Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Reglene for tilhenger henger absolutt helt på greip, og det lille "unntaket" vi har ble lagd for å komme brukeren til gode. Folk må skille mellom hva en bil teknisk kan dra, og hva førerkortet ditt har lov å kjøre (3500kg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reglene for tilhenger henger absolutt helt på greip, og det lille "unntaket" vi har ble lagd for å komme brukeren til gode. Folk må skille mellom hva en bil teknisk kan dra, og hva førerkortet ditt har lov å kjøre (3500kg).

de ble bedre når de endra det sist her, e30 eksempelet var bare litt ekstremt :P

når kan de fleste ivaffall dra en 13-1500kg henger uten problemer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min mening burde man faktisk ikke hatt lov til å dra henger i det hele tatt uten minst B96-kurset.

Folk flest klarer jo naturligvis å dra en henger uten problem, men så har man de som ikke har snøring på hva de driver på med, og har null kunnskap når det gjelder sikring av last, og plassering av denne.

Et godt eksempel er jo denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nærmeste jeg har vært ski er når jeg var i Ski for en uke siden....

Hahah! Jaja, ikke værst det da!

Nei, er ikke noe skimenneske, men guttungen og nå også dattera mi liker det, så må nesten. Pluss vi har en sånn årlig fyllatu....skitur med jobben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har hus...Når man skal lese av strømforbruk og sende tallene til strømleverandør, hvilke tall er det man bruker. Aldri sett sånne gamle greier med to tallrekker før. Bare de nyeste eller de med 1 rekke, som man kunne snu opp-ned. Hehe.

post-49688-0-64419200-1414790201_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...