Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe nei:P burte dra på visningen som er til Mandag, kanskje lettere og se muligheter:)

Skal selv på visning idag, spennende :)

Er det mulig å ringe å dra på visning før da eventuelt? 

Det er jo heller ikke noe seng der, så for meg så tror jeg det ikke bor noen der pr nå? 

Virker faktisk grei den leiligheten her, til og begynne med så vil jeg ikke ha noe oppusing oppbjekt. selvom jeg kunne tenkt meg et lite hus eller noe, men da blir det brått mye å gjøre og mye utgifter for å få det til å se bra ut. 

Her er det bare å flytte inn å fylle opp med mine ting og kjøpe sofa osv :) 

lave utgifter 

har du link på hvor du skal da ? 

Skrevet

Er det mulig å ringe å dra på visning før da eventuelt? 

Det er jo heller ikke noe seng der, så for meg så tror jeg det ikke bor noen der pr nå? 

Virker faktisk grei den leiligheten her, til og begynne med så vil jeg ikke ha noe oppusing oppbjekt. selvom jeg kunne tenkt meg et lite hus eller noe, men da blir det brått mye å gjøre og mye utgifter for å få det til å se bra ut. 

Her er det bare å flytte inn å fylle opp med mine ting og kjøpe sofa osv :)

lave utgifter 

har du link på hvor du skal da ? 

Siden ikke det ser ut som det bor noen der så ville jeg kanskje tro det er mulig og få sett den føre :)

Greit med noe man kan flytte rett inn i uten og måtte pusse opp ja. Utgiftene går fort :P

Skal og se på denne : http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=57835735&searchclickthrough=true

Litt og pusle med etterhvert, men ingen ting som haster:)

Skrevet

Det bør ikke være en 535i! Da blir jeg trist! :D

Nei, er ikke store greiene, litt nyere enn e46'n selvfølgelig og litt mer komfortabel, ett sett til med dører :) Henter imorgen, så kommer med bilder :)
Skrevet

Ahh! I see, I see! Det høres smoothens ut! Forhandler med en 535-fyr selv, men jeg blir ikke helt klok på om den kanskje er for fin for meg.. Eller ikke? Aner ikke. Grattis med Scania forresten, jeg kjører mye Scania!

På PC.

Skrevet

Ahh! I see, I see! Det høres smoothens ut! Forhandler med en 535-fyr selv, men jeg blir ikke helt klok på om den kanskje er for fin for meg.. Eller ikke? Aner ikke. Grattis med Scania forresten, jeg kjører mye Scania

Gleder meg stort! Blir moro med noe "nytt" og fint! :) E34, E39 eller E6x du ser på? 535 er helt okey, lever bare en gang haha :P

Takk for det! "Ny" bil og "ny" lastebil på en og samme helg, syns det er kjekt jeg :D

Skrevet

Nei, er ikke store greiene, litt nyere enn e46'n selvfølgelig og litt mer komfortabel, ett sett til med dører :) Henter imorgen, så kommer med bilder :)

Snakker vi E90? :)

Ahh! I see, I see! Det høres smoothens ut! Forhandler med en 535-fyr selv, men jeg blir ikke helt klok på om den kanskje er for fin for meg..

Hvis det er E34 så kjør på, hvis det er E39 også forøvrig. M30 eller V8er, tøft er det uansett 8)

Jeg vil også handle bli igjen, ligger langflat etter E31 850I om dagen ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...