R Andersen Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Du er vel den siste på Bimmers som bør snakke om holdninger, med tanke på hvor mye du har slengt med leppa her inne gjennom tidene... Det var bare en spøk, noe jeg tror de aller, aller fleste skjønner. sandersander, Skulebollen, Fredrik 90 og 1 annen reagerte på dette 4
wicky124 Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Jeg snakker vel om akkurat det jeg føler for gutt... enkelt og greit Om det var spøk eller ikke er urelevant.. folk misliker mine e30-holdninger... jeg misliker dine porsche-holdninger Shattered reagerte på dette 1
noekult Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 (endret) Vet at mange syns den er stygg som juling, men jeg syns faktisk at den ser funky nok ut til å hadde vært reell alternativ om jeg skulle hatt den type bil. Ser ikke kjedelig ut hvertfall! Fiat Multipa eller hva den het, og Pontiac Aztec, hahaha, det var bom! Samme med førstegenerasjons X3!! JÆVLIG stygg bil! Endret Februar 12, 2015 av noekult
eriksen76 Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 (endret) Vet at mange syns den er stygg som juling, men jeg syns faktisk at den ser funky nok ut til å hadde vært reell alternativ om jeg skulle hatt den type bil. Ser ikke kjedelig ut hvertfall! Fiat Multipa eller hva den het, og Pontiac Aztec, hahaha, det var bom! Samme med førstegenerasjons X3!! JÆVLIG stygg bil! Neida, er jo smak og behag Kan jo kline til med denne. Skal si meg enig angående x3! Endret Februar 12, 2015 av eriksen76
wicky124 Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Håper snapfolk fikk med seg lillebroren til #TheLegend igår.... Nytern og FredrikE24 reagerte på dette 2
e30_joakim Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Håper snapfolk fikk med seg lillebroren til #TheLegend igår.... Hahaha så han hvem er den såkalte legenden da ? en som har blitt trygde snylter og er inneom jobben din innimellom ?
wicky124 Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Hahaha så han hvem er den såkalte legenden da ? en som har blitt trygde snylter og er inneom jobben din innimellom ? Nei han er en budsjåfør hos oss... derfor han er innom så ofte Hvorfor har du et nummertegn foran? Du mener #? Der hashtag... sånn...uttrykk... mer utfyllende info her: http://www.hashtag.no/hva-er/
awt Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Jeg vet dessverre hva det er, men grunnen til at det benyttes rundtom er jo for at ting skal "følges", eller at det blir en link e.l. (Facebook, Twitter etc.). En slik funksjon er det jo (heldigvis) ikke her. Shattered reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Nei men det gir ordet en egen betydning, noe som, for snappere, kan gjøre at de husker vedkommende enklere
scoot Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Jeg snakker vel om akkurat det jeg føler for gutt... enkelt og greit Om det var spøk eller ikke er urelevant.. folk misliker mine e30-holdninger... jeg misliker dine porsche-holdninger Det er egentlig litt sært å henge på et BMW-forum når man ikke liker e30.
Julianv Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Jeg liker langt i fra alle BMW'er, men det betyr vel ikke at jeg må forlate forumet? Ingen av X-modellene gir meg noe som helst, ei eller E30 i grunn. Flott bil, men det er en gammel 3-serie. Har hatt en før, og det var en grei vinterbil. (Don't shoot me) Man må ikke like alt for å like noe R Andersen, ahj, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4
wicky124 Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 Det er egentlig litt sært å henge på et BMW-forum når man ikke liker e30. Hvorfor leve når man ikke kan klatre i fjell? Dummeste påstanden ever mister... Julianv reagerte på dette 1
scoot Skrevet Februar 12, 2015 Skrevet Februar 12, 2015 (endret) Jeg ser at ironien i innlegget mitt ikke nådde mottager(e). Endret Februar 12, 2015 av scoot e30_joakim, Skulebollen og Thundercoil reagerte på dette 3
Anbefalte innlegg