thbrekke Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Fornøyd med starten på årets hummersesong! Mer skal det bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Loki. Er membran under fugene så det skal ikke vere noe problem Man vil uansett pusse opp badet etter 20-30 år så ser virkelig ikke problemet med dusj vegger. Holder lenge det Utførelse har alt å si... Jeg hadde problemer med tett sluk, så det rant litt vann opp på gulvet. Det er jo ikke noe problem i og for seg, men plutselig en dag (kvelden før jeg skulle på ferie) så oppdaget jeg at vaskemaskinen sto ustøtt. Jeg trodde det bare var å stramme et hjul, men da jeg dro den frem fulgte halve gulvet med. Det viste seg da at når vannet steg over vannlåsen hadde gjøkskallene som laget badet skrudd en skrue rett gjennom festet på slukfalsen slik at det ble hull i membrann og vannet trengte inn gjennom dette hullet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Fornøyd med starten på årets hummersesong! Mer skal det bli! 2014-10-02 16.49.52.jpg Ser du sitter og humrer, ja! thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Da går det jo under forsikring eller reklamasjon vel ? Fugemasse er uansett ikke vanntett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Noen som vil ha lambo? http://www.stadssalg.no/sale/view/id/12406 Hvem på dette forumet ) kan med hånda på hjertet si at de ikke vil ha en Diablo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 En kollega av meg har lansert oppfølgeren til filmen The Mighty 190 som de laget for noen år siden; mort, Tzunami, Skulebollen og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Hvem på dette forumet ) kan med hånda på hjertet si at de ikke vil ha en Diablo? Raringer som heller hadde brukt penger på E30.... Shattered og Skårholen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Da går det jo under forsikring eller reklamasjon vel ? Fugemasse er uansett ikke vanntett Nei, det var over ti år siden badet ble bygget så det var ikke noe reklamasjon. Ei heller forsikring, ettersom det skyltes dårlig utført jobb. Forsikringen dekket skader på andre leiligheter dersom det ble det men det ble det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Raringer som heller hadde brukt penger på E30.... Ja heller det enn et romskip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Ble sommer igjen gitt God fredag ! En kollega av meg har lansert oppfølgeren til filmen The Mighty 190 som de laget for noen år siden; Haha, konge ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Ei som skal gi bort en katt, og beskriver den som en lat liten mons. Jeg ser ingen grunn til å tvile Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Haha, jøss.... Lastet opp CV på finn i dag for moro skyld, noen som har gjort det før? Spennende å se om en får noe tilbud fra en glory hunter (byrå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 noen som tenker seg å stikke på Streetmeet imorgen på Ikea furuset? HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 noen som tenker seg å stikke på Streetmeet imorgen på Ikea furuset? Når tid er det? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 22:00 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg