Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt canal digital og bytta til get ifb med fiber nå.

Men syns CD var mer bruker vennlig. Fks så står ikke sesong og avsnitt i info på get. Ser man på opptak må man gå hwlt ut for så å gå inn å slette kontra trykke på stop å komme til opptaket for så å slette.

Noen av dere som har brukt begge deler og vet om no mer ups and Downs med di.

Vurderer å gå tilbake til CD,særlig når jeg ble tilbytt 8mnd gratis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bør bli tilbudt noe gratis, for Canal Digital har kødda det skikkelig til med min nye bolig... Naboen har bodd der i 1,5 mnd nå uten å ha fått tv og internett... Og de kan ikke garantere at jeg kan få kabeltv plutselig, selv om jeg har betalt 8500 i etableringsgebyr... Har heldigvis fått direktenummer til en oppegående dame som jobber på en annen avd enn kundeservice som har sagt at hu skal ordne opp i dette, men kan tenke meg de som har bodd der allerede i 1,5 mnd er ganske forbanna... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber du på oljeraffineriet på Mongstad?

Ja, Eller jobber som Cargo surveyor på mange terminaler, men reiser svært lite nå lenger. Er hovedsaklig ansatt på "Mongstad avdelingen vår, og vil tro over 90% av båtene jeg er ombord på er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Eller jobber som Cargo surveyor på mange terminaler, men reiser svært lite nå lenger. Er hovedsaklig ansatt på "Mongstad avdelingen vår, og vil tro over 90% av båtene jeg er ombord på er her :)

Cargo surveyor, det høres ut som en stilling med rolige dager :P Sørger hovedsaklig for at lasting/lossing går trygt for seg?

Har vært en del på Mongstad, men ikke på raffineriet. Her har det gått i forsyningsbasen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tatt av UP i dag. Han kjørte en svart F31 328ia x-drive.

Ble målt til 101 i 80-sonen i kollektivfeltet, men slapp med kun bot for kjøring i kollektivfelt. Det positive i fadesen er at man ikke får prikker for kjøring i kollektivfelt. Men bot på 4200 kr svir jo #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...