Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg var ute en tur og sladdet litt tidligere i kveld på "snøføre" med polert is under. Mao griseglatt noen steder.

Den eneste bilen som havnet i snøen og måtte ha tauehjelp var en Subaru Outback....

Som jeg nevnte for dem mens jeg lå og gravde snø ut av hjulbuene på Subaruen - 4wd sørger bare for at du har enda større hastighet når du drar av... 

En annen ting er at jeg følte meg litt gammel. Mens folka sto og tastet på mobiltelefonen og spurte om hjelp på Facebook kommenterte jeg at de "kan jo starte med å grave ut snø for å gjøre nytte for seg" og at vil man ha hjelp RINGER man istedenfor å chatte om slepetau på facebook. Mange folk er utrolig tafatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lada har vært høyt oppe i rally og ER høyt oppe i asfaltracing. Den norske legenden Per Engset og hans kartleser Arne Eikåsen kjørte som villmenn i Lada, og gjorde det meget bra tross... 78 hester, ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når noen spør om mangellapp og du sier "ja, den har det men ikke de store feilene" så virker det litt.. Shady. List opp manglene, det er opp til kjøper å avgjøre om feilene er store eller ikke. Synes dessuten at bilen ser skikkelig voldtatt ut. Jeg hadde ikke betalt 10k for den. Selge i deler er nok mest innbringende her. Min ærlige ufiltrerte mening ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Ladaen min, vi snakker bilkjøring i sin minst filtrerte essens :) Kommer man seg frem er det 80% skills, herlig :D

Jepp... slik følte jeg det også med mine oldschool Land Rovere. Det handler om en annen form for bilkjøring som ikke er mindre interessant, men annerledes og litt mer involverende på en lavpraktisk måte (et fint dansk uttrykk). Det er mer støy og vibrasjoner, men man merker også på en god måte at det mekaniske går rundt. Både Lada og Land Rover (oldschool) er bygget for rurale strøk der det kan være lengere enn langt til nærmeste verksted og delepushere. Herlig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...