axept Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Jeg har ikke noe som helst av filter/adblock etc og jeg får ikke opp noe pop-ups her på bimmers. Har den Shell-reklamen øverst, that's it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Nå er jeg på min vanlig pc igjen, og her er det ikke slik spam godt er det. Uansett, som jeg skrev så er den andre pc'en jeg brukte en pc med nyopprettet brukerprofil og ingen programmer installert. det er også til nå KUN Bimmers det skjer på, så jeg vil tro det har en link mot et eller annet spamfilter uansett. Jeg vet ikke.. Problemet var både i Explorer og Chrome.. Win7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 saltkjelen... hva vil du tippe et e39 alcantara taktrekk til touring er verdt? er for glasstakluke mener å huske jeg har spurt deg før.... men hvor i alle dager får du tak i svart taktrekk til touring?! har leita meg ihjel etter det :/ Edit: ligger to stk på ebay faktisk, men begge er med takluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Har en 09 mod e60 M5 med 70.000km til salgs.Norges billigeste uten tvil, selges for 829.000kr ferdig registrert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Norges billigste i forhold til hva? Det må jo være den dyreste e6x på markedet, men så er det jo heller ingen andre 2009-modeller til salgs, og jeg tror heller aldri jeg har sett noen. Nærmeste er vel de touringene til rundt 700K, men den er jo ikke akkurat billigere enn de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Norges billigste i forhold til hva? Det må jo være den dyreste e6x på markedet, men så er det jo heller ingen andre 2009-modeller til salgs, og jeg tror heller aldri jeg har sett noen. Nærmeste er vel de touringene til rundt 700K, men den er jo ikke akkurat billigere enn de heller. Billigeste og eneste då beklager Du får ikkje tak i en 09 mod på norske skilt, billigere med samme km og stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Blir feil å si billigste når det er den eneste, du kunne like gjerne satt prisen til to millioner, det ville fortsatt vært den billigste 09-modellen M5 til salgs her til lands. wicky124, sandersander, thbrekke og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Nye S klasse er en svær jævel, F10 blir nesten liten i forhold image.jpg Skjer med parkering på handicap plass? Og ja..var og så på nye S klassen..fyfaen for ett monster... "Bilen min" har vært på "Cars & Coffee" uten meg Ser dog helt lik ut idag som da jeg solgte den bortsett fra BBS RS som ble montert for en liten stund tilbake. Var ikke så veldig rusten....du burde solgt den til meg as... Det er jo klart, jeg bare sier at hvis problemet ligger hos meg fordi jeg ikke har popup filter, så er det for drøyt likevel spør du meg. Det vil jo si at reklamen er der hos deg også, men du ser den bare ikke pga spam filter Har ingen filter på min pc og jeg får kun opp shell reklamen som alle andre... mener å huske jeg har spurt deg før.... men hvor i alle dager får du tak i svart taktrekk til touring?! har leita meg ihjel etter det :/ Edit: ligger to stk på ebay faktisk, men begge er med takluke Er jo bare å ta ut ditt trekk og spraye på med vinyl/tekstil farge? Får farge på boks..funker knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Er jo bare å ta ut ditt trekk og spraye på med vinyl/tekstil farge? Får farge på boks..funker knall! Lakk legger seg utenpå fibrene, så med en gang dem flytter på seg får man store skjolder av den gamle fargen. Foreksempel ved montering. Farga taktrekket mitt med klesfarge, ble rundt 300 kroner for hele taktrekket. Kjapp test på en a-stolpe før hele trekket, tålte ca fint 10 sec med hard rubbing, så det blir vanvittig mye mere slitesterkt enn lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 tekstilfarge er vel det samme som klesfarge...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Har en 09 mod e60 M5 med 70.000km til salgs. Norges billigeste uten tvil, selges for 829.000kr ferdig registrert. Av ren nysgjerrighet, er dette din bil du skal selge eller selger du for noen? Hvis ikke er det noe jeg ikke har fått med meg Skjer med parkering på handicap plass? Og ja..var og så på nye S klassen..fyfaen for ett monster... Hehe...vi gir litt faen i slikt her i Arendal, kjører du BMW eller MB så gjør du som du vil i trafikken Neida, var i forbindelse med en bilmesse og jeg fikk avvist plass der av de som organiserte parkeringen. Vet ikke med direktøren men det er iallfall derfor jeg står på handikap plass akkurat der Ja S klasse er diger, pen er den ikke men den er imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 gikk automatisk ut fra at du tenkte på mere vinyllakk o.l, men har dem skikkelig farge som trekker rett igjennom på boks er sikkert det også gode greier Har prøvd liknendes greier på boks, men aldri blitt fornøgd med det jeg har kjøpt ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Pc'en er en jobb pc som jeg nylig opprettet egen brukerkonto på. Installerte chrome for et par timer siden og problemet er akkurat det samme i Explorer. Ikke noe problem på andre nettsider enn Bimmers. Popup eller ei, det er for drøyt spør du meg... Da har du nok fått spyware. Søk litt rundt det - jeg fikk opp et "antivirusprogam" man ikke fikk lukket, som inneholdt trojanere. Måtte slette alt og legge alt inn på nytt (på en annen side, jeg var en av de første fra Vista til W7 på skolen jeg gikk... det var en digg overgang!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Ok! Da er sikkert det problemet men er det ikke rart at det ikke var slik på andre sider enn Bimmers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Har akkurat sett TIDENES absolutt beste actionfilm. The Raid 2. Både 1ern og 2ern er helt vanvittig råe, går ikke ann å beskrives eller overdrives, det beste jeg har sett noen gang (og jeg ser ca. 100 filmer i året...). 10/10, den skal i filmhylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg