Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det er jeg fult klar over :)

men har nå egentlig bra fagbrev og bakgrunn som BØR kvalifisere meg til grei jobb(viss det hadde vært noen)

Blir vell ta en "drittjobb" etterhvert, selv om det sikkert er like dårlig betalt som nav omtrent.

Bedre det enn å ha et års hull på cv'n vertfall :)

Har forøvrig nok å drive med på fritiden til ikke kjede meg heldigvis. 

Gammel e39 med v8 og golf 1.6d fra 81 så har man alltid noe å holde på med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på finn hver dag men er ikke en drit som er interresant, er ikke så aktuelt å tørke ræva på gamle manfolk eller jobbe deltid på esso.

Med fare for å pådra meg noen sleivspark og uvennskap.. Jeg synes det er skammelig å lese at man heller velger å snylte på fellesskapet når man faktisk har muligheten til å få seg en helt grei jobb. Høyt betalte toppstillinger er ikke en menneskerett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå mye å gå på foreløpig før jeg går på minus siden i forhold til hva jeg har betalt inn til kassa :)

Som jeg har skrevet så kommer jeg jo til å ta en "lavere jobb"

men sier jo seg selv man hopper jo ikke på første jobben som propper opp om det ikke er noe man har lyst å jobbe med. man ser jo om det dukker opp noe interessant.

Teit å begynne i ny jobb og plutselig kommer den man egentlig var ute etter rett etterpå. Syns vertfall det er teit ovenfor de som gav meg første jobben som har gått igjennom arbeidet med å ansette noen, drive opplæring osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttet hjem igjen og gå fra e92 325D til gammel e39, er vell ikke feiteste situasjonen syns nå jeg.

540i er jo luksus det, ikke alle som kan ta seg råd til en slik.

Å gå arbeidsledig er ille om man ønsker å komme seg ut i arbeid. Når det gjelder olje&gass sektoren, så har det vært 30 år minst med vekst. Nå har man begynt å bremse sirkuset noe, for Statoil sin del, har det nok noe med å få kartlagt kostnader og få bukt med diverse problemer relatert til økonomi. Situasjonen vil nok stabilisere seg på et noe lavere nivå, enn det vi er på nå. Hele bransjen følger etter.

Det er mye man skulle ha vært for å få "de riktige jobbene", det som gjelder aller mest, er å trives med jobben man har. Man tjener godt i så og si alle praktiske yrker for tiden uten å ha stort behov for utdanning(med noen unntak) dersom man ikke er organisert.

Basert på tidligere erfaring og observasjoner, er det få selskaper som annonserer noe som helst på Finn.no og slike steder, en må rett og slett spesifikt sette seg inn i hvert enkelt selskap en ønsker seg inn i, og by på seg selv. Skape et behov for at bedriften må ha akkurat deg i arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå mye å gå på foreløpig før jeg går på minus siden i forhold til hva jeg har betalt inn til kassa :)

Som jeg har skrevet så kommer jeg jo til å ta en "lavere jobb"

men sier jo seg selv man hopper jo ikke på første jobben som propper opp om det ikke er noe man har lyst å jobbe med. man ser jo om det dukker opp noe interessant.

Teit å begynne i ny jobb og plutselig kommer den man egentlig var ute etter rett etterpå. Syns vertfall det er teit ovenfor de som gav meg første jobben som har gått igjennom arbeidet med å ansette noen, drive opplæring osv.

Komma deg tebage på delelageret på tema ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha meg en rimeligere bil nå og tenker å bruke rundt 30-40.000. Kaaanskje litt over dersom det er rett objekt. Noen gode forslag til bil? Trenger ikke være BMW, selv om e39/46 frister. Ønsker å ha en kurant bil med lite feil som kan brukes hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokker er viktig :)

har Nixon 51-30 , i gold og i chrono

Hadde en slik i chrome /white, meget pen klokke, men man må ha litt størrelse på armen for at den ikke skal se monster ut :P for ikke å snakke om vekten :P mer lyst på 48-30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer endelig fjernlys til bilen min i dag.

Ledbar på 300w, 30000lumen (oppgitt tall ivaffall :-P)

Let there be light 0:)

Blir det månelyst på solli i kveld da ? :) 

Hadde en slik i chrome /white, meget pen klokke, men man må ha litt størrelse på armen for at den ikke skal se monster ut :P for ikke å snakke om vekten :P mer lyst på 48-30

Ser bra ut på meg ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man må nesten ta den jobben man blir tilbudt i dagens marked, fikk selv jobb på SAS radisson blue hotellet i oslo, ikke en jobb jeg var ute etter, men måtte ta det fordi det ikke var andre tilgjengelige jobber der ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...