Sjøbuse Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 SweetBMW, thbrekke, HPVL og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 sånn gjør man når man ikke gidder bytte anlegg i pickup'n, spiller jo nesten bra og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Akkurat starta S7 av Sons of Anarchy, gleder meg vilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Jeg har skrift en plass, og det er på ringeklokken der det står "Ding-dong". Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 (endret) http://www.ingentingodd.no/interior-med-skrift-pa/ er så enig! Mulig jeg bare er utrendy, men faen heller.. Det er som jeg skrev på FB.. 'Det er snålt hvordan mennesket higer etter perfeksjon, jeg foretrekker de litt mer værbitte aspektene ved livet. De er ærlige og ekte. Så får andre ta seg av ikeahvite hyller med LOVE og HOME linet opp som en slags eksistensiell falitterklæring. Jeg foretrekker å føle kjærlighet fremfor å kjøpe den bit for bit for deretter å stave den bokstav for bokstav på stua.' Wow, jeg er FB-blogger Brrr.. Endret Desember 15, 2014 av Nytern adne95 og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Det er som jeg skrev på FB.. 'Det er snålt hvordan mennesket higer etter perfeksjon, jeg foretrekker de litt mer værbitte aspektene ved livet. De er ærlige og ekte. Så får andre ta seg av ikeahvite hyller med LOVE og HOME linet opp som en slags eksistensiell falitterklæring. Jeg foretrekker å føle kjærlighet fremfor å kjøpe den bit for bit for deretter å stave den bokstav for bokstav på stua.' Wow, jeg er FB-blogger Brrr.. Var det du som skrev det innlegget, eller skrev du noe liknende en annen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Dette er 100% meg Noen uker senere debatterte NRK P1 dette i programmet Norgesglasset. Virker som om flere misliker denne trenden, interessant! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Desember 15, 2014 Share Skrevet Desember 15, 2014 Tror ikke jeg har en eneste gjenstand i huset (Foruten Salt, Oil, Pepper og Sugar) med et dypt budskap. Ser heller ikke poenget med å ha det da det ikke er dekorativt eller givende for meg med noe sånt.Ellers er vel interiøret ganske spartansk, har det jeg trenger og trives godt med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 En jeg skjenner hadde sånne tre-bokstaver på en hylle. Stod SMIL med løse bokstaver. Jeg endra på teksta hvær gang jeg gikk forbi. MILS. SLIM o.s.v. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Syns sånne bokstavting har for mye kliss tekst. "Velkommen!" på dørmatta ser jeg ikke noe grunn til å være i mot (fordi jeg alltid har hatt det), men alt annet er cheesy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Hadde homebokstaver før jeg ass... Og kardemommelovenbilde på dass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Hehehe... en veldig god tradisjon på hytta igjennom 30-40 år eller noe i den duren er å ha bilder av kongefamilien på dass. Først på utedoen for å tette igjen kvisthullene... senere innendørs til pynt... SweetBMW og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Angående biltema batterier, så er det en grunn for at biltema gidder å gi 4-års garanti på sølv-kalsium og agm-batteriene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 Som oftest får man det man betaler for, men det er ikke alltid representativt for hva man faktisk får. Jeg har et originalt BMW AGM batteri til den nette sum av 3.600kr montert i min bil, og dette er nå defekt etter snaue to år og ni måneder. Jeg har også hørt om flere som har hatt defekte AGM batterier fra BMW, noe som er uholdbart til den prisen. Som regel er det ikke batteriet det er feil med, men bilen eller brukerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 16, 2014 Share Skrevet Desember 16, 2014 En kommer langt ved å ikke tømme batteriet helt ihvertfall, det er min gyldne regel. Slenger ctek'en på batteriene mine en gang i blant, det skader neppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg