316 Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Så... Hvem er sterkest av fedrene deres? Hvem har lengst tiss? knoskar, tambur4 og Skårholen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 @tfr akkurat i denne videoen så er jo veldig tydelig at sjåføren i Dodgen oppdager tjuvstarten går av gassen og etterpå bare bånner med hjulspinn hele veien. Det var ikke derfor jeg linket til videoen. Det var mer slutttiden til Teslaen som er interressant. På en god dag hadde sikert Dodgen gjordt det mye bedre. Det jeg ønsket å få frem var at tiden Teslaen leverer på 1/4mile er raskt, og jeg ser ikke mange andre biler i Norge i den prisklassen som kommer nær den. Med andre ord, jeg skjønner veldig godt at det er kø i webshoppen til tesla, for det er en ganske unik mulgihet avgifts fritaket har gitt den norske litt velstående borger. Hadde man i tillegg fått vite hvor lenge avgiftfritak og bompenge/kollektivfelt fordelene bestod skulle jeg faktisk ha vurdert en slik selv. Jeg er helt enig. Tesla Model D er direkte billig i forhold til hva man får av krefter og ytelser, men det er selvfølgelig en forutsetning at man har et kjøremønster som passer til en elektrisk bil. Ganske mange er forøvrig ikke klar over at i en klassisk 1/4 mile er tidtakingen helt individuell og gjelder fra bilen passerer et punkt til et annet. Ergo er ikke nødvendigvis en dårlig akselerasjon i begynnelsen av løpet fatalt hvis resten av løpet gjennomføres skikkelig. Camaroen akselererer sannsynligvis vesentlig hurtigere enn Teslaen i den siste halvdelen av løpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Jaggu sa jeg snø. Fredrik90, ble dårlig med regnet du pratet om ett par sider bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Kommet en del her i natt også. Må grave nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Stått ute med spade og fres en time for å få ut bilen. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd at den ikke var der jeg satt den fra meg på utsiden i går... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Varm garasje <3 Men...veldig høye brøytekanter og en senka merce er ikke helt gunstig.... subber både her og der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Har garasje. Men desverre ikke plass til nye babyen inni der Brøyter godt til tross for at jeg nesten ikke har senk.. Ønsket meg snø men det her ble litt i overkant, skikkelig tung og våt snø. Regner vel bort snart så det blir slapseføre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 hjemmekontor er elsk i dag. Grunnen til hjemmekontor ikke så elsk, da bilen er levert på verksted igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Stått ute med spade og fres en time for å få ut bilen. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd at den ikke var der jeg satt den fra meg på utsiden i går... Regnet kom som tung våt snø i stede ser det ut som, herlig... Jeg orka ikke å begynne å skuffe på morran i dag, jeg tok fart og brøyta meg vei 520 Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Regnet kom som tung våt snø i stede ser det ut som, herlig... Jeg orka ikke å begynne å skuffe på morran i dag, jeg tok fart og brøyta meg vei 520 Power Haha ja. Hadde jeg hatt plass nok til å få fart hadde kanskje jeg også kunne brøyta meg løs. Men det lå tung snø til langt over skjørtene opp etter dørene. Gi meg masse minusgrader og tørr snø heller. ps: Noen med e36 mtech fanger til salgs ? (Gjerne boston green.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Kommet overraskende mye snø her i natt også. Rart hver gang det snør så er det milevis med kø, skulle tro folk aldri har sett snø før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 er vel ting som tyder på at det sikkert er mange av de som har problemer som ikke har det heller AJH. f.eks litauiske vogntog på blankslitte sommerdekk som tror at det skal gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 Er litt morsomt med alle som tror de kan kjøre som de gjør på sommeren midtvinters. Jeg hadde mange nestenulykker på vei til jobb. Om vinteren ligger jeg alltid litt lenger bak bilen forran, men så kommer det alltid en noldus som tror det er en luke som vedkommende kan komme seg ut i trafikken på, gjerne alt for fort. Ender nesten i at jeg går i siden på bilen. 3 ganger skjedde dette på veien til jobb. Ellers er det folk som skal ligge å kysse bakluka på bilen min, da er det ikke lange veien for høyrefoten over på den midterste pedalen for min del.. Er det så vanskelig og forstå at vinterføre ikke er som sommer ? Skulle tro at folk i norge med vinter hvert eneste år hadde lært dette nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 (endret) er vel ting som tyder på at det sikkert er mange av de som har problemer som ikke har det heller AJH. f.eks litauiske vogntog på blankslitte sommerdekk som tror at det skal gå greit Nå snakker jeg om vanlige mennesker med vanlige biler med vinterdekk. Blir litt som dette" Å HERRE! Det er glatt ute!" Ja, det kalles vinter.. Ihvertfall slik det oppleves her jeg bor. Endret Januar 20, 2015 av ahj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 20, 2015 Share Skrevet Januar 20, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=l4cv5Es7sNM&feature=youtu.be Bilen min. Starter er bytta, men drar dårlig og lager ulyder. Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg