S.Hafsmo Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Her har det forsvunnet noen innlegg, noen som kan forklare hvorfor Jeg har fjernet dem. Skryt av å kjøre fra politi hører ikke hjemme her. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Opel er ikke skrot! Har hatt 10 ganger så mye problemer med gamle BMW'en min, som jeg har hatt med alle 3 oplene mine tilsammen! Når det er sagt though, så er det mye mer med en BMW, enn hva det er med en Opel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Hatt en skropel jeg også. Skjeldent problem med den. Det er vel den bilen jeg har hatt lengst også. Kolstad Jr. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Close call... When it is not your time to go... adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 De kunne ha gjort litt mer innsats for og få det til og se ekte ut da de laga den. majuz, Nytern og Kolstad Jr. reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Helt sant! Har to uker sikkerhetskurs jeg nå...Mye drøy teori. Men skal bare seile to uker i sommer da To uker, hvorfor så lite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Jeg har fjernet dem. Skryt av å kjøre fra politi hører ikke hjemme her. Det er greit nok, var heldigvis ikke mitt utsagn men jeg svarte på det opprinnelige utsagnet og stusset over at mitt innlegg også var fjernet. Men det er veldig greit om dere sier ifra om hvorfor ting blir fjernet, så vet folk hva som er greit og ugreit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Har man ikke tid så har man ikke tid. Viktigere at det blir tatt før det diskuteres over 18 sider. Er nesten nødt til å fjerne alt som tilhører diskusjonen, ellers blir det temmelig meningsløst. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 To uker, hvorfor så lite? Jo det ble bare sånn pga. lite ledig tid Er jo på kurs nå frem til 27. juni. Etter dette så har jeg jo "fri" (har litt planlagt ferie første uka av juli). Reiser så ut 9. juli og kommer hjem 23. juli. Skal så på kurs helt i begynnelsen av august i en uke (medisinkurs). Samt jeg selv har lyst på litt ferie. Så får et par uker fri, og et par uker på jobb, før det igjen er tid for skole. Helt ok løsning for min del, dog det blir ikke så allverdens med penger ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Noen som liker å shine bil i området her? Som kan ta en hvit bil? Jeg suger på detailing så bedre at noen som kan sakene gjør det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Har man ikke tid så har man ikke tid. Viktigere at det blir tatt før det diskuteres over 18 sider. Er nesten nødt til å fjerne alt som tilhører diskusjonen, ellers blir det temmelig meningsløst. Blir jo også ganske meningsløst å fjerne noe som er galt uten å gi en begrunnelse på hvorfor det er galt, da tar det ikke lang tid før kanskje temaet dukker opp igjen. Er jo greit å prøve å "forebygge" litt Nå vet Erik95 at å skryte av å kjøre ifra politet ikke er populært hos moderatorene, da gjør han ikke det igjen. Det hadde han ikke visst om du ikke hadde begrunnet det Just my two cents turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Jeg har fjernet dem. Skryt av å kjøre fra politi hører ikke hjemme her. Er dette ikke tulletråden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Er det mulig! http://www.dagbladet.no/2014/06/18/nyheter/england/billop/racerbil/brands_hatch/33902766/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Jeg tror både Erik95 og Fredrik 90 er fullstendig klar over hvorfor samtalen ble fjernet. Temaet kommer nok til å dukke opp 187 ganger til uansett. Erik95, Å skryte av at man har brutt loven er ikke greit hverken i tulletråden, i kirken, hos svigersen, eller noen andre steder. Haukefer, Nytern og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 Er dette ikke tulletråden ? Godt observert! Jeg syklet fra politiet med 4 tonn appelsiner i magevesken. Ser du forskjellen? M|Fjeld, Nytern, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg