flobben Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 på Volvoen jeg har drar man ut en låsepinne og løfter hele lampen ut. Enklere blir det ikke Markus E30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 på Volvoen jeg har drar man ut en låsepinne og løfter hele lampen ut. Enklere blir det ikke På E39 er det bare å skru ut pæreholderen, ta ut pæra, sette i ny og inn igjen. Temmelig enkelt det også e30_joakim og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 noen som veit om speila, og de "platene" ved dørene er like på e39 facelift og preface? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Speila er forskjellige. Styggere på facelift. Mener speilplatene er like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 (endret) Skulle ta av turboen på Vw toraun 05 modell i går, sykt trangt og skjønner ikke hvordan bil verksted gjør dette endte med å ta av fronten , det som er positivt med Vw , er vel at det er av med lyktene , 6 skruer på vær side av fronten så er hele fronten av med radiator , intercooler og aircondition radiator motoren måtte ut .... fikk av turboen etter 3,5 time , truck som løfte buck på jobben ,ypperlig Byttet selv på en Seat Leon for litt siden, 1.9 tdi. Der var det jævlig trangt men fikk det til etterhvert uten å demontere noe ekstra.Turboen sto son midt på mellom torpedoveggen og motor. Vet ikke om det er likedan på en 1.9 touran. Endret Januar 16, 2015 av eriksen76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Suspekt navn? Haha!!! Shattered, thbrekke og Fredrik 90 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 (endret) Er vel det navnet som gjengen i Radioresepsjonen bruker i en sketsj om et sånt masasjestudio? Om jeg ikke tar helt feil... Artig! Edit: fant den, Endret Januar 16, 2015 av BMW525ix Shattered og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Supha :DRR er griseartig, hører på de hver natt til etter jeg sovner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Supha :D RR er griseartig, hører på de hver natt til etter jeg sovner De gjør jeg og! Haha, ja er en artig gjeng det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 rr er morsomme ja, men hakke hørt på de sia de bytta kanal Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Elsker rr!! Kan le meg forderva når jeg hører på dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 rr er morsomme ja, men hakke hørt på de sia de bytta kanal Du har ikke gått glipp av så veldig mye - par nye ting, Bjarte har vært syk en stund med mange rare vikarer. Men jeg liker best 2007 - 2009. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 (endret) Beste vikaren dem kan ha er jo klart Losen Endret Januar 16, 2015 av Haukefer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Sukk, nå er jeg litt frustrert. Fikk byttet EGR-termostat på bilen, og nå blir den iallfall LITT varmere, men fra å gå mellom 50-60 grader blir den nå mellom 68-73 ca. Får bytte hovedtermostat til uka. Og om ikke det holder, får det bli varmeveksleren til girkassa. Er noe hele tida! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 Hvor er Radioresepsjonen nå om dagen? Jeg hører kun på P3 og i blant P4 og lokalradio.... Før fikk jeg alltid med meg Misjonen på P4, men det har tapt seg kraftig etter at de begynte å gi faen og satte inn vikarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg