler litt, venter på rette øyeblikk og lunker forbi :)

Skal love dere at det finnes verre ting! Det verste jeg har opplevd av slikt var en gang jeg var på vei hjem fra Valdres på E16 nedover Begnadalen. En gjeng på tja. 8-10 Harley motorsykler kjørte i en slags kolonne i 70km/t i 80-sona. Kolonna var lengre enn et langt vogntog og de kjørte to i bredden og de eide regelrett veien.. Kjørte en nedlessa E36 316i den gang og måtte ha godt sig for å komme forbi, men det var ikke lett, for de ga på så fort jeg kom opp på siden av dem.. Slik holdt de på og jeg prøvde og prøvde :P Da kan man snakke om noe å irritere seg over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om starter fra m52 passer m43 ?

 

1005 821 506. Tror det er delenummer. Men finner ikke noe særlig info.

Tror du mangler et tall i delenummeret.

FInn riktig delenummer, og tast inn her http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=1005+821+506&showus=on&showeur=on

Så skal du få opp liste over alle bilene den delen ble levert med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...