Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke å irritere meg over start/stopp-funksjonen i 1-serien.

Jeg var overbevist (etter mye lesing riktignok, da jeg ikke hadde erfaring med dette selv) om at dette bare var tull og til irritasjon, men det fungerer jo helt greit, og gjør meg egentligt ingenting.

Når det er sagt står jeg også sjeldent i kø, slik at den ikke slår så veldig ofte inn.

Planen min om å programmere den til å automatisk være av ved oppstart er ihvertfall utsatt til ubestemt tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo litt snakk om prøvekjøring her,

 

syns og det er rart å spør om prøvekjøring. Vertfall når jeg er såpass ung(runda akkurat 20)

 

Har aldri prøvekjørt noe hos forhandler, eller privat for den saks skyld(uten å ha kjøpt kjøretøyet)

 

Kunne veldig godt tenkt meg å prøvd en F30 og en F10 hos forhandler, men vet jo jeg ikke kan kjøpe nå uansett. så syns det blir litt rart.

 

Må jo selge begge bilene mine før det kan være aktuelt, og innen den tid er den bilen jeg prøver garantert solgt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å irritere meg over start/stopp-funksjonen i 1-serien.

Jeg var overbevist (etter mye lesing riktignok, da jeg ikke hadde erfaring med dette selv) om at dette bare var tull og til irritasjon, men det fungerer jo helt greit, og gjør meg egentligt ingenting.

Når det er sagt står jeg også sjeldent i kø, slik at den ikke slår så veldig ofte inn.

 

Jeg er helt enig. Hvis man havner i en kø er det jo bare å trykke inn knappen for å slå av stop & go funksjonen. Systemet fungerer egentlig helt utmerket på Up' en og det er lite man tenker over til daglig. De eneste gangene jeg evt. irriterer meg over systemet er på regntunge og fuktige dager. Hvis man er uheldig og må vente lenge før f.eks køen beveger seg videre (altså etter at motoren har stoppet) kan rutene begynne å dugge (spesielt hvis vi er flere i bilen). På den annen side er det bare å trykke inn clutchen slik at motoren starter og klimaanlegget igjen virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en må slå av den manuelt hver gang man starter bilen? Irriterende.

 

Det kan kodes slik at den starter av hver oppstart, og det kan kodes slik at den husker siste konfigurering, så da er det ikke så irriterende lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettern min i en A3 i denne stygge ulykken (er ikke på bilde i artikkelen, ligger endel på FBen hans)...

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-og-trafikk/alvorlig-ulykke-paa-e6-ved-kloefta/a/10131041/

 

Han har det fint, er sjokkert bare, beskrev situasjonen som "surrealistisk". Sykt :/

Siden finnes ikke

Siden du leter etter er enten flyttet eller eksisterer ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...