Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har en stund tittet etter vinterbil, men har ikke funnet noe passende. I stad så var jeg hos mine foreldre, og da jeg skulle hente noe i ene rotegarasjen kom jeg til å se denne saken! En bil jeg hadde glemt, og som fort kan brukes til noe litt mer fornuftig enn et stativ til rot slik den står nå :) 

post-48339-0-65044200-1420917686_thumb.j

Dette er tatt i samme stund som jeg stuet den vekk:
IMG_20130702_152109_zps95846cc0.jpg

Endret av Robkill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger et hotell 100m fra kaien, har selv måttet søke ly der. :D

Har vært litt småruskete vær i dag ja. Hadde problemer med å stå rett opp når jeg var hos foreldrene mine tidligere i dag. I tillegg har strømmen vært borte store deler av dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke merka noe til været ennå jeg, blåser ute, og snødde til morran, så regn, nå har jeg ikke sjekka på en stund.

men angrer ikke på kjøp av 4wd pickup ivaffall, drev å leverte 2 karroserier på høggern istad, og hjullastern var ute av drift, så måtte henge en stropp i et tre og nappe de av hengern (kjørte 2 turer da) hadde nok bare spint med rwd på snøen som var der :P

fikk meg litt stuepynt og ) ikke helt 100% fokus ser jeg, men greit nok til å ha tatt bildet selv (fra min egen bil og forøvrig)

20150110_205100.jpg

har et jeg fikk tidligere og,

20150110_205114.jpg

ble greit syntes jeg, må ha noe bilrelatert i stua :P

kjøpt via photobucket forresten, anbefales, men begrenset størrelsesvalg da :(

ang reklamasjon på bærbar pc.

har en packard bell bærbar, vært på reperasjon tidligere å byttet hovedkort, da klarte de forøvrig å få med feil bios (eller hva det nå heter) da hurtigtastene stemmer ikke lenger, og det står acer når jeg skrur på pc'n., og har en acer også, og ser at i forhold til den så stemmer hurtigtastene.

nå har tastaturet begynt å kødde på packard bell'n, hvor lang reklamasjonstid har man på sånt?

Endret av janerik171187
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å levere bilen på jæger for en elektrisk feil, som jeg ikke gidder å tukle med selv. De trenger verken bukk eller å titte i motorrommet, men bør man være nervøs for å levere fra seg biler med kompressor o.l.? Er jo ikke PKK, og tidligere med dieselbilen, sa jeg hvilke diagnoseprogrammer de ikke måtte bruke, da DME var mappet, og det sa de ingenting på og fikk ikke brev av trafikkstasjonen. Hehe.

Endret av Thundercoil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det samme. De taper nok masse penger med en slik strategi. Men så vet jeg ikke hvor alvorlig de ser på slike modifikasjoner.

Takker for svar. Greit å sette bilen bort når du er glad i den, og det er elektriske feil som ender med hobbymekk, dersom du gjør det selv. Hater å finne slikt på biler jeg kjøper, for det er alltid styr å få det skikkelig igjen :P Men foretrekker mekaniske feil. Akkurat der stoler jeg mer på meg selv, enn verkstedene. Hovedsaklig det å være forsiktig og ikke skade/ripe noe annet.

En gang, to dager etter detailing til 4K, fikk jeg bilen igjen med så dype riper at det måtte ny lakk til. En annen gang på hjulstilling, boret de nytt hull i dempertårnet, da de slet med å få det beint. Viste seg at topplager ikke var skrudd skikkelig til, så det ble aldri beint, uansett. Klikker vinkel av sånt. Enkelte ser bare enn 12-13 år gammel bil, som de bare kan lappe sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...