Fredrik Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Noen av disse kjeltringene er ganske kreative... som f.eks taxibedrageriet i Oslo til en kvart milliard eller hvor mye det var. Den kanskje mest frekke er Wahleed Ahmed som sitter i fengsel i Los Angeles for juks med bl.a Bieber billetter. Han skal sitte bak murene i 11 år for dette bedrageriet. Han er også tatt for bedrageri med utstyr til mobiltelefoner. I forbindelse med dette kom han inn i varmen hos kronprinsfamilien (som gjerne vil sole seg i glansen blandt de unge og vellykkede). Dette er sikkert litt pinlig idag vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Huff, husker at jeg så veldig opp til Sharif og Vollvik. Nå er jeg bare trist og flau på vegne av dem. Hater rotekopper, verste som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Sharif er jo ennå ikke dømt for noe og man er uskyldig inntil det motsatte er bevist. At han har hatt økonomiske problemer er imidlertid hevet over enhver tvil. Vollevik har såvidt jeg vet bare vært dum å rote bort en milliard kroner. Han kunne ha sikret seg og sin familie for all fremtid hvis han bare hadde gjort de riktige tingene. Jeg tror ikke at han har det spesielt godt med seg selv idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Ja Vollvik er jo rett og slett ett enormt rotehue, helt utrolig hva den mannen hadde kontra de smulene han sitter igjen med nå. Jeg har flere ganger tenkt at det er utrolig at den mannen fortsatt lever og er i stand til å smile, det er ikke rent lite motgang han har hatt de siste 10 årene. Ikke ser det ut som det blir noen ende på det heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Senk, bestående av 16 sekker jord x 40 liter. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Dette er visstnok min post nummer 10000. Ca. 3,5 poster dagen hver dag de siste åtte årene, tror jeg er her hakket for mye... Dweezil og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 Dette er visstnok min post nummer 10000. Ca. 3,5 poster dagen hver dag de siste åtte årene, tror jeg er her hakket for mye... Grattis, eller så trist, alt ettersom... awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 16, 2015 Share Skrevet Juni 16, 2015 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=60632272&searchclickthrough=true 316 dette må jo være bil for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 received_10155694069650183.jpeg Senk, bestående av 16 sekker jord x 40 liter. Kjøp deg ordentlig tysk bil med nivåregulering bak så slipper du slike "åååå jeg har for mye overvekt i bilen" situasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Var ikke for mye, så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Legg ut bilde av hele bilen da...så kanskje det ikke ser så bra ut likevel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Så ikke bra ut foran nei, mangla 10 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 Nivåregulering... Alltid like morro å se stasjonsvogner på ferietur med vogn bakpå....og bakhjula halvveis oppi hjulbrønnen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 (endret) ja, spesielt når det i utgangspunktet står maks 75kg på kula. Med andre ord feil lastet til tusen med kjøreegenskaper deretter. Endret Juni 17, 2015 av flobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 17, 2015 Share Skrevet Juni 17, 2015 (endret) Saken er at samtlige feriepakkede biler, særlig nedover Autobahn har hjula oppunder hjulhusene Ganske rart å se, enkelte ekvipasjer hadde kanskje fått kjøreforbud her til lands slik mye så ut.. Kjørte selv flyttelass med bla. En Supermotard moped stuet inn i bagasjerommet + ymse saker + feriebagasje på Autobahn ifjor, og man så ikke på bilen at den var lastet engang(nivåreg.) Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret Juni 17, 2015 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg