Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Angående det å kødde med forsikringsselskaper skal man være litt forsiktig med det for alle selskaper har samme database og samarbeider om ting og tang.

Rart de har samme database, da de måtte kontakte forrige å høre.

Da jeg byttet for lenge siden, så har det nye selskapet greid å tuklet med datoene, slik at jeg mistet et halvt år før jeg skulle rykke opp :-P

Broren min fikk forøvrig full bonus da han sa han hadde det fra før, men han kræsjer jo hele tiden..

Endret av eriksen76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i de samme 6 brødskivene med salami hver dag hele året :)

Ellers synes jeg trenden med "vaffelFredag" er en skikkelig dårlig trend som sprer seg raskt, blir sterkt vanedannende og tar utrolig mye arbeidstid som overhodet ikke genererer penger. Da dette foregikk der jeg jobbet før, var det kundens penger dette gikk utover, og det skulle ikke hende mine kunder :)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Danmark er det ganske vanlig at man holder såkalt "fyraften" på fredag ettermiddag. Da runder man av arbeidsuken og i den forbindelsen vanker det gjerne en øl eller kaffe/kake. Ordet "fyraften" kommer fra det tyske "feierabend"... altså "feireaften" i betydning av at en jobb er ferdig utført ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går i de samme 6 brødskivene med salami hver dag hele året :)

Ellers synes jeg trenden med "vaffelFredag" er en skikkelig dårlig trend som sprer seg raskt, blir sterkt vanedannende og tar utrolig mye arbeidstid som overhodet ikke genererer penger. Da dette foregikk der jeg jobbet før, var det kundens penger dette gikk utover, og det skulle ikke hende mine kunder :)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Det høres bra ut og slik burde det være også, greit det er gratis mat osv. Men kunden først tenker nå jeg, kan liksom ikke bare stikke i fra kjøleaggregatet som ikke går f.eks for to pølser. Ser for meg varer til 100000kr som går dukken pga at jeg tar meg en time eller to for å spise pølser en 'frædasæfta'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilsendt et bilde fra en kamerat med Volvo V60 i dag. En vattnisse i GL350 hadde satt ny rekord i intim-parkering utenfor butikken...Han ble bra forbanna, og sto og ventet en stund for å gi sjåføren en skyllebøtte. Men sjåføren kom ikke ut, så han måtte dra uten å få renset sjela.

Hadde det skjedd meg hadde jeg lagt søppelposen jeg har bak forsetet oppe på panseret til GLen....

post-47117-0-39093400-1420836288_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde meg i fjor, sto med fronten helt opptil en mur! og på andre siden hadde en bil rygget inn med 10cm klaring til meg.. Fyren bak meg parkerte slik mens jeg gikk til bilen, og nektet å flytte seg da jeg spurte om han kunne rygge 20cm :P .

2012-08-06123917.jpg

Endret av Robkill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...