Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

:beer:

Opel er ikke skrot! Har hatt 10 ganger så mye problemer med gamle BMW'en min, som jeg har hatt med alle 3 oplene mine tilsammen! Når det er sagt though, så er det mye mer med en BMW, enn hva det er med en Opel.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fjernet dem. Skryt av å kjøre fra politi hører ikke hjemme her.

Det er greit nok, var heldigvis ikke mitt utsagn men jeg svarte på det opprinnelige utsagnet og stusset over at mitt innlegg også var fjernet. Men det er veldig greit om dere sier ifra om hvorfor ting blir fjernet, så vet folk hva som er greit og ugreit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To uker, hvorfor så lite?

Jo det ble bare sånn pga. lite ledig tid :P

Er jo på kurs nå frem til 27. juni. Etter dette så har jeg jo "fri" (har litt planlagt ferie første uka av juli). Reiser så ut 9. juli og kommer hjem 23. juli. Skal så på kurs helt i begynnelsen av august i en uke (medisinkurs). Samt jeg selv har lyst på litt ferie. Så får et par uker fri, og et par uker på jobb, før det igjen er tid for skole. Helt ok løsning for min del, dog det blir ikke så allverdens med penger ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man ikke tid så har man ikke tid. Viktigere at det blir tatt før det diskuteres over 18 sider.

Er nesten nødt til å fjerne alt som tilhører diskusjonen, ellers blir det temmelig meningsløst.

Blir jo også ganske meningsløst å fjerne noe som er galt uten å gi en begrunnelse på hvorfor det er galt, da tar det ikke lang tid før kanskje temaet dukker opp igjen. Er jo greit å prøve å "forebygge" litt ;) Nå vet Erik95 at å skryte av å kjøre ifra politet ikke er populært hos moderatorene, da gjør han ikke det igjen. Det hadde han ikke visst om du ikke hadde begrunnet det :)

Just my two cents :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror både Erik95 og Fredrik 90 er fullstendig klar over hvorfor samtalen ble fjernet.

Temaet kommer nok til å dukke opp 187 ganger til uansett.

Erik95,

Å skryte av at man har brutt loven er ikke greit hverken i tulletråden, i kirken, hos svigersen, eller noen andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...