Kjennern Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Noen som bruker tapatalk på iPhone? Er det mulig å endre den nye visningen som kom med updaten i dag? Suger maks den nye visningen av forumet.. eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Det kan lønne seg å ha med kjetting på vinterstid når man er på tur, jeg har det med i standardutrustningen Litt tørrtrening på gårdsplassen hjemme i å legge på, så går det på 5 minutter ute på veien Hehe, hadde kanskje ikke vært dumt Overrasket hvor langt opp jeg kom med den gamle e36n da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Prøver i denne tråden også Da stoppet min 520d også m47 motor.Har ikke vert noe galt med bilen når jeg parkerte den for 4 dager siden, men idag når jeg skulle kjøre igjen merket jeg at den var litt tungstartet, og fusket litt når jeg fikk start.Så etter ca. 5 km begynte bilen og fuske litt, som om den fekk drivstoffkutt. Kjørte 3 km til og ble igrunn bare verre. Så når jeg tok inn clutchen sluknet bilen, og ville ikke starte uten at jeg tok den på gir. Nå går bilen urent på tomgang. Og slår jeg av bilen må jeg ta den på gir for at den skal starte.Ingen feillampe. Noen tips til hva dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Noen som bruker tapatalk på iPhone? Er det mulig å endre den nye visningen som kom med updaten i dag? Suger maks den nye visningen av forumet.. Kan du legge ut et screenshot? Høres ut som om den oppdateringen bør droppes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Skulebollen, vann eller kondens et eller annet sted enten i tenningsanlegget eller bensina? Sjekk om noe elektronikk i motorrommet er blitt vått. Kjørte i en svær vanndamm en gang med en Volvo jeg hadde. Et kvarter etterpå så var den stein dau 3 dager etterpå... Gikk på 3 cylindre, av 5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Jeg har Android og oppdateringen suger her og. Oppdaterer seg sjæl min. Men begynner å bli litt vant nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Ikke dårlig, 500 000km før året bilen fylte 20 år var omme! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Nytern, hermanoo90, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Du klarte ikke vente nei? Nytern og 316 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Lurer på om instrumentpanelet på denne har vært utsatt for "drillen" om dere skjønner hva jeg mener... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=54520058&searchclickthrough=true Ellers er det kooonge vinterbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Den så jo pen ut både utvendig og innvendig.... Men finnes vel bedre biler til 50k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Kan du legge ut et screenshot? Høres ut som om den oppdateringen bør droppes... awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Vet ikke hvorfor, men selv om jeg foretrekker naturlig pustende motorer med høyt turtall til vanlig (dvs sportsbil om sommeren) så syns jeg at turbobil med frisk motor er mye gøyere om vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 IMG_1216.PNGHar den på Android og er egentlig bare irriterende, kan man ikke bla i forumets kategorier som før? Finner det ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Bruker selv fullversjonen av forumet på telefonen, eneste å klage på er å skrive innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Jeg bruker også kun web utgaven. Både på mobil og ipad. Enig at skrive innlegg er litt dårlig. Mangler alle "snarvei" knappene oppe. Så man må skrive inn alt manuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg