Shattered Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 Snakker om AC - min blåser like varm luft som ute Tror det er på tide å fylle litt gass Kommer seg etter hvert, men går sånn ca 5 min før det kommer kald(ere) luft. Æsj, får nesten legge seg. Prøve å være på jobb til kl 7 i morra tidlig :/
wicky124 Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 Digg ute nå...helt vindstille og varmt...Men midt på dagen var det VAAAARMT.... hadde fastet..og kona fikk meg til å gå en tur med henne... det var litt overkill... noekult reagerte på dette 1
Gjest Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 Digg ute nå...helt vindstille og varmt...Men midt på dagen var det VAAAARMT.... hadde fastet..og kona fikk meg til å gå en tur med henne... det var litt overkill... er vel under ramadan muslimer kan gå ned i fettprosent skikkelig bra for kroppen og faste denne måneden selv om man ikke er muslim.
hsd Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 er vel under ramadan muslimer kan gå ned i fettprosent skikkelig bra for kroppen og faste denne måneden selv om man ikke er muslim. Håper da din egen del at den siste kommentaren din er ett av dine såkalte ironiske uttrykk (?) Trenger ikke være verken religiøs eller ernæringsfysiolog for å skjønne at det ikke direkte bra.
flobben Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 Ryktene sier jo at nye m5 bremser godt over 600, det uten cp og 30års pakken. I allefall det som har kommet frem på bimmerpost når medlemmer der har bremset. Men er vel ganske kjent i miljøet at Audi også er veldig restrektive, og at pressebilene deres ofte har en tøffere mapping en org. Så dette er veldig lite overraskende
noekult Skrevet Juli 21, 2014 Skrevet Juli 21, 2014 Hæ... Ryktene sier jo at nye m5 bremser godt over 600, det uten cp og 30års pakken. I allefall det som har kommet frem på bimmerpost når medlemmer der har bremset.Men er vel ganske kjent i miljøet at Audi også er veldig restrektive, og at pressebilene deres ofte har en tøffere mapping en org. Så dette er veldig lite overraskende Nå må du ikke si at du henger på et forum der den dyre F10 M5 diskuteres, da kommer det brukere fra dette forumet og kaller deg for ikke-entusiast som drømmer litt for mye. majuz reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Forskjell å henge på ett utenlandsk bmw forum kontra "i have to much money so I bought a fuckin bugatti in pink" forum... Fredrik reagerte på dette 1
Martin1993 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Har begynt å spille blackjack 50kr minimum. Har greid å gå 650kr i pluss. Men blir for ivrige til tider.. så har nok vunne og tapt over 2000kr. Men gjekk fra 200kr til 850kr:-D (eller er gambling prat "ulovelig" her..)
adne95 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Det er så forbanna ulevelig varmt nå. Lenge leve 17-19 grader... Varmere her enn Mallorca, Gran Canaria, Kroatia for eks. Vi hadde 43° i skyggen i Yuma før helga, målte ikke, men heftig varmt i solsteika rimelig greit å ha basseng tilgjengelig da Var på helikoptertur i Grand Canyon i dag, faen så rått Du tror lissom du vet hva du går til, har jo sett utallige bilder av grand canyon, men synet når vi fløy ut over kanten og ned i canyonen var til å ta pusten fra en! Anbefales på det sterkeste! Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk M|Fjeld og Vegard welle reagerte på dette 2
awt Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Jeg er helt enig, og det er noe av det som sitter mest igjen fra USA-turen vi hadde. Synet der er bare helt utrolig. adne95 reagerte på dette 1
316 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 I natt har det vært ulidelig varmt, og i dag er det spådd godt over 30. Det blir heftig... Bare å komme seg i nærheten av Glomma!
Fredrik 90 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Det er langt over 30 varme her også men nå har jeg som sagt vendt meg til det, eneste er jo at jeg har pådradd meg en lei forkjølelse pga hard "fyring" med aircondition både i bilen og på jobb Ryktene sier jo at nye m5 bremser godt over 600, det uten cp og 30års pakken. I allefall det som har kommet frem på bimmerpost når medlemmer der har bremset. Men er vel ganske kjent i miljøet at Audi også er veldig restrektive, og at pressebilene deres ofte har en tøffere mapping en org. Så dette er veldig lite overraskende Ja vanlig M5 er det flere eiere som har fått benka bilene sine til tett på 600 hester, samme med E92 M3 som i noen tilfeller hadde godt opp i mot 440 hester. På en annen side så har både Audi, Porsche og Ferrari blitt knepet i å sprite opp pressebilene deres. Dette har det så langt aldri blitt bevist at BMW har holdt på med heldigvis Men forbrukstall har BMW fått en del kritikk for å være optimistiske med, det er jo en kjent sak
316 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Er allerede 25,5grader i oslo kl 0915... Huff! I dag er det allerede 3 år siden Breivik koste seg.
wicky124 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Huff! I dag er det allerede 3 år siden Breivik koste seg. Og 3 år siden vi krangla....
Anbefalte innlegg