Werther Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Bil Invest i Oslo må være et skalkeskjul for hvitvasking av penger. De har biler liggende til salgs i flere år, og alle er naturligvis ekstremt overpriset. Den grønne 968en har ligget der siden finn.no åpnet for business tror jeg. Også har de en halvgammel Ford Taurus som de skal ha E39 540-penger for... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Jeg har vært innom å sett på en del biler der, og det er nok en forhandler som de med så lite som litt gangsyn rygger pent ut av. Det lukter dårlig butikk lang vei, og biler flyttes inn og ut av tomta på biltilhenger stadigvekk, så de har nok et lager eller annen forhandler de skifter biler mellom.Slik jeg ser det, så har de mange "ukurrante" biler også, halvgamle og gamle nisjebiler som er svært medtatt og ingen med litt vett ønsker å kjøpe. Har sett på alt fra Mercedes S-klasse, SEC, Ford Excursion og F-250. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/ser-du-hvilken-bmw-den-nye-mercedesen-likner-paa/a/23353103/ Den var vel lik x6 Å dæven, den så heslig ut :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 (endret) Va vanskeligt å finne bil nå.... Jaja like greit, sparer penger da Endret Desember 10, 2014 av torbfer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Ja det er for mye å velge i, iallfall i ditt prisområdet Å dæven, den så heslig ut :S Ja den så jo helt noldus ut, snakk om blåkopi av X6 Lurer på om de ikke begynner å bli litt desperate jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Jeg synes faktisk at GLE Coupé ser finere og mer harmonisk ut en X6... litt mindre lekebil liksom... Skulebollen, Skårholen og wicky124 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Ja det er for mye å velge i, iallfall i ditt prisområdet Ja den så jo helt noldus ut, snakk om blåkopi av X6 Lurer på om de ikke begynner å bli litt desperate jeg Det er ikke for mye i prisområdet mitt! Er ganske kresen å det skal være litt motor! Prøver å bli enige med en, men så er det denne prisen eg aldri blir fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Jeg synes faktisk at GLE Coupé ser finere og mer harmonisk ut en X6... litt mindre lekebil liksom... Ja smaken er forskjellig Selv synes jeg den ser uproposjonert og litt for høy ut, mulig den trenger en generasjon å komme seg på slik som første X6. Nyeste X6 synes jeg de har fått bra til, er fortsatt en rar og lite pen bil men bedre enn den første. Synes faktisk at X4 ser bedre ut enn X6 Min far har nå bestemt seg for å kjøpe X4, etter ett langt liv med kun sedaner så vil min mor nå sitte litt høyere mens pappa vil ha en BMW som skiller seg litt ut. Så nå er jeg i gang med "forhandlinger" for å få han til å velge 3,0 litern, og jeg må si at jeg har fått han veldig på gli etter å bla har latt han prøve 530en noen ganger. Det er ikke for mye i prisområdet mitt! Er ganske kresen å det skal være litt motor! Prøver å bli enige med en, men så er det denne prisen eg aldri blir fornøyd med! Nei det er bare å smøre seg med tålmodigher og lete videre, men jeg skjønner godt at det er vanskelig å finne noe som man synes passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Han som har sendt inn videoen er ikke helt med eller? Han sier: – Det er å utsette andre for fare i trafikken, og det vil jeg ikke ha noe av, sier tipseren til tb.no. Så at bilen med henger kjører over 80 er ikke bra. Men at han selv kjører i 140 på E18 for å få det på video. Det er bra? Jeg tenkte akkurat det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Nei det er bare å smøre seg med tålmodigher og lete videre, men jeg skjønner godt at det er vanskelig å finne noe som man synes passer Det stemmer, men tålmodiheten min er dårlig! Men du får skrike ut om du finner noen til en forholdsvis grei pris! Kan som sagt strekke meg litt på pris så lenge det er rett bil! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Det er ikke for mye i prisområdet mitt! Er ganske kresen å det skal være litt motor! Prøver å bli enige med en, men så er det denne prisen eg aldri blir fornøyd med! Hvilke typer bil vurderes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Hvilke typer bil vurderes? Nei er litt usikker! Men en fornuftig 3 serie eller 5 serie med litt motor, som eg kan bruke når eg går på skole! helst ikkje så mye dyrere enn 200.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 (endret) Fornuftig leser jeg som at den ikke taper seg mye i verdi, og det tror jeg alle 3 og 5 serie, tom e90 og e60, kommer til å gjøre ila etpar år.Forsikring og forbruk etterpå. Da står du igjen med en, 1, bil på finn og du er ravende gal hvis du ikke pruter den ned etar 10tusen og kjøper den... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53004120&searchclickthrough=true Endret Desember 10, 2014 av Kvasi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 Fornuftig leser jeg som at den ikke taper seg mye i verdi, og det tror jeg alle 3 og 5 serie, tom e90 og e60, kommer til å gjøre ila etpar år. Forsikring og forbruk etterpå. Da står du igjen med en, 1, bil på finn og du er ravende gal hvis du ikke pruter den ned etar 10tusen og kjøper den... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53004120&searchclickthrough=true Tenker mer på at det ikkje er en M3, M5 osv. Eg har ikkje bilen så lenge så det spiller egentlig liten rolle! Eg synes dei e46 ene er overpriset. Ser litt mer for meg en e90 325ia slik som fredrik90 sendte meg en link av lengre bak i tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 10, 2014 Share Skrevet Desember 10, 2014 (endret) Noe i denne sjangeren her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=53892699 Men syns den er litt for høyt priset... Endret Desember 10, 2014 av torbfer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg