fish Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Hehe... Godt skrevet av ei som jobber på bensinstasjon. Noen som kjenner seg igjen som kunde? http://textbytina.blogg.no/1433362344_12_ting_man_kjenner_s.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Hva faen.. Sendte søknad om førerkort til SVV for flere mnd siden, og er ganske sikker på at jeg ikke har mottatt noe form for bekreftelse enda.. Kan jo ikke ta teoriprøven eller noe da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 SVV har vel en side som du kan logge inn på for å sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 http://www.vegvesen.no/dinside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Var der inne, men der funket ingenting.. Må sikkert vente til Mandag da.. I forbindelse med feilretting og oppgradering vil det bli nedetid for tjenesten Ditt førerkort fra fredag 05.06.2015 kl. 16:00. Arbeidet forventes å være ferdig senest mandag 08.06.2015 kl. 07:00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Stemmer nok det. I forbindelse med nytt EU system så er hele greien nede fram til mandag. Gjelder visst registrering av eu og alt som må gjennom svv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Hehe... Godt skrevet av ei som jobber på bensinstasjon. Noen som kjenner seg igjen som kunde?http://textbytina.blogg.no/1433362344_12_ting_man_kjenner_s.html Hehe, mye artig der. Har dog fått kjeft for at jeg lot bilen gå på tomgang på mens jeg fylte, dette var da jeg hadde E90 325d og fortalte at det erf forskjell på denne og en Kadett ifra 1976. Med partikkelfilter, diesel og hele røkkla er det fint lite som kan sende ut postenseielle brannfarer med denne bilen. Det var han enig i og da var det greit Synder med å prate i telefonen under tanking også, ikke ofte men av og til... Men det gøyeste var en kar som tilta helt fordi det var lang kø, han fikk beskjed av noen andre kunder om å pent stille seg i kø som alle andre. Da spurte han spydig om de bare solgte hamburger her, eller om det gikk an å betale for dieselen han hadde fyllt. Fordi han kunne godt stikke av hvis det var det, da kunne jeg ikke dy meg og sa at det ville jeg veldig gjerne se han gjøre... Vi snakker om en godt voksen man i 50 årene med ny Audi A6, han måtte pent stille seg i kø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 (endret) Nå har jeg blitt eier av horsepower.no også. Det var også av en eller annen grunn ledig. Tenkte å redirecte miljøbil.no (som jeg kjøpte for et par dager siden) til horsepower.no Noen røyktunge YouTube klipp må på plass... Endret Juni 5, 2015 av noekult Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Hehe, mye artig der. Har dog fått kjeft for at jeg lot bilen gå på tomgang på mens jeg fylte, dette var da jeg hadde E90 325d og fortalte at det erf forskjell på denne og en Kadett ifra 1976. Med partikkelfilter, diesel og hele røkkla er det fint lite som kan sende ut postenseielle brannfarer med denne bilen. Det var han enig i og da var det greit Synder med å prate i telefonen under tanking også, ikke ofte men av og til... Men det gøyeste var en kar som tilta helt fordi det var lang kø, han fikk beskjed av noen andre kunder om å pent stille seg i kø som alle andre. Da spurte han spydig om de bare solgte hamburger her, eller om det gikk an å betale for dieselen han hadde fyllt. Fordi han kunne godt stikke av hvis det var det, da kunne jeg ikke dy meg og sa at det ville jeg veldig gjerne se han gjøre... Vi snakker om en godt voksen man i 50 årene med ny Audi A6, han måtte pent stille seg i kø Det de ikke tenker på er at det er kameraer ved alle pumpene. Var sammen med ei dame som jobba på bensinstasjon, de tok ofte stikkere, ringte bare til politiet: "mannen ser sånn og sånn ut, skiltnummer sånn og sånn". Hjelper lite å stikke av, hvis man ikke har 500hk under panseret og kan kjøre som man gjør på GTA - neppe aktuelt for de fleste, i hvert fall! Så Mythbusters testa å snakke i telefonen og fylle. Husker ikke hvordan det gikk, skal vi se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juni 5, 2015 Share Skrevet Juni 5, 2015 Hehe... Godt skrevet av ei som jobber på bensinstasjon. Noen som kjenner seg igjen som kunde? http://textbytina.blogg.no/1433362344_12_ting_man_kjenner_s.html Hun kunne godt ha latt være å legge med bilde av hamburger.. Ble grådig sulten nå.. Nå har jeg blitt eier av horsepower.no også. Det var også av en eller annen grunn ledig. Tenkte å redirecte miljøbil.no (som jeg kjøpte for et par dager siden) til horsepower.no Noen røyktunge YouTube klipp må på plass... Legg inn masse klipp av gamle Mercer som soter som bare faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=60236782&price_to=110000&year_to=1991&sort=0&ref=fas&searchclickthrough=true Lærerinne som kjørte denne da jeg gikk på ungdomsskolen. Burde nesten havnet i Elverum igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Men det gøyeste var en kar som tilta helt fordi det var lang kø, han fikk beskjed av noen andre kunder om å pent stille seg i kø som alle andre. Da spurte han spydig om de bare solgte hamburger her, eller om det gikk an å betale for dieselen han hadde fyllt. Fordi han kunne godt stikke av hvis det var det, da kunne jeg ikke dy meg og sa at det ville jeg veldig gjerne se han gjøre... Vi snakker om en godt voksen man i 50 årene med ny Audi A6, han måtte pent stille seg i kø Haha folk ass! For en måned tid siden skulle jeg også betale for bensin mens hun bak kassen på Shell laget burgere. Like etterpå kom det ei dame som stod bak oss og trippet. Jeg kiket ut, der satt hennes sønn på kanskje 4-6 år og ventet... Jeg tenkte jeg skulle la henne gå først, jeg bruker å gjøre slik, men da utbryter hun etter noen minutter før jeg gjør noe og spør om alle vi stod i kø på en ganske så frekk måte. Da var det to stk foran meg som ventet på burgeren den ansatte drev å lagde. Vel hun bak kassa sa at hun skulle bare gjøre ferdig, da ropte damen "jeg skal bare ha en snus og har det travelt". Den ansatte svarte oppgitt "ja jeg kan ta deg".. Da var hun travle damen på vei forbi meg, og jeg begynte å gå og utbrøt "ikke faen, jeg var her før deg".. Så fikk jeg først selvfølgelig. Jeg liker høflighet, men når noen er frekk og ikke har folkeskikk, så kan jeg fort bli firkantet. Sønnen satt med trenings/fotballklær og skulle sikkert rekke trening, mens moren på død og liv skal ha snus. Feil prioritering... Fredrik 90, Saltkjelen og tambur4 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Første dag på jobb etter 5 uker med sykemelding. Dette er faktisk den lengste sammenhengende perioden med sykemelding jeg har hatt i løpet av mitt arbeidsliv (20-25 år). Her jeg jobber nå, var jeg 6 år uten sykemelding, før denne som kom nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=60055758&sort=0&model=1.749.3003&model=1.784.1155&make=0.749&make=0.784&ref=fas Nytern, du har ikke lyst til å sjekke denne for meg? Fikk lyst på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 6, 2015 Share Skrevet Juni 6, 2015 Noen som vet om det er vanlig å selge lakk på bensinstasjoner som Esso, Statoil eller Shell? Har litt metall som blotter seg, så skulle hatt en eller annen kjapp helgefiks, frem til jeg får blandet riktig farge hos lakkspesialisten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg