Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Haha. Likte best sauen, scenene i butikken og påtegnet bart :)

Forresten.. Er det noen som vet om antenneforsterker i E46 coupe ligger bak trekket i C-stolpen, eller et annet sted? 

Nøklene virker bare hvis jeg sitter inni bilen og trykker, eller fra utsiden, når jeg holder den nær bakruten. I tillegg går radiosignalet til helvete når jeg slår på varmetrådene i bakruten. Det skjedde også i forrige E46en, men da virket nøkkelen som den skulle, i det minste :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var flink å hugde 4 delebiler rundt nyttår her, så hagen begynte bli bra, (ikke full av biler)

nå er jeg oppe i like mange igjen :P (10 biler parkert litt rundt her nå)

så om noen trenger deler fra en av disse så bare spørre ;)

95 e34 520 touring

preface 325i 4dørs e30

e30 320i touring

ekke rart jeg har mye å gjøre når jeg lager så mye jobb til meg selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en artikkel om neste Nissan Maxima.. Må si den så oppegående ut. Stod ikke noe om motor etc, men ser ut som de satser litt her..

Ja de fleste Japanske produsentene lager ganske kule biler om dagen, bare synd de kun selger dem på det amerikanske markedet slik som denne f eks. Alle de stygge modellene selger de i Europa selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå mer modellene ifra Toyota, Nissan, Mitsubishi og Suzuki jeg tenker på. De har alle knallfine modeller på f eks det amerikanske markedet mens her i Europa så selger de små SUVer som er gørrkjedelige og små Hatchback modeller så stygge i designet at man skulle tro de gjorde det med vilje... Gjør jo jobben mye lettere for modeller som Golf, Mondeo, 3-serie, Passat, V60 og andre tyske/Svenske merker som har skjønt at design er en vesentlig ting om en bil skal selge bra (her er elbiler utelukket, de selger i stor grad på fordeler samme søren å støgge de er)

Mazda lager pene biler, det har de alltid gjort til å være en Japansk bilprodusent. Lexus også forøvrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Mazda selger nå sin 6-er i Norge. Den syns jeg er riktig så pen både innvendig og utvendig, ikke minst fornuftig priset, godt utstyrt og levert med fornuftige motorer. Overrasker meg at den ikke selger mer. 

Min mening er at Mazda 6 med firehjulsdrift, 2 liters dieselmotor (170+hk) og firehjulstrekk med automat til ca. 450.000 kr. med "alt" utstyr er desidert beste sedan-kjøpet i Norge per i dag. Knallgod bil, jeg er fan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj... Jeg har fått en dille... Sikler på denne...

Den gang Japanerene nærmest blåkopierte amerikanske biler, er en del Pontiac Catalina, Ford LTD og Buick Century over designet på den Toyotaen der :P

Endret av Fredrik 90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så like synes jeg. Denne (ikke bilen men modellen) har kongelig historie og eksemplaret har to soners klima, fire elvinduer, elspeil og elbaksete for eks. Synes de er utrolig vakre til å være firkantede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...