TRF Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Reglene for tilhenger henger absolutt helt på greip, og det lille "unntaket" vi har ble lagd for å komme brukeren til gode. Folk må skille mellom hva en bil teknisk kan dra, og hva førerkortet ditt har lov å kjøre (3500kg). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Reglene for tilhenger henger absolutt helt på greip, og det lille "unntaket" vi har ble lagd for å komme brukeren til gode. Folk må skille mellom hva en bil teknisk kan dra, og hva førerkortet ditt har lov å kjøre (3500kg). de ble bedre når de endra det sist her, e30 eksempelet var bare litt ekstremt når kan de fleste ivaffall dra en 13-1500kg henger uten problemer, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Har blitt bedre ja, men en kollega av meg uten BE fikk 7000 kroner i bot på jobb... Så vil helst ikke anbefale det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Etter min mening burde man faktisk ikke hatt lov til å dra henger i det hele tatt uten minst B96-kurset. Folk flest klarer jo naturligvis å dra en henger uten problem, men så har man de som ikke har snøring på hva de driver på med, og har null kunnskap når det gjelder sikring av last, og plassering av denne. Et godt eksempel er jo denne saken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 hehe eriksen76, Skårholen og adne95 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Mmmmm... irish coffee er faktisk ganske godt til desert... forandring fryder... -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Kjekt å jobbe overtid i kommunen! Får sjokolade, kaker, kjeks og pizza. Alt på en og samme dag. Fant også en god del Legionella i dusjene på et skip Besetningen koser seg vel i dusjen nå. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Da har jeg bestilt nye ski og er klar for vinteren.. Anbefaller Sport Conrad for skiutstyr! Ellers lengter jeg etter sommer og sol......... eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Nærmeste jeg har vært ski er når jeg var i Ski for en uke siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Nærmeste jeg har vært ski er når jeg var i Ski for en uke siden.... Hahah! Jaja, ikke værst det da! Nei, er ikke noe skimenneske, men guttungen og nå også dattera mi liker det, så må nesten. Pluss vi har en sånn årlig fyllatu....skitur med jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Ungen min skal lære seg vold, boksing, karate og andre draps-teknikker.... hahaha axept reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Er tendenser til draps-teknikk når jeg er i skibakken og.. Er ikke helt trygt for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Dere som har hus...Når man skal lese av strømforbruk og sende tallene til strømleverandør, hvilke tall er det man bruker. Aldri sett sånne gamle greier med to tallrekker før. Bare de nyeste eller de med 1 rekke, som man kunne snu opp-ned. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 7686 vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 31, 2014 Share Skrevet Oktober 31, 2014 Da går vi for den. Passer huset til svigermor. Hun trengte tall å sende på sms til leverandør, men visste ikke hvilken tallrekke. Jeg tør ikke sjanse på at jeg velger riktig. Hehe. 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg