Fredrik 90 Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 (endret) Det er nå byttet til S-klasser..... Niks, regjeringen har kjøpt inn 3 stk nye 760I for ikke lenge siden samt at de har noen fra før. Men de har noen S klasser av forrige generasjon som ministerens for det meste kjøres rundt i. Kongen kjører fortsatt sin F01 740 Active Hybrid privat Endret November 14, 2014 av Fredrik 90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Kongen kjører seff sjuer (som jeg pleide å gjøre ) Men har sett flere S-klasser stående utenfor slottet siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Og Olav Thon kjører Suzuki Jimny.. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Og Trond Mohn kjører Bentley Mulsanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 (endret) Å dæven den var ugly.. Ser jo ut som no koreansk makkverk. Endret November 14, 2014 av Kvasi flonoen og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Tre uker til lappen.. Og jeg har enda ikke sett innsiden av en buss! Det er jeg faktisk stolt av.. Så heldig har ikke jeg vært! Er nå på 13uker uten lappen, tolv uker igjen til den er tilbake! Buss har det allerede blitt mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 tok teorien for en stund siden og 1 feil for mye.. så håper det går bedre til Tirsdagen så er det bare og bestille oppkjøring! Har vært ganske treg med den lappen jeg da.. Er det noen her som kan E39 skikkelig godt eller noen som jobber hos bmw eller noe? Har et seriøst alvorlig problem med min E39 523I.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Norges bank kjører high security bmw 760 f01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Haha dagens dritt.. dro til Sverige i sta, merket på turen at parklyset på venstreside hadde takket for seg. Reiste innom biltema på elverum på turen hjem, gadd ikke lese annet en ba15s på pakken og monterte de. Tenkte ikke noe særlig over at den ene var sterkere enn den andre før vi parkerte hos en kompis å skulle lempe ut noen colabrett. Så skulle da bytte den andre, så røyk jammen den andre på venstresiden igjen. Og vet dere hva den dritpæra hadde jammen smelta fast i sokkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Snakk om å lage seg problemer.. Det er vel ikke lenge det holder tett mellom blokk og topp med slik finish.Vel, de er svenske og holder på med Volvo.... er ikke meninga at slikt skal bli bra Nei faen, nok en konsert i Oslo.. Var på In Flames konserten i helgen. Det var iallefall rått! Har lagt elsken litt på Wovenwar siste to månedene og de var virkelig knall på scenen Hehe, du var der du og ja, stod du langt framme? sinnsykt tøft ja, wovenwar var jeg veldig spent på, og de innfridde ganske bra papa roach er jo i verdensklasse og In flames i en egen liga Men en S600 Maybach koster like mye som to 750ier.... og apropo den musikken der.... raise against blabla...Åssen kan man høre på bråk!? Er jo ingen rytme....Må man bare slenge hodet frem og tilbake? Det å diskutere musikk er jo tafatt, ingen liker helt det samme men ingen rytme? Hørte du på sangene eller gikk du ut ifra at det var bråk? rise against er jo rimelig melodiøst In Flames kan jeg skjønne folk syns er bråk, de har sanger som er for tunge for meg og Bråk?! Det er jo dette som er skikkelig musikk Rise Against er jo forholdsvis rolig også. Sovemusikk Enig, mange som klager på at det har blitt for mainstream etter nyeste plata (som alltid når rockeband gir ut nye plater..), men jeg syns den var sinnsykt bra ska du på konserten?Spiller musikk som er ca dobbelt så tungt selv, og har sett feks Satyricon to ganger og Immortal. Prøv en times konsert med et av de bandene, Wicky Der er jeg enig med Wicky, satyricon og immortal blir for heavy for meg.. liker ikke nevneverdig mye skriking, men syns noen band får det til, som in flames, og har noen perioder jeg hører mye på Adept, men d er vel mer metalcore? Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Noekult savnet bra filmer fra /DRIVE (de med bl.a Chris Harris). Vel... noe tyder på at gutta selv synes at tilværelsen hos NBC er litt kjedelig i lengden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Så heldig har ikke jeg vært! Er nå på 13uker uten lappen, tolv uker igjen til den er tilbake! Buss har det allerede blitt mye... Er helt gruuuusomt å begynne ta buss, føler med deg. Kjørte 2012 mod f10 530D m-sport med meste av utstyr i dag, adaptiv styring å understell og det som var(kan ikke navnet på det men) Var 1.5 times tur(hver vei) fra Stavanger til Sirdal(opp mot fjellet) for dem som er kjent, på svingete veier med godt driv Veldig kjekk bil å kjøre som gikk ganske så bra også(ikke helt samme skyvet som i e92'n min desverre..) veldig lett og fin på veien, ikke helt 3 serie men veldig bra Men merket at man kjente ikke farten på bilen i det heletatt, selv på veier med telehiv++ ble man helt fartsblind. Klarte ikke helt tilvenne meg den aktive styringa men er sikkert veldig greit når man har hatt bilen noen dager. Snittforbruket opp og ned var 0,92(i følge forbruksmåler). Kunne tenkt meg en slik ja Men tror nok jeg heller ville hatt en f30 eller f32 med lignende motorisering Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Spiller musikk som er ca dobbelt så tungt selv, og har sett feks Satyricon to ganger og Immortal. Prøv en times konsert med et av de bandene, Wicky Han i midten er meg og han til høyre er trommespilleren i immortal Bildet er tatt fra whiskeysmaking i Skottland i 2011 majuz og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Er helt gruuuusomt å begynne ta buss, føler med deg. Kjørte 2012 mod f10 530D m-sport med meste av utstyr i dag, adaptiv styring å understell og det som var(kan ikke navnet på det men) Var 1.5 times tur(hver vei) fra Stavanger til Sirdal(opp mot fjellet) for dem som er kjent, på svingete veier med godt driv Veldig kjekk bil å kjøre som gikk ganske så bra også(ikke helt samme skyvet som i e92'n min desverre..) veldig lett og fin på veien, ikke helt 3 serie men veldig bra Men merket at man kjente ikke farten på bilen i det heletatt, selv på veier med telehiv++ ble man helt fartsblind. Klarte ikke helt tilvenne meg den aktive styringa men er sikkert veldig greit når man har hatt bilen noen dager. Snittforbruket opp og ned var 0,92(i følge forbruksmåler). Kunne tenkt meg en slik ja Men tror nok jeg heller ville hatt en f30 eller f32 med lignende motorisering F10 530d kan anbefales ja, har samme understell på min og jeg digger det Jeg følte også at 325en jeg hadde var hakket raskere, vi hadde jo sånn ca samme effekt i 325ene våre. Men jeg fant ut at dette er pga F10 sin manglende fartsfølelse, og at ting virker litt mindre "brutalt" med automat. Vi har en strekning på E18 her hvor vi tester litt fart, vi starter oppå påkjøringsfeltet og gir gass til vi passerer en bro som ligger ca 1000 unna. Her har får jeg akkruat samme fart som med E90en jeg hadde, tro det eller ei Så jeg gleder meg til det kommer noe brukbar Tuning til F-modellene, så kommer jeg kanskje under 6 tallet på 0-100 (6,3 sek i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Han i midten er meg og han til høyre er trommespilleren i immortal Bildet er tatt fra whiskeysmaking i Skottland i 2011 Tøft! Jeg så Immortal live i fjor sommer, råfett band, til å være en trio var de tighte og tøffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg