Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk nettopp inn ifra verandaen da temperaturen nettopp krøp under 20 grader :)

En ting som har slått meg er at i E-UPen bruker man ikke aircondition, man åpner heller panoramaglasstaket og får overaskende fin kontakt med naturen. Nesten sånn halv cab følelse :) Vi kjørte en lengre tur ut på landet i dag og jeg hadde aldri trodd at en elbil skulle gi en fin kjøreopplevelse, cruise rolig rundt med cruisecontrollen på fartsgrensen og takluka helt åpen.

Skrevet

Så lenge det er pent vær og/eller pen utsiktm så har jeg en fin opplevelse uansett bil, så lenge jeg kan fokusere på veien og ikke må sparke den i gir, eller bremse med håndbrekk, plagsomme lyder o.l. Haha. 

Har hatt mange fine turer utover i distriktene, i firmabilene våre. Helt nye Transportere, Caddyer og en Mitsu. elbil. Når det er sol på vestlandet, er det mye flott å se på. Kjører ofte ut i distrikene og møter ferger o.l., henter eller tar prøver og kjører tilbake. Kan være jeg koser meg mest fordi at jeg slipper å se trynet på ene kollegaen, som analyserer sine prøver på motsatt side av benken. Haha.  

Skrevet

Hehehe... og når man kommer med såpass meningsløse kommentarer er man enten ikke tør bak ørene eller har for lite å gjøre. Jeg synes at vi har litt vel mye vær om dagen... iallefall her i DK. Regn, regn, regn, lyn & torden, regn, regn, litt sol, kaldt, regn, regn, regn og mer regn... :roll:

Skrevet

Prate om været er vel det folk gjør mest av og oftest i hele verden :) Opptatt av været om dagen jeg også, har lagt ferdigplen som jeg må holde fuktig :P

Skrevet
  På 20.6.2015 den 19.54, Fredrik skrev:

Hehehe... og når man kommer med såpass meningsløse kommentarer er man enten ikke tør bak ørene (Feil) eller har for lite å gjøre.(Riktig) Jeg synes at vi har litt vel mye vær om dagen... iallefall her i DK. Regn, regn, regn, lyn & torden, regn, regn, litt sol, kaldt, regn, regn, regn og mer regn... :roll:

Drammen sol og 20 grader i dag. :whistle:

:)

Skrevet

Reiser nedover til Tyskland og Kroatia førstkommende Fredag, med en BMW E39 :D Kan si at jeg gleder meg temmelig fært :)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Skrevet

Misunner deg som tar en sånn tur. Eneste lange turen jeg har vært med på er Magdeburg og det er jo egentlig ikke langt ettersom vi tok Kielbåten.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...