Kolstad Jr. Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Hentet denne igår, 1984 Opel Rekord 2.2i med 5 trinns manuell.. Er vinterbilen sin det Skulebollen og e30_joakim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Hvor er alle E34 i Norge blitt av? Synes det er så få til salgs sammenlignet med andre land.. Og dessuten så er nesten alle til salgs på Østlandet eller Nord over.. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 (endret) http://www.vg.no/rampelys/tv/farmen/farmen-finn-mener-tv-2-lager-mobbe-tv/a/23337218/ Joda, jeg forstår psykologien i dette. Så lenge en kjører offerrollen fullt ut er det fritt frem for å komme med små stikk til sin meningsmotstander der det måtte passe..Jeg skal ikke påberope meg rollen som ekspertkommentator i denne fiktive konflikten, men jeg tar meg den frihet å komme med noen synspunkter.. For det første, det kan virke som om alt bunner ut i at Finn ble beskrevet som ynkelig og motbydelig av denne Olaven, dette i kampens hete.. Det norske folk synes å ignorere at disse menneskene lever i en egen sfære gjennom disse ukene hvor de deltar på Farmen for vår "forlystelse".En reagerer hardt når folk bryter avtaler, denne gangen var det etter sigende avtalt hva en skulle velge som tvekamp. Dette for at både Frank og Finn skulle få bruse med fjør og dermed blautlegge horder av husmødre og muligens fedre landet over..Hva med Finns utspill mot Olav? "Kvalmsekk". Er dette noe bedre? Dette ble atpåtil sagt uten at Olav var til stede, noe jeg mener er skjerpende. Ja, for ikke å snakke om hvordan Finn velger å fornærme et helt fylke ved å beskylde han og resten av møringene for kun å være opptatt av kroner og øre.. Ja, for Finn har aldeles ikke tenkt spill..Neida, jeg har hatt en liten teori om at store deler av Norges befolkning trives med digitale skylapper, men at folk flest faktisk velger å dra disse over øynene? Det visste jeg ikke.. Ja, nå velger vel mange Finn-sympatisører å plassere dem foran ørene og?Farvel.Det er lett å bruke mobbekortet, men her er det fullstendig malplassert. Dere må huske av vi som seere er ekle klamme observatører av det som TV2 serverer oss. Vi hadde ikke fulgt med hvis intrigene uteble, isåfall måtte programmet gått på NRK og blitt titulert noe alà "Gården - Time for time".For meg kan det virke som om seerne velger å skru av hjernebryteren når det switches fra NRK til TV2. Da tenker vi ikke engang til nesa og underholdningen? Den lager vi selv.. Før kunne dette være ganske uproblematisk, men nå har nordmenn funnet en ny arena for slarving, sosiale medier. Tenn faklene, hent tauet! Dette blir underholdning!Jeg registrerer at mange velger å sende sinte mailer til Sykkylven kommune, dette er jo slettes ingen holdning en varaordfører verdig! Ja, og siden denne karen nå har fått målskiven på ryggen, drar vi liksågodt Sykkylven Kommunes totale befolkning inn i dritten! Forbanna idioter, hele gjengen! Hva skjer, nordmenn? Trenger dere en ny smørkrise? Jeg lar vanligvis ikke trivielle ting som dette provosere meg i nevneverdig grad, men i dette tilfellet velger jeg å se reaksjonene som et innblikk i mine landsmenns kognitive evner. Ja, som et varsku om hvor ting er på vei.. Hvis dette er kursen nordmenn flest velger å plotte inn for fremtiden kan jeg intet annet enn å handle inn hermetikk og andre overlevelsesremedier. Jeg lever heller i et rør under jorda enn å ta del i denne galskapen. Skam dere, Ola og Kari Nordmann. Dere trenger mer ekte motgang!Er det noe folkets reaksjoner på årets Farmen har illustrert for oss som enda har en grad av omløp i topplokket, så er det nettopp dette.. Folk har det så lett nå, at det faktisk aktivt søkes etter konflikter en kan ta del i.. Skumle skumle skumle ideologier har fått blomstre i slike tider, jeg krysser fingrene for at dette travestiet er et blaff og ikke en varig Nå er det tilbake til sofaen og dystre dokumentarer om 2.verdenskrig. Ikke bare skylder en menneskeheten å tilegne seg informasjon om historiens mørke stunder, det er dessuten nyttig å få et innblikk i virkelige kriser når ens egen vei virker noe i overkant bratt. Endret November 17, 2014 av Nytern axept og K-E reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Er nok en sak som har blitt dradd for langt ut. Når selv de andre deltakerne sier at folkets reaksjoner er for voldsomme, så skjønner man at TV2 har klippet dette til å bli mer "alvorlig" enn det egentlig er. Hadde alle vært pusekatter på gården tror jeg nok det kunne blitt kjedelig. Må være action for å skape skriverier og for å fenge folk. Mange av kommentarene til det norske folk i media som er i mot "mobbing" har vært en hel del værre enn de 3 glosene som har blitt servert i denne serien. Ufattelig at voksne folk kan snakke sånn om andre, og da til tider mot hele Sykkelven. Og Olav sine uttalelser blir anonyme i forhold. TV2 har i alle fall oppnådd noe av det dem vil, engasjere folk. Sikkert ikke akkurat at slik dem ville, men men. Jeg for min del synst hele greia er blitt for dumt og velger å overse driten. Nå får vi se hvem når lengst av de 2 turtelduene, er jo mange oppgaver i finalen som går på andre ting enn styrke og smerte. Er faktisk ikke umulig at hverken Finn eller Olav vinner og den som vinner vil være en verdig vinner samme hva det norske folk mener. Alle syntes at stakkars Finn er den mest verdige vinneren, men det er han nødvendigvis ikke. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Enig med det som er sagt over her. Folk tar helt av på nett, er tross alt et reality show, hele vitsen er å skape konflikter...Tror folk flest glemmer dette, og langer ut om mobbing osv. selv om det de skriver på nett og på mail til vedkommende er mye drøyere enn det som er blitt sagt på Farmen. Men må si jeg er imponert over Finns innsats og vilje til å vinne. 3 tvekamper på 3 uker, alle med seier som resultat. Det blir spennende å se hvem som vinner, alt kan skje i finalen. Men jeg tror nok en av damene kommer til å snike seg til seier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Ja, er bare å ta av seg hatten for det Finn har klart i kampene, meget imponerende. Men ja, tror faktisk det blir en jenteseier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Bare jeg som ikke har fått med meg denne farmen-greia!? Ikke at jeg bryr meg... Kristiansan'årn og hanzhe reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Fatter ikke folks fascinasjon med å se på reality-TV hele dagen. Farmen, Big Brother, Paradise Hotel osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 For min del er Farmen et nødvendig onde, jeg ser det med fruen for å holde husfreden.. Jeg hadde dog aldri engasjert meg med mindre jeg følte at noe feiler den norske folkesjela.. Lynsjestemning over en så triviell sak. Noe er ikke heeeelt som det burde være. Ferdig med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Farmen er faktisk det eneste reality-opplegget jeg ser. Alt annet klarer jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Farmen er faktisk det eneste reality-opplegget jeg ser. Alt annet klarer jeg ikke... farmen er blitt ødelagt. altfor mye styring i kulisser der også, som alt annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Så heldig har ikke jeg vært! Er nå på 13uker uten lappen, tolv uker igjen til den er tilbake! Buss har det allerede blitt mye... Haha, jeg har vært utrolig heldig med snill familie og gode venner Merker på kropp og sjel at det har vært 4,5 tunge mnd, heldigvis bare en halv måned igjen. Skal jaggu bli godt å sitte seg inn i 7'ern å starte opp åtter'n Hehe, du var der du og ja, stod du langt framme? sinnsykt tøft ja, wovenwar var jeg veldig spent på, og de innfridde ganske bra papa roach er jo i verdensklasse og In flames i en egen liga Det å diskutere musikk er jo tafatt, ingen liker helt det samme men ingen rytme? Hørte du på sangene eller gikk du ut ifra at det var bråk? rise against er jo rimelig melodiøst In Flames kan jeg skjønne folk syns er bråk, de har sanger som er for tunge for meg og Enig, mange som klager på at det har blitt for mainstream etter nyeste plata (som alltid når rockeband gir ut nye plater..), men jeg syns den var sinnsykt bra ska du på konserten? Der er jeg enig med Wicky, satyricon og immortal blir for heavy for meg.. liker ikke nevneverdig mye skriking, men syns noen band får det til, som in flames, og har noen perioder jeg hører mye på Adept, men d er vel mer metalcore? Ja, har vært på de tre siste konsertene deres Kan ikke gå glipp av de! Sto langt framme helt til In Flames kom på scenen. Ølen måtte ut etter Papa Roach, angret fort på det mtp den vanvittige do-køen. Men men, fikk nå gitt vokalisten til Papa Roach en klem Liker siste albumet til Rise against godt ja, dog er de blitt litt mildere. Savner gode gamle "sounden", spesielt Dancing for Rain. Blir nok ikke noe konsert nei, tom for feriedager og lite penger til å reise uansett Helt enig, Satyricon og den typen er for mye for meg. Må være mer melodi for min del. IF har en fin balanse der som treffer rett hjem hos meg Adept står høyt på listen min og, spesielt albumet "Another year of disaster". Driver faktisk å planlegger tur til utlandet på nyåret for å høre de live adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 (endret) Eneste reality jeg trenger er min egen hverdag...Alt annet er bortkasta tid....Skjønner virkelig ikke at folk bruker tid på farmen og bigbrother og paradise hotel balblabla.... Dette er dog en serie jeg ville sett Endret November 17, 2014 av Wicky Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 For min del er Farmen et nødvendig onde, jeg ser det med fruen for å holde husfreden.. Jeg hadde dog aldri engasjert meg med mindre jeg følte at noe feiler den norske folkesjela.. Lynsjestemning over en så triviell sak. Noe er ikke heeeelt som det burde være. Ferdig med det. bytt frue! knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Bra det ikke bare er meg her som er lykkeliv uvitende om hva som foregår i forskjellige reality programmer. Føler definitivt ikke at jeg går glipp av noe.. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg