Gjest Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Hehe, Nissan Micra som har gått 540 000 km http://www.tv2.no/2014/06/27/broom/micra/gatt-langt/hoy-kliometer/5639102 Alt kan gå langt bare det vedlikeholdes faren min hadde en audi 80, den bikkja 460k KM da i solgte den i 2005 beste bilen vi noensinne har hatt.
Nytern Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 HTC One M8. Den føles smalere ut enn både sony og samsung. I tillegg er den i aluminium og har dermed en helt annen kvalitetsfølelse. Prøv den Uslåelig lyd fra de innebygde stereohøyttalerne også. Perfekt for film Er lagringsplass et problem kan du stappe i et minnekort på opptil 128 GB. http://www.amobil.no/artikler/test-htc-one-m8/158636/konklusjon Oooog et kjipt kamera. Eller to Utrolig pen telefon, forsterkerdelen er også rimelig snasen, men kameraet skuffer.
awt Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 For første gang i historien skal Gumball rally besøke Norge! ...spørs om ikke det blir siste også dessverre etter at de har opplevd våre fartsgrenser og veier. Link: http://thesupercarkids.com/gumball-3000-2015-route-announced/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=gumball-3000-2015-route-announced adne95, Skulebollen, majuz og 3 andre reagerte på dette 6
Fredrik Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Har iphone 5S 32 gig bluetooth står altid på. spiller musikk til og fra jobb på spotify via bluetooth. bruker facebook. internett og noen appar nå og da på jobb om jeg har tid. pleier og ha rundt 20% når jeg kommer hjem om jeg har brukt tlf mye. Jeg har på 4G også. Jeg har en iPhone 5C 16 GB. Jeg bruker 4G og hører mye på Spotify (wi-fi + offline spillelister). Bluetooth er stort sett slått av. Jeg går ikke på FB via telefonen og jeg har ikke mange ymse apper som trekker strøm. Jeg lader telefonen stort sett hver annen dag med dette forbruket, men jeg kan strekke den til hver tredje dag hvis helt nødvendig.
Vegard welle Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Jeg har en iPhone 5C 16 GB. Jeg bruker 4G og hører mye på Spotify (wi-fi). Bluetooth er stort sett slått av. Jeg går ikke på FB via telefonen og jeg har ikke mange ymse apper som trekker strøm. Jeg lader telefonen stort sett hver annen dag med dette forbruket, men jeg kan strekke den til hver tredje dag hvis helt nødvendig. Satse på min holder ihvertfall 1dag når jeg får det nye batteriet:) Kjedelig og lade 3-4ganger om dagen, må jo ha med lader overalt..
Dal-z Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Da ble det iPhone 5s! Fikk nyss i at Netcombutikken hadde en 32GB uten noen form for binding 15 minutter før stengetid, så da fikk jeg både i pose og sekk!
FredrikE24 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Hehe, Nissan Micra som har gått 540 000 km http://www.tv2.no/2014/06/27/broom/micra/gatt-langt/hoy-kliometer/5639102 Alt kan gå langt bare det vedlikeholdes Nøkkelen ligger i jevnt vedlikehold over lang tid med få eiere. Da kan alt gå langt! Min har hatt en eier i Norge før meg, og en eier i Tyskland, godt fulgt opp! Interiøret i Nissanen er nok ikke like knirkefritt som i Merca(hadde ned sparkepaneler i helga, festa med intet mindre enn 8 skruer og kantene er skrinlagt), men at den kunne klart flere hundre tusen til bør det ikke være store tvilen om om man gidder å koste på bilen i rep. Jeg har svidd av noen lapper denne måneden på vogna, men nå kjører den som aldri før også Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk
Skårholen Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Fredrik vet du om de panelene på siden når du setter deg inn, rett foran døra skal sitte skrudd? Er noen fester der men det sitter ikke fast. Så jeg sparket det av med snowboardsko i vinter...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 For første gang i historien skal Gumball rally besøke Norge! ...spørs om ikke det blir siste også dessverre etter at de har opplevd våre fartsgrenser og veier. Link: http://thesupercarkids.com/gumball-3000-2015-route-announced/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=gumball-3000-2015-route-announced Nå kjører de jo bare over grensa til askim /ski og til oslo, og deretter til svinesund ognedover der.... Så de veiene er faktisk ikke så ille...Verre med politiet og bøtene... Montro jeg skal stå plassert midt i sentrum og drømme meg bort litt majuz reagerte på dette 1
316 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Innvier ferien med et spennende poløl S.Hafsmo og Shattered reagerte på dette 2
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Fikk testa bremsene på F10en iallfall, de stopper 1,8 tonn bil fra 100 til 0 km/t ganske bra. Kjører på E18 og koser meg, det ligger en svær pappeske i veikanten som blir virvla rund av bilen foran meg og lander selvfølgelig MIDT i veibanen. Det er idiotiske midtdeler på stedet og ikke mulighet til å kjøre utenom så det blir full stopp, nødblinken slår seg på og vi henger nærmest i setebeltene til bilen stopper ganske effektivt. Får lirka meg forbi og kjørt videre og forbannet vedkommende som faen meg ikke klarer å sikre lasten sin... Men det er jo en sikkerhet og vite at bilen har gode stoppegenskaper ved en eventuell nødsituasjon
316 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Kunne vel med fordel ha stoppet og fjernet dritten slik at nestemann slapp samme problem som deg.
Haukefer Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Nå kjører de jo bare over grensa til askim /ski og til oslo, og deretter til svinesund ognedover der.... Så de veiene er faktisk ikke så ille...Verre med politiet og bøtene... Montro jeg skal stå plassert midt i sentrum og drømme meg bort litt Kommer dem ikke inn på Svinesund og ut i Töcksfors? Sent from my iPad using Tapatalk HD
Robkill Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Må si trekkbilen har fungert ypperlig i helgen! Stabil å fin med henger, og et så utrolig mye bedre sted å sove enn telt Bare å legge ned sofaen bak, så er det mer en god nok plass til to personer! Eneste sure er klart nok fargen.
Fredrik 90 Skrevet Juni 30, 2014 Skrevet Juni 30, 2014 Kunne vel med fordel ha stoppet og fjernet dritten slik at nestemann slapp samme problem som deg. Hadde du stoppet i veibanen i en slak sving i 90 sona med kveldsol imot deg? Neitakk med tanke på alle de svimle bilistene der ute som fikler med mobiltelefoner og cd spillere og konsentrer seg om alt annet enn bilkjøring....
Anbefalte innlegg