Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

http://www.ingentingodd.no/interior-med-skrift-pa/ er så enig! Mulig jeg bare er utrendy, men faen heller..

Det er som jeg skrev på FB..

'Det er snålt hvordan mennesket higer etter perfeksjon, jeg foretrekker de litt mer værbitte aspektene ved livet. De er ærlige og ekte. Så får andre ta seg av ikeahvite hyller med LOVE og HOME linet opp som en slags eksistensiell falitterklæring. Jeg foretrekker å føle kjærlighet fremfor å kjøpe den bit for bit for deretter å stave den bokstav for bokstav på stua.'

Wow, jeg er FB-blogger Brrr..

Endret av Nytern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som jeg skrev på FB..

'Det er snålt hvordan mennesket higer etter perfeksjon, jeg foretrekker de litt mer værbitte aspektene ved livet. De er ærlige og ekte. Så får andre ta seg av ikeahvite hyller med LOVE og HOME linet opp som en slags eksistensiell falitterklæring. Jeg foretrekker å føle kjærlighet fremfor å kjøpe den bit for bit for deretter å stave den bokstav for bokstav på stua.'

Wow, jeg er FB-blogger Brrr..

Var det du som skrev det innlegget, eller skrev du noe liknende en annen plass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har en eneste gjenstand i huset (Foruten Salt, Oil, Pepper og Sugar) med et dypt budskap.  Ser heller ikke poenget med å ha det da det ikke er dekorativt eller givende for meg med noe sånt.
Ellers er vel interiøret ganske spartansk, har det jeg trenger og trives godt med det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest får man det man betaler for, men det er ikke alltid representativt for hva man faktisk får. Jeg har et originalt BMW AGM batteri til den nette sum av 3.600kr montert i min bil, og dette er nå defekt etter snaue to år og ni måneder. Jeg har også hørt om flere som har hatt defekte AGM batterier fra BMW, noe som er uholdbart til den prisen.

Som regel er det ikke batteriet det er feil med, men bilen eller brukerfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...