hermanoo90 Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Deilig følelse, når man fikser bilen og alt fungerer igjen Sent from my iPhone using Tapatalk Nytern og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Hehe, husker tråden dik Nytern Var derfor jeg spurte om du var kommunist (og singel) Huleboer med svært tålmodig frue! Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Det er vel ikke noen her inne som spiller H1Z1? Blitt helt hektet på det jeg Mye bedre enn DayZ faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Mye bedre enn DayZ faktisk. Begynte å lure på om det fantes et spill med samme navn som nicket mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 (endret) Det gjør det ja (nesten) Endret Januar 31, 2015 av Julian Dal-z reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 31, 2015 Share Skrevet Januar 31, 2015 Pølsefest her hver lørdag klokken ni. Haukefer og Werther reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Inaya elsker å slædde med merca Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Jeg var ute en tur og sladdet litt tidligere i kveld på "snøføre" med polert is under. Mao griseglatt noen steder. Den eneste bilen som havnet i snøen og måtte ha tauehjelp var en Subaru Outback.... Som jeg nevnte for dem mens jeg lå og gravde snø ut av hjulbuene på Subaruen - 4wd sørger bare for at du har enda større hastighet når du drar av... En annen ting er at jeg følte meg litt gammel. Mens folka sto og tastet på mobiltelefonen og spurte om hjelp på Facebook kommenterte jeg at de "kan jo starte med å grave ut snø for å gjøre nytte for seg" og at vil man ha hjelp RINGER man istedenfor å chatte om slepetau på facebook. Mange folk er utrolig tafatte. Fredrik 90, Shattered, And-reas og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Det er jo derfor Lada har sjarm... Det er kraftig utdaterte biler med utdatert design som kjøres av folk som tydeligvis gir helt faen. Broren min er... Ladasamler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Lada Samara.. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Lada har vært høyt oppe i rally og ER høyt oppe i asfaltracing. Den norske legenden Per Engset og hans kartleser Arne Eikåsen kjørte som villmenn i Lada, og gjorde det meget bra tross... 78 hester, ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Prøver og selge E39en min for 10k, er det så dødt om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Når noen spør om mangellapp og du sier "ja, den har det men ikke de store feilene" så virker det litt.. Shady. List opp manglene, det er opp til kjøper å avgjøre om feilene er store eller ikke. Synes dessuten at bilen ser skikkelig voldtatt ut. Jeg hadde ikke betalt 10k for den. Selge i deler er nok mest innbringende her. Min ærlige ufiltrerte mening turbina10, Fredrik 90 og Shattered reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Nytern har et par gode poeng. Og at den ikke er godkjent etter motorbyttet ditt har nok litt å si. Husker du slet med å få den til å gå rent, har du fiksa det eller driter du i det før salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 1, 2015 Share Skrevet Februar 1, 2015 Jeg savner Ladaen min, vi snakker bilkjøring i sin minst filtrerte essens Kommer man seg frem er det 80% skills, herlig Jepp... slik følte jeg det også med mine oldschool Land Rovere. Det handler om en annen form for bilkjøring som ikke er mindre interessant, men annerledes og litt mer involverende på en lavpraktisk måte (et fint dansk uttrykk). Det er mer støy og vibrasjoner, men man merker også på en god måte at det mekaniske går rundt. Både Lada og Land Rover (oldschool) er bygget for rurale strøk der det kan være lengere enn langt til nærmeste verksted og delepushere. Herlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg