Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha, 70 på et par mnd? :P blei solgt 1200 e-golf på 3 timer når de lanserte den :P

Solgte ikkje 1200 E-golf i haugesund nei, å det va med alle bilene som va bestilt før lanseringen. Snakk om noe du har peiling på ikkje bare sleng ut noe pisspreik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår naboby Grimstad er vel en av, om ikke den byen i Norge med flest soldøgn i året. Husker ikke tallene men man skulle visst ganske langt ned i Europa for å finne tilsvarende.

Litt typisk - jeg var i Grimstad i 3 dager i August, og det pissregnet uten opphold alle dagene. Som en bonus kom det en real vind siste dagen slik at partyteltet tok av og fløy ut på sjøen. Så mye for sørlandsk sommerstemning - godt det var gratis alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt typisk - jeg var i Grimstad i 3 dager i August, og det pissregnet uten opphold alle dagene. Som en bonus kom det en real vind siste dagen slik at partyteltet tok av og fløy ut på sjøen. Så mye for sørlandsk sommerstemning - godt det var gratis alkohol.

Det er selvsagt ikke noen garanti mot regn. De gangene jeg har vært i Bergen så har det aldri regnet, selv om det er en av de fuktigste byene i Europa :) Du skulle vært her i Juni og Juli, da var det nydelig :)

Han tar nok feil, Stavern er alltid best ;-)http://reisetips.nettavisen.no/norges-20-heteste-sommerbyer/

Legg merke til at jeg skrev "en av" og spurte "om ikke den med flest soldøgn". Kulturliv og slikt vet jeg ikke noe om da det ikke interesserer meg.

Edit: Skal du påstå noen har feil så sørg nå for å selv ha rett da Kjennern

http://www.nrk.no/sorlandet/grimstad-er-solbyen-1.6151869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilbrakte store deler av barndommen og ungdommen i skjærgården utenfor Grimstad og har derfor et helt spesielt forhold til byen. Det var litt kortere vei til Lillesand, men det er ofte sikrere å færdes innaskjærs mot Grimstad enn delvis utaskjærs forbi Homborsund fyr, som kan være skummelt pga. havdønningene. Grimstad er definitivt sørlandsbyen fremfor noen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke seriøst ment heller :) Etter hva jeg vet er det ganske umulig å måle antall soldager på en god måte.

Men er jo mye i Stavern så må jo fronte den byen når jeg kan ;-)

Jeg tar alt seriøst vet du ;) Stavern er en fin by, har vært der noen ganger selv og det er fint i området. Det var jo i Stavern de spilte inn Sørlands scenene i "Olsenbanden tar gull" :)

Jeg tilbrakte store deler av barndommen og ungdommen i skjærgården utenfor Grimstad og har derfor et helt spesielt forhold til byen. Det var litt kortere vei til Lillesand, men det er ofte sikrere å færdes innaskjærs mot Grimstad enn delvis utaskjærs forbi Homborsund fyr, som kan være skummelt pga. havdønningene. Grimstad er definitivt sørlandsbyen fremfor noen... :)

Ja Grimstads skjærgården og Blindleia bortover mot Lillesand er ett flott sted om sommeren, har fartet mye rundt der i oppveksten i en Scand :) Har litt sansen for Hessneskanalen og Reddalskanalen også, flotte vannveier og sistnevnte leder faktisk helt inn til Reddalsvannet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...