awt Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Blæh. Slik går det når man ignorerer alt "babbelet". Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 kontrakt på "ny" bil fra tyskland gjennom importør signert! helt i ekstase nå haha... får ikkje sove inatt nei.. og jobb 0430.. Hvilken bil ? Noen som har gt6? Har gt5 som jeg aldri helt har hatt sansen for.. Er gt6 bedre mtp. tyske biler, lyd osv.? Eller er det slik som resten av GT serien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Imola rød e39 m5, bestilte faktisk felgene før bilen, så vart fornøyd når bilen også kom i boks adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Huff, rød er jo jentefarge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Imola rød e39 m5, bestilte faktisk felgene før bilen, så vart fornøyd når bilen også kom i boks Rått! Imola rød e39 er fantastisk! Også attpåtil m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Imponerende bra lys i disse ledbarene egentlig. Vel verdt 1500kr, har en kompis som bor langt oppi skogen han skal ha en slik samt 4 tusenmetringer med xenon i, det kommer til å lyse vilt vil jeg tro. Hvor stor? Har en på 130w å di lyser bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 180w skal være, skal fikse et bedre bilde en dag jeg er et sted uten gatelys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Jeg monterte ekstralys på Benzen i helga, droppa Led-bar til tross for at det er ganske så trendy for øyeblikket. Det lyser rett og slett litt for bredt etter min smak :/Fikk kliss nye Hella Rallye 3003 til lavpris så tenkte hvorfor ikke få litt lys forran der. Leste noen tester og fikk se at det var disse som lyste smalest og lengst i klassen. Det passer meg ypperlig.Det er noen viktige ting å huske når man legger opp ekstralys, og det er å ha et høyt kabeltversnitt. Kjører 2,5kvadrat ut til hver av lampene samt 6kvadrat fra batteri til relleet. Målt spenningstap til ca. 0,2 volt, så sier meg fornøyd med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Hm kanskje derfor kompisen min har dårlig lys da, for det er kun 2.5 kvadrat på 4 lamper i paralell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Eller være nøytral i diskusjonen kanskje? Blæh. Slik går det når man ignorerer alt "babbelet". Haha, jeg er nok bare for lat til å gjøre meg opp en mening Lommekniv og sjokolade hadde dog vært saker! Ogogogogog de derre barmfagre damene med tønne rundt halsen! Eller.. Var det.. Nei, det var damer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 (endret) Tror han minst bør ha 2,5 kvadrat til HVER lampe evt. 16kvadrat for å ta i litt fram til lampene og fordele fra den ut til hver lampe forran der. 2,5 kvadrat til 4x55watts lamper er alt for lite Kommer også ann på avstanden fra Relleet, det er også viktig med en feit tilførsel til relleet dersom det er snakk om litt lengde fra batteri. Det han kan gjøre, er å ta et multimeter og måle spenningsfallet ved å sette en målepinne på batteriets plusspol, og den andre målepinnen over lampene. Da vil du måle spenningen som ligger over kablingen. Spenningen over lampene blir da batteriets spenning minus denne spenningen -> spenningen over lampene. En kamerat kom til meg en gang og ønsket å få montert ekstralys på en råtten Audi, han kom med no 1,5 kvadrat og jeg parallellkoblet to lamper på denne. Det ble lys, og han synes det var bra, men egentlig var det bare noen stearinlys iforhold til hva jeg har på min. Endret November 17, 2014 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Noen Apple folk som kan hjelpe meg litt? Svigermor kjøpte en iPhone5 på Finn.. Den ser ekte ut, men likevel mye falsk over den. Serial nummeret er ekte i følge Apple.. andre måter å finne ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Bare jeg som ikke krangler for tiden, ikke monterer xtra lys (har bi-xenon) og ikke ser på reality og klikker? Godt å være meg altså adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Noen Apple folk som kan hjelpe meg litt? Svigermor kjøpte en iPhone5 på Finn.. Den ser ekte ut, men likevel mye falsk over den. Serial nummeret er ekte i følge Apple.. andre måter å finne ut? Hva er det som virker falskt med telefonen? Alle telefonene har et unikt serienummer som kan søkes opp hos Apple. Fikk du med boksen? I så fall skal det samme nummeret stå på denne. De falske utgavene har som oftest også en lysere skjermbakgrunn når telefonen er avslått enn den som er ekte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Hva er det som virker falskt med telefonen? Alle telefonene har et unikt serienummer som kan søkes opp hos Apple. Fikk du med boksen? I så fall skal det samme nummeret stå på denne. De falske utgavene har som oftest også en lysere skjermbakgrunn når telefonen er avslått enn den som er ekte. Har ikke esken her, så det får jeg ikke sjekket.. Tja, kameraet var det første som slo meg... OG kan ikke velge norsk som språk.. Skjermen kan jeg ikke sammenligne med en annen iphone i såfall.. Jeg er 95% sikker på den er falsk. Siden serienummeret var ekte (det som stod inne på telefonen) så gikk jeg fra 100% sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg