Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det morsomme er at de som ofte løfter mye vekter ikke klarer å flytte på en litt større vedkubbe eller måke tung snø. nei liker heller de som har real power i kroppen

Vi hadde en innom jobben fra nav som var svæær, han måtte reise hjem på dag to eller tre fordi han blei helt utslitt :P og han tok sikkert over det dobbelte av oss andre der i de fleste øvelser på gymmen..

Men størrelse trenger ikke bety styrke, se på olympiske vektløftere, de knuser jo disse ballongfantomene med armer som står rett ut, og likevel har de tilsynelatende normal kropp. Har mye med åssen du trener :)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi er inne på mopedprat! Har en fz stående med trimsylinder som ikke starter. Så istedenfor å feilsøke handler jeg inn enn am6 og modifiserer den inn i fzen. Trimkit på den igjen tror jeg blir artig! :smile: Gjør 65 nå og er nesten livsfarlig i den hastigheten. Lurer på hvordan det blir i 100+ :P

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Må skru FZ sammen til uka! =)

 

 

Kjøpt meg FZ sent ifjor sommer, fikk noen få turer før høsten kom, komisk morsomt :P

Må skru litt nå i ferien, er så latterlig billig deler iforhold til bil xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at 116d og 116d EfficientDynamics (ED) har to forskjellige motorer som yter det samme ved det samme turtallet (116 HK og 260 Nm). 116d har en motor på 1995 cm3, mens 116d ED har en motor på 1598 cm3. Gearingen er den samme på begge modellene. 116d klarer 0-100 Km/t på 10,3 sekunder, mens 116d ED trenger 10,5 sekunder. Topphastigheten for 116d er 200 Km/t, mens topphastigheten for 116d ED er 195 Km/t.

 

Dette er sånn sett helt OK, men når det gjelder mellomakselerasjonene er ikke tingene like harmoniske. 116d bruker 11,7 sekunder mellom 80 og 120 Km/t i 5 gear. 116d ED trenger hele 14,2 sekunder for å gjøre det samme i det samme gearet. Hvorfor er det slik?... :???:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...