Robkill Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 Etter to fartsfylte dager på Rudskogen sitter jeg kun igjen med gode inntrykk Banebilen ødela stemningen på fredag og jeg hadde på mange måter gitt opp helgen og bestemt meg for å bli hjemme. Etter litt tenking endte det med at jeg valgte å gi e61'n en sjanse, noe jeg ikke angrer et sekund på! For det å kjøre en myk gammel diesel med åpen diff på bane ga helt andre opplevelser enn jeg kunne forvente -Roger- og Daniel. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 HVis det ikke har blitt sagt enda, så er Top Gear tilbake igjen, de har begynt å slippe ut resterende episoder av siste sesong, kom en i går og kommer en i morgen og 2 til pluss specials. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 Nop har ikke det Men skal der snart og var om jeg må pine meg på fartsgrensa der og slik som hjemme. Kan alltids rissikere ei bot men kan ikke rissikere flere prikker så. Høres vell kansje litt teit ut, men man bryter stort sett fartsgrensa om man skal følge traffikken i venstrefila så. Det er en grunn for at det er satt opp fartsgrenser, så eg foreslår at du holder deg til dei!!! Legg deg i høyrefila å bli der til du er fremme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 28, 2015 Share Skrevet Juni 28, 2015 HVis det ikke har blitt sagt enda, så er Top Gear tilbake igjen, de har begynt å slippe ut resterende episoder av siste sesong, kom en i går og kommer en i morgen og 2 til pluss specials. =) Vel, vi har jo denne tråden, men såvidt jeg vet kommer det ikke mer enn den som ble sendt tidligere i kveld. Har akkurat sett den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Vel, vi har jo denne tråden, men såvidt jeg vet kommer det ikke mer enn den som ble sendt tidligere i kveld. Har akkurat sett den selv. Takk awt, har ikke sett den tråden før =) Det står at epiosde 9 og 10 skal kommer ut neste uke og neste der igjen. Kilde: http://next-episode.net/top-gear Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Patagonia aira for lenge siden. Kveldens episode var nok den siste med nytt innhold ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 JA og de kommer 2 til med vanlig episoder + 1 special til kilder i linken over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Så du kveldens? Virker nærliggende å tro at det var siste episode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 http://www.telegraph.co.uk/motoring/top-gear/11701602/Jeremy-Clarksons-final-episode-join-our-live-review.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Var det ikke bmwccn treff i helga? http://mobil.ba.no/to-biler-dundret-inn-i-fjellveggen-pa-e16-og-snurret-rundt/s/5-8-105740 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Gårsdagens epiosde av Top Gear var vel siste med gutta, var ikke det en 1,5 timers spesialepisode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Jeg har etter hvert kjørt ganske mange biler gjennom EU-kontroller, og det er alltid like spennende. Resultatene varierer fra himmel til helvete...Men i dag tok jeg for første gang EU-kontroll etter de nye, enda mer byråkratiske reglene fra 1/6-15. Og fikk 4 stk 2er feil. Bilen fikk 0 feil i september 2014, og i dag fikk jeg feil på: - Skilt bak. Siden BT har gitt bilen for stort skilt bak får man ikke fylt bensin pga manglende vinkling av skilt (påfylling bak skilt), så tidligere eiere har et replikaskilt i mindre dimensjon og originalskiltet i bagasjerommet. Hadde BT gjort jobben sin i utgangspunktet og tilpasset skilt til bilmodell hadde ikke dette blitt et problem. - Understellsnummer mangler. Kontrollør fant ikke noe ID på bil eller ramme.... - Feil på lysbilde hovedlykter. Jeg skjønner ikke helt om feilen er for dårlig lysstyrke eller ei... - Feil på lys - nærlys for mange. Disse er aldri i bruk, men siden de kan brukes slik at man har 4 stk fjernlys er dette tydeligvis ulovlig. Men gode nyhetene var at det ikke ble feil på foringer, stag, bremserør, lekkasjer og rust. Ikke så gærent for en 24 år gammel bruksbil med 250 000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Var det ikke bmwccn treff i helga? http://mobil.ba.no/to-biler-dundret-inn-i-fjellveggen-pa-e16-og-snurret-rundt/s/5-8-105740 Det var på Rudskogen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Nav utbetaler ikke feriepenger for de siste 12ukene under fødselspermisjon... Altså... når far har de siste 12ukene pappapermisjon så får han ikke feriepenger... men mor får.... fuck nav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 29, 2015 Share Skrevet Juni 29, 2015 Derfor tar man pappapermisjon mens man er i full jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg