Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tror også dette blir spennende.

 

Jeg tror også dette kommer til å ende bra for oss seere. Top Gear har stort sett hatt samme konsept i ganske mange år nå, så det kan være greit med noe nytt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg håper virkelig at de klarer å vende dette til noe positivt. Utfordringen er at konseptet de har hatt er temmelig unikt og ikke så rent lite spesielt. Alt er bygget opp rundt Clarksons ego som spydig programleder, men jeg er sikker på at de finner en løsning på hvordan de kan utvikle konseptet videre. Det er jo temmelig mye penger som står på spill... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest negativt med alt dette er at sesongen ikke ble fullført. Jeg likte denne sesongen, og det er synd vi ikke får se de siste innleggene, i tillegg til testen de ønsket mellom LaFerrari, P1 og 918.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clarkson har nok fått et bra oppblåst ego med årene, og er sikkert ikke enkel kar å jobbe sammen med. Når man fyrer såpass pga bagateller og oppfører seg som kollegaen fra helvete er det vel like greit at han må gå. BBC må jo sette et eksempel som arbeidsgiver at primadonnanykker og vold ikke er akseptabelt, uansett hvor mye erfaring og penger man har.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

James May kommenterer vagt sparkingen av Clarkson. Han sier også at Top Gear vil fortsette i en eller annen form og at programmet er en "pakke" der alle de tre programlederne inngår. Jeg tror at vi med denne uttalelsen kan regne med at programmet fortsetter på en annen kanal evt. under et annet navn... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt inni en Pink Floyd periode for tiden. Både mtp. å høre på deres musikk, men også få greie på litt historie samtidig. Har mange album i CD-hylla som taes frem titt og ofte :)

 

Som sikkert mange vet, så har det vært en del intriger opp gjennom i dette bandet, året 2005 på en Live8 konsert er derfor ganske spesiell. Dette er vel min yndlings film på Youtube for tiden. Wish You Were Here er klart en favorittene, men jeg synes deres eksperimentelle periode etter at Syd Barret ble faset ut(Litt vel mye LSD) er vel så interessant, selv om man trygt kan si at det er spesielt.

 

Gilmour kan betegnes som en svært god gitarist :)

 

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjort det før. Var en som hadde tunnelsyn og ha faen i vikeplikt i sta, når jeg kom fra høyre. Har lyst til å kline rett i bakfangeren på sånne folk.

Hadde såå lyst til å bli påkjørt på søndag. Var en som kom i hvertfal 70 i 50 sona. Jeg kom fra hans høyre og han hadde vikeplikt. Hadde veldig lyst å ikke stoppe å bare kjøre ut så han hadde kjørt inn i hjørnet foran på min bil. Men med så høy fart han holdt kunne det blitt en stygg ulykke.

Hadde han hatt lavere fart og jeg ikke måtte på et stevne for å bli godkjent. Så hadde det nok blit kræsj :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som bruker Shell V-Power+ Nitro diesel? Er det merkbart iforhold til vanlig diesel?

Lurer på det samme om 95 og 98 blyfri fra Shell. Jeg merket egentlig ikke noe forskjell selv, kanskje effekten (184 hk) ikke er stor nok til å ha merkbar nok differanse.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyller jeg nitrodiesel, så oppnås det en drivstoffbesparelse på min bil, men fremdeles lønner det seg ikke om man tenker kostnader.

Du skal ha 95 oktan noekult, 98 oktan er å kaste penger ut vinduet :)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg titter ut av vinduet på kontoret så kjenner jeg at jeg er ganske fornøyd med kollektivt (t-bane) til jobb i dag. 

Også er jeg litt usikker på om jeg synes synd på de som har skiftet til sommerdekk allerede, håper bare at de er lure nok til å la bilen stå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...