Thundercoil Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Det pleier jeg også å gjøre. Helt i enden av garasjen, eller på enden av plassen foran butikken... Men det kommer ALLTID en eller annen bil og parkerer i luken ved siden av. Gjerne en gammel driter også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Hvor ville dere kjøpt rimelig Nokian eller Continental piggfri (17") dekk i Oslo? Mulig jeg har spurt spørsmålet før, men skal ikke bestille fra nett (har cash og er i utlandet, ikke mulig å bestille for meg akkurat nå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 (endret) Har en stund tittet etter vinterbil, men har ikke funnet noe passende. I stad så var jeg hos mine foreldre, og da jeg skulle hente noe i ene rotegarasjen kom jeg til å se denne saken! En bil jeg hadde glemt, og som fort kan brukes til noe litt mer fornuftig enn et stativ til rot slik den står nå Dette er tatt i samme stund som jeg stuet den vekk: Endret Januar 10, 2015 av Robkill Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Vært i Ålesund å hentet bil. Har stått på fergekaien i lavik i 4 timer. Og har fått beskjed om at det ihvertfall sikkert blir midnatt før de prøver å gå over. Drittvær :'( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Det ligger et hotell 100m fra kaien, har selv måttet søke ly der. Har vært litt småruskete vær i dag ja. Hadde problemer med å stå rett opp når jeg var hos foreldrene mine tidligere i dag. I tillegg har strømmen vært borte store deler av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Lavik - Oppedal ? Så gale der da? Stille her litt lenger ute.. Har venta på "Nina" i hele dag, dårlige greier.. Var strømbrudd på ferja før i dag las jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 (endret) hakke merka noe til været ennå jeg, blåser ute, og snødde til morran, så regn, nå har jeg ikke sjekka på en stund. men angrer ikke på kjøp av 4wd pickup ivaffall, drev å leverte 2 karroserier på høggern istad, og hjullastern var ute av drift, så måtte henge en stropp i et tre og nappe de av hengern (kjørte 2 turer da) hadde nok bare spint med rwd på snøen som var der fikk meg litt stuepynt og ) ikke helt 100% fokus ser jeg, men greit nok til å ha tatt bildet selv (fra min egen bil og forøvrig) har et jeg fikk tidligere og, ble greit syntes jeg, må ha noe bilrelatert i stua kjøpt via photobucket forresten, anbefales, men begrenset størrelsesvalg da ang reklamasjon på bærbar pc. har en packard bell bærbar, vært på reperasjon tidligere å byttet hovedkort, da klarte de forøvrig å få med feil bios (eller hva det nå heter) da hurtigtastene stemmer ikke lenger, og det står acer når jeg skrur på pc'n., og har en acer også, og ser at i forhold til den så stemmer hurtigtastene. nå har tastaturet begynt å kødde på packard bell'n, hvor lang reklamasjonstid har man på sånt? Endret Januar 10, 2015 av janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Nina herjer hvertfall hima… Er ikkje mye båthavn igjen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Er ganske rolig her. Men fergemannskapet sa at når de kom utpå var det et helvete. Ingen av de som klarte å legge til. Nå ble vi vinket ombord!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Er ganske rolig her. Men fergemannskapet sa at når de kom utpå var det et helvete. Ingen av de som klarte å legge til. Nå ble vi vinket ombord!! Okay! God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 (endret) Tenkte å levere bilen på jæger for en elektrisk feil, som jeg ikke gidder å tukle med selv. De trenger verken bukk eller å titte i motorrommet, men bør man være nervøs for å levere fra seg biler med kompressor o.l.? Er jo ikke PKK, og tidligere med dieselbilen, sa jeg hvilke diagnoseprogrammer de ikke måtte bruke, da DME var mappet, og det sa de ingenting på og fikk ikke brev av trafikkstasjonen. Hehe. Endret Januar 10, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Vil tippe de er mer interessert i å ha deg som kunde enn å ta deg for noe ulovlig eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Tenker det samme. De taper nok masse penger med en slik strategi. Men så vet jeg ikke hvor alvorlig de ser på slike modifikasjoner. Takker for svar. Greit å sette bilen bort når du er glad i den, og det er elektriske feil som ender med hobbymekk, dersom du gjør det selv. Hater å finne slikt på biler jeg kjøper, for det er alltid styr å få det skikkelig igjen Men foretrekker mekaniske feil. Akkurat der stoler jeg mer på meg selv, enn verkstedene. Hovedsaklig det å være forsiktig og ikke skade/ripe noe annet. En gang, to dager etter detailing til 4K, fikk jeg bilen igjen med så dype riper at det måtte ny lakk til. En annen gang på hjulstilling, boret de nytt hull i dempertårnet, da de slet med å få det beint. Viste seg at topplager ikke var skrudd skikkelig til, så det ble aldri beint, uansett. Klikker vinkel av sånt. Enkelte ser bare enn 12-13 år gammel bil, som de bare kan lappe sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Blåser rimelig friskt her på sørlandskysten også, vindkastene river godt i 1,8 tonn F10 når man kjører på motorveien. For første gang har filskiftevarslereren kommet til nytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 10, 2015 Share Skrevet Januar 10, 2015 Hvordan er det med vann der dere bor? Dette er i nærheten av Tønsberg før vinden kom hit i kveld! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg