Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, har sett den et par ganger rundtom bergensområdet. Jeg har også sett en lik e60 (med andre skilt) et par-tre ganger i Stavanger, så det finnes jo en og annen. :)

Skrevet

Hmm.. For det lå en 92 mod 520 touring til salgs, den hadde lakkerte kanaler og en større del av fangerene var i bilens farge, i stedenfor i plast.

Men min 93 mod har svarte kanaler og mer plast på fangerene. [emoji14]

Skrevet

Var det "ekstrautstyr" å få lakkerte kanaler på E34 eller noe? [emoji14]

Ifra faceliften i 1994 så fikk man Executive edition som bla innebar lakkerte kanalskjørter, har dette selv på min :)

Skrevet

Ifra faceliften i 1994 så fikk man Executive edition som bla innebar lakkerte kanalskjørter, har dette selv på min :)

Aha.. :) Så de før var bare sånn random? Eller var det alt etter hva folk ønsket?
Skrevet

Ser at de fleste eldre E39 touringer har bakrutevisker som ikke fungerer. Hva er årsaken til dette? Enkel fiks?

Skrevet

Ser at de fleste eldre E39 touringer har bakrutevisker som ikke fungerer. Hva er årsaken til dette? Enkel fiks?

Kan være ledningsbrudd feks. Har selv bytta hele bakluka og brukt de samme ledningene, så det var ikke problemet hos meg, tror det var rust som gjorde det. 

Skrevet

Så  fin ut den! :)

Likte ikke midtkonsollen da, så ut som de bare hadde lagt en lang kloss tvers gjennom bilen og putta noe greier oppi.. Men men..

Skrevet

Kan være ledningsbrudd feks. Har selv bytta hele bakluka og brukt de samme ledningene, så det var ikke problemet hos meg, tror det var rust som gjorde det.

På hvilken måte tar rusten knekken på den? Den jeg så på hadde ei godt rusta bakluke.
Skrevet

Siterer han jeg kjøpte bilen av: 

Bakluka er rusten, og vindusviskermekanismen er rusta fast i gjennomføringa, så den er plukket av ifbm EU kontroll (hvis det er en visker der så skal den virke). I

Hvordan dette skjer har jeg null peiling på ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...