Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ser veldig lovende ut, ikke de helt store forandringene designmessig men det tror jeg heller ikke trengs :) Skal bli spennende å se ekte bilder av den nå til uken og ikke minst få sett den selv med egene øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd bilene nå til dags må være så lange for å gi benplass inne i bilen, satt i en Saab 99 herom dagen. Den har bedre benplass enn min mors e klasse eller ganske likt, jeg er rundt 180-185 og min mor er tja 160. Og han jeg satt på med 170 og likevel var det saaben jeg satt best i mtp bena, men ellers vinner merca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nå den nye 7-serien også kan virke som en noe "stretched" 3-serie, men synes den ser veldig fin ut! Interiøret er klassisk BMW og veldig fint! Så har dem plassert en iPad i dashbordet slik Mercedes har gjort :mrgreen:

Når det gjelder benplass, har jeg nok ikke sitter bedre noe annet sted enn baki gamle Senatoren vi hadde som familiebil. Bilen har også et stort overheng bak bakhjulene som ikke legger skjul på den enorme bagasjerommet! Må si jeg ble overrasket da jeg skulle på hyttetur med den(den ble holdt innad i familien helt til rundt 2011), hadde med meg noen Cerwin Vega høyttalere(ca. 1 meter høye) som jeg skjøv inn i lengderetningen og da jeg traff bakseteryggen så var det enda 20cm å gå på..

bild-3-7883345689446272686.JPG

Snart 30 år etter, så finnes det imidlertid svært få Senator-modeller rullende i dette landet, var dyre da de kom, datt som en stein i pris på bruktmarkedet og rust er et stort problem. Senatoren har mye imponerende teknikk og finesser forran både BMW og Mercedes på enkelte punkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billig ebayfolie er noe møkk ja, Avery-folie er grei å legge, mens 3m sin folie (og da spesielt Scotchprint 1080) er meget enkel og fin og jobbe med :) 

eneste måten å fucke det opp på er å jobbe med kald folie, og selv det klarte jeg greit første gang jeg la folie :) 

Jobbet døgnet rundt i påsken for noen år siden, i en uisolert og ikke tett garasje med en varmekanon og varmepistol :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...