Merrushe Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=54003404 Latterlig fet M3.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 (endret) Det er ikke kjempevanskelig men det får kjempestore konsekvenser om det skulle skje noe, som også andre skriver. Du kan risikere å få masse avkortning eller i verste fall sikkert ingen ting, som igjen kan føre til at du får kjempestore økonomiske problemer. Jeg har lov å gjøre alt i mine egne boliger pga fagbrevet jeg har, men jeg velger allikevel å avstå fra det da jeg ikke driver med relevante arbeidsoppgaver på jobb... Vet du åssen det er og komme over fra kjølemontør til en slags montør i jernbanen? Etter lesning her så fant jeg ut at jeg måtte montere en bryter på arbeidslampa i garasjen. Gidder ikke rote med å få stikkkontakta inn hvergang i mørket. Endret Desember 6, 2014 av Skårholen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Sitter her i tussmørket på jobb med et lite kubbelys som eneste lyskilde... Merker fort hvor avhengig man er av strømmen Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Det å ta service/reparasjoner på bilen er nå såpass billig i Danmark at nordmenn har begynt å harryhandle i Danmark også. Artikkelen refererer til det nordlige Jylland, men kjører man 10-12 mil lenger syd blir det mye billigere. På godkjente, men uavhengige bilverksteder her i Århusområdet er det ikke vanskelig å finne timepriser ned mot 500-600 kroner inkl. moms/mva... http://finans.dk/live/erhverv/ECE7266928/En-alternativ-form-for-gr%C3%A6nsehandel-vinder-frem-i-Nordjylland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Det å ta service/reparasjoner på bilen er nå såpass billig i Danmark at nordmenn har begynt å harryhandle i Danmark også. Artikkelen refererer til det nordlige Jylland, men kjører man 10-12 mil lenger syd blir det mye billigere. På godkjente, men uavhengige bilverksteder her i Århusområdet er det ikke vanskelig å finne timepriser ned mot 500-600 kroner inkl. moms/mva... http://finans.dk/live/erhverv/ECE7266928/En-alternativ-form-for-grænsehandel-vinder-frem-i-Nordjylland/ Vurderer selv å ta service på 530en i Sverige, prisene hos Bavaria er helt bak mål. 8000 kr skulle de ha for å bytte klosser og skiver foran.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Jeg kunne også tenkt meg og tatt en service på min m3 i utlandet, enten Sverige eller i nærheten av Nurburgring? Sies jo at man skal ha ventiljustering på annenhvert oljeskift..! Ikke mindre enn 8 arbeidstimer Noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=54003404 Latterlig fet M3.... Jeg er enig, men lurer jo litt på hvorfor den plutselig er verdt 20000 mer etter å ha blitt kjørt 2000km ekstra. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=52184833 -Roger-, hermanoo90 og Haug reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 (endret) Utrolig kult! Men hvem har baller nok til å dra til en BMW-forhandler, legge mellom 1.5 og 2 millioner på bordet (usikker på hva denne kostet ny ?), og bestille bilen i GUL! Knall GUL! Men uten tvil en veldig tøff farge Endret Desember 6, 2014 av Rublings adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Sett en rå film nå. Lets be cops, helt konge rett og slett. Anbefales for en god latter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Anbefales fra min side også 316 vet du hvordan det er for en kuldemontør og begynne i jernbanen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Utrolig kult! Men hvem har baller nok til å dra til en BMW-forhandler, legge mellom 1.5 og 2 millioner på bordet (usikker på hva denne kostet ny ?), og bestille bilen i GUL! Knall GUL! Men uten tvil en veldig tøff farge Bilen ble nettopp førstegangsregistrert i Norge så i dette tilfellet er det ingen som har gjort akkruat det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Dette er vel sikkert ingen billig bil for en tysker heller, så noen har iallefall lagt mye penger på bordet for en knall gul M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Dette er vel sikkert ingen billig bil for en tysker heller, så noen har iallefall lagt mye penger på bordet for en knall gul M3 Det er det nok ikke, man han tyskeren har garantert ikke betalt det tilsvarende av 2 mill for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 (endret) Neinei, det er greit nok. Er bare imponert over at det finnes mennesker som tørr å kjøpe dyr bil i en så spesiell farge. Jeg vet selv at jeg aldri hadde gjort det. Rød og blå er min grense Denne M3en var derimot veldig tøff. Dakargul? Edit: Nvm, så det sto "speed yellow" i annonsen. Endret Desember 6, 2014 av Rublings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 6, 2014 Share Skrevet Desember 6, 2014 Tror jeg ikke kommer til å forlate "rørkosen" på en stund. Skifta nettopp rør, da de gamle røra har fått spille rundt 2000 timer og takket for seg istad. Inn med nye, og lyden fikk seg et stort løft Svært vellydende og ikke minst dekorativt. Rør har en tendens til å være litt rundere i kantene, noe som passer meg bra Må vel nå rør til for å slippe å blø fra ørene pga hornene til Klipsch? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg