awt Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Jeg klarer ikke å irritere meg over start/stopp-funksjonen i 1-serien. Jeg var overbevist (etter mye lesing riktignok, da jeg ikke hadde erfaring med dette selv) om at dette bare var tull og til irritasjon, men det fungerer jo helt greit, og gjør meg egentligt ingenting. Når det er sagt står jeg også sjeldent i kø, slik at den ikke slår så veldig ofte inn. Planen min om å programmere den til å automatisk være av ved oppstart er ihvertfall utsatt til ubestemt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Noen som skal på www.natt1mai.com? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Var jo litt snakk om prøvekjøring her, syns og det er rart å spør om prøvekjøring. Vertfall når jeg er såpass ung(runda akkurat 20) Har aldri prøvekjørt noe hos forhandler, eller privat for den saks skyld(uten å ha kjøpt kjøretøyet) Kunne veldig godt tenkt meg å prøvd en F30 og en F10 hos forhandler, men vet jo jeg ikke kan kjøpe nå uansett. så syns det blir litt rart. Må jo selge begge bilene mine før det kan være aktuelt, og innen den tid er den bilen jeg prøver garantert solgt haybimmsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Jeg klarer ikke å irritere meg over start/stopp-funksjonen i 1-serien. Jeg var overbevist (etter mye lesing riktignok, da jeg ikke hadde erfaring med dette selv) om at dette bare var tull og til irritasjon, men det fungerer jo helt greit, og gjør meg egentligt ingenting. Når det er sagt står jeg også sjeldent i kø, slik at den ikke slår så veldig ofte inn. Jeg er helt enig. Hvis man havner i en kø er det jo bare å trykke inn knappen for å slå av stop & go funksjonen. Systemet fungerer egentlig helt utmerket på Up' en og det er lite man tenker over til daglig. De eneste gangene jeg evt. irriterer meg over systemet er på regntunge og fuktige dager. Hvis man er uheldig og må vente lenge før f.eks køen beveger seg videre (altså etter at motoren har stoppet) kan rutene begynne å dugge (spesielt hvis vi er flere i bilen). På den annen side er det bare å trykke inn clutchen slik at motoren starter og klimaanlegget igjen virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Stop & go plager meg ikke, bare litt uvandt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Jaggu lå ikke siste nummer er Fahrfreude i postkassa, nå skal jeg kose meg Jås reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Så en må slå av den manuelt hver gang man starter bilen? Irriterende. Det kan kodes slik at den starter av hver oppstart, og det kan kodes slik at den husker siste konfigurering, så da er det ikke så irriterende lenger noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Det kan kodes slik at den starter av hver oppstart, og det kan kodes slik at den husker siste konfigurering, så da er det ikke så irriterende lenger Åååh, nice. Dette må jeg spørre om etter å ha fått bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Åååh, nice. Dette må jeg spørre om etter å ha fått bilen Ja, har allerede bedt om koding av dette + varm/kald pæresjekk på tåkelys ved klargjøring av bilen noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Da var man endelig hjemme etter 4 uker til sjøs, deilig å slappe av med ett par kalde nå ja. Ha en fin kveld Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Fettern min i en A3 i denne stygge ulykken (er ikke på bilde i artikkelen, ligger endel på FBen hans)... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-og-trafikk/alvorlig-ulykke-paa-e6-ved-kloefta/a/10131041/ Han har det fint, er sjokkert bare, beskrev situasjonen som "surrealistisk". Sykt :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Fettern min i en A3 i denne stygge ulykken (er ikke på bilde i artikkelen, ligger endel på FBen hans)... http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-og-trafikk/alvorlig-ulykke-paa-e6-ved-kloefta/a/10131041/ Han har det fint, er sjokkert bare, beskrev situasjonen som "surrealistisk". Sykt :/ Siden finnes ikke Siden du leter etter er enten flyttet eller eksisterer ikke lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Ulykken ved kløfta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Jeg må like noe! For å bruke kvota mener jeg! Skriv noe morsomt! Eller snålt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 30, 2014 Share Skrevet April 30, 2014 Wicky: Ja. Siden finnes ikkeSiden du leter etter er enten flyttet eller eksisterer ikke lenger. Prøver igjen. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-og-trafikk/alvorlig-ulykke-paa-e6-ved-kloefta/a/10131041/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg