Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer veldig fint :) Handla du den på facebook?

Kan være vrien å bære alene, men med litt teknikk får du til det og.

okay :D ja, med forbehold om at den er HELT rustfri, har en stående som må lakkes, men koster jo mer å få sprøyta den enn han på facebook skulle ha for luka ;)
Skrevet

okay :D ja, med forbehold om at den er HELT rustfri, har en stående som må lakkes, men koster jo mer å få sprøyta den enn han på facebook skulle ha for luka ;)

Ja, det er en utfordring :P Hadde en stående selv som lakkverkstedet ikke ville ha inn pga for mye rust - jeg så ikke så mye rust :P Men ny luke og lakk anbefales ikke, blir dyrt :P

Skrevet

Bare husk at det er en myte at bilene er gunstige å kjøpe på høsten. Min erfaring er at utvalget er størst i månedene Mai-August, og man kan like gjerne gjøre et godt kjøp nå eller i sommerferien. Så ikke vits i å sitte å ruge og vente hvis du har cash...

Sånn ellers - bilene er solide og tåler vanligvis høy km. Jeg har vært litt uheldig, og har hatt havari på to av tre biler, men generelt sett har jeg ingen problemer med å kjøpe en slik bil med 300 000+km. Hvis kalesjen er dårlig får du kjøpt ny fra Cabrioworld i New York for ca 7000kr inkludert frakt og moms, så det er stort sett kun rustsveisinga som kan gjøre bilholdet unødvendig dyrt. Men målt ifht til BMW og Porsche er bilholdet billig, og verditap lavt.

Takk. Så har man det dilemmaet med MX5 VS Z3. Begge er ålreite synes jeg. Billigere og bedre med MX5 kanskje.

Skrevet

MX5 = ålreit han ville ha en lekebil til sommern..

Z3 = haha homoen hadde ikke råd til z4...

Og Z4 er homoen som ikke hadde råd til Z8?

Skrevet

Z3 = haha homoen hadde ikke råd til z4...

MX5 = Homoen hadde ikke råd til Z3...

Z3 2,0 kunne jeg godt ha hatt, M52 sekseren har flott lyd og er morsom å kjøre. 2,8 koster mer mener selvsagt utrolig gøyal, kjørt begge to for noen år siden nå :)

Skrevet

Var jo seff veldig satt på spissen :P Kunne fint tenkt meg en Z3 som bruk og kast bil, men de koster dessverre for mye enda...

Lå en billig 1.6(?) med 116 hk ute til en fin pris. Men er vel ikke den du vil ha? :P

Skrevet

Noen her inne som vet hvordan en kan bli kvitt det at bilen låser seg ved høyere fart enn gangfart? Bilen det gjelder er en BMW E39 530d 1999 modell....Frustrerende greier at den låser seg, begynt av seg selv :P

Skrevet

så lenge den koster rundt 20k så er det ett fett med motor :P

Så lenge den koster 20 er den råtten uansett motor. :P Har liksom ikke lyst på noe som koster 20000 og har gått 246 000 jeg.

Skrevet

Regna med det... men si meg...burde ikke du brukt de 8k i flybilletter til en langhelg ett annet sted? bare lurer... altså...er gatebil verdt pengene?

En gjeng med brautende feite gutter som går rundt skitne som faen i camp-området og drekker øl og gleder seg til å se på 4stk halvnakne lubne jenter på en overfylt scene sent på kvelden?

Ja det er artig med bilene og utstillinga av småfete biler etc... Men... jaja...

Jo, det finnes helt sikkert bedre bruk av pengene for å dra på tur. Men vi er et kompisgjeng på 10stk som skal nedover, så satser på at det blir bra
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...