Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Skal ha ny familiebil nå. Har hatt to Tiguaner siden 2012, og vært veldig fornøyd! Nå står det mellom Tiguan, Q5 eller X3. Noen innspill? Hadde vært kjekt å prøve X3. Har hatt sharaner og tiguaner de siste 15 årene nå så.

En jeg jobber sammen med gikk fra nyere Tiguan til helt ny x3. Han sa at det var noe han ikke angret på, selv kona som vanligvis ikke brydde seg så mye var kjempe happy.(hu som kjørte x3n mest).

Så absolutt verdt og prøve x3, men det er klart, det er en liten prisforskjell her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer man til gitter i fanger derifra da :S ? Er vel klipset både over og underside?

Er vel like greit å bare hive av fangeren? Er jo gjort på 5min.

Julian: bor rett over veien fra "gatekjøkkenet" på Haukeland.

Endret av kvammis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på Teneriff og chiller!

Ser det er ymse med biler her. Enten nye vw polo eller gamle små biler/e36/overstyla fiater

Forøvrig noen år sida så reiste meg og ein kamerat ned til Kristiansand og kom over ny vei di laget (etter Hovden) låg lenge i 240km/t og etter ein slakk sving bremsa eg til 180ish. Såg noe nærmet seg fort bak så eg sakket ned til 110. Det var politi bil.. di slo på blålys og tok lappen min da han meinte eg kjørte aaaltfor fort. Eg nekta! Han sa di hadde gjennomsnitt måling på meg på ca 170, men var sikker på at eg kjørte fortare. Eg Unnskyldte meg og sa vi ikk var vandt med så fine veier i Hardanger. Han gjekk til bilen og kom tilbake etter 5min og sa: vi tok måling på deg når du kjørte forbi oss i 50-sona, da hadde du 73km/t vi kan ta deg på det istedenfor, men klager du i retten tar vi fram andre bevis. Neida! Eg tar bota. 5600kr og 2 prikker da eg var akkurat ferdig med "nylappen" prøvetid. Det var da eg eigde 330cd. Alt det pga eg klarte å bli overtalt av kompis til å bevise at 330cd var nesten lika sprek som Nissan Silvia s15 med skilt eg eigde før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...