Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du som kjører den ja, har jo sett den :) Da skal jeg jaggu hilse nestegang, har ikke vært meningen å være overlegen eller noe med jeg visste bare ikke at det var Bimmers folk ;)

Det er meg ja. Hehe forventet ikke at du skulle kjenne den igjen. Skinner ikke nok til å bli lagt merke til heller :P

Skrevet (endret)

ytterst få ting som slår å ta seg en litt lengre kjøretur når man ikke får sove, kjøre uten mål å meining, nesten ingen trafikk, god musikk og M5'n,  kom hjem til soloppgang nå, herlig!

Endret av BMWE39turbo
Skrevet (endret)

Jeg er forbi det stadiet der jeg tar en kjøretur når jeg ikke får sove, men jeg liker å kjøre bil om natten i sommerhalvåret... såfremt vi er i Skandinavia og det er pent vær. Spesielt hvis man kjører mot nord er sommernatten vakker iom. at horisonten er lys hele natten. Det skaper en helt egen stemning og gjør kjøreturen til en stor opplevelse. Jeg pendlet i to år mellom Danmark og Norge... og har derfor opplevd dette fenomenet mange ganger... :)

Dette bildet er tatt rett nord her i Århus idag klokken 23... fantastisk selv om iPhone bildet er temmelig kornet og ikke den beste kvaliteten... :)

gallery_38233_76_892411.jpg

Endret av Fredrik
Skrevet

Noen steder dere kan anbefale å reise på ferie, for de rundt 18 år. Må være mulighet for å bade, og helst kjøre go kart f.eks. Litt å gjøre altså men vi kan bytte camping for å få gjort litt forskjellig.

Skrevet

Noen steder dere kan anbefale å reise på ferie, for de rundt 18 år. Må være mulighet for å bade, og helst kjøre go kart f.eks. Litt å gjøre altså men vi kan bytte camping for å få gjort litt forskjellig.

Nurburgring! Bade kan du gjøre i badekaret på hotellet :)

Skrevet

Din gråe e39'n som stod i utvik på torsdags kveld? Kjørte forbi i hal 10, 10 tiden, såg bra ut!

Bruksbilen det ja :) Venter på og få lakkert senterkopper, så en polering igjen.. Så er den vel grei :P

Skrevet

Da var båten omsider klar for sjøsetting igjen, noen som ser hvilket merke det er? Klassiker fra 80-tallet!

60c7d249f0fac987974ae5c26a419af5.jpg

Skrevet

Tenker det er en Skibsplast? :) Syns forøvrig at vannlinja di var noe høy. Båten må ligge tungt i vannet om den skal stemme.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...