Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er jo veteran så det er jo ingen avgift, men ser argumetet med ønsket om manuell ja :) Men som sommerbil/cruiser er E28en absolutt et bra alternativ, har vurdert sterkt å la feriepenger og skattepenger gå til den bilen. Men så slår den forbaska fornuften inn...

Fortell fornuften din at å investere penger i eldre BMW`en som er i fin stand og med "litt" motor, vil gi deg en større avkastning lenger frem i tid enn noen sparekonto hos en norsk bank =)!

E30 prisene har steget så mye i det siste, så hver investering og oppgradering på den bilen er jeg sikker på at jeg får igjen for. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blææhh..... siden det nå er hele noen måneder siden sist bilen har vært på verksted så syntes en uheldig sjel at det måtte gjøres noe med. 

post-54861-0-77781300-1435647845_thumb.j

Største gleden er at det er ventetid på taksering :-s. Var visst fryktelig mange som bulket fortiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell fornuften din at å investere penger i eldre BMW`en som er i fin stand og med "litt" motor, vil gi deg en større avkastning lenger frem i tid enn noen sparekonto hos en norsk bank =)!

E30 prisene har steget så mye i det siste, så hver investering og oppgradering på den bilen er jeg sikker på at jeg får igjen for. =)

Fornuften begrunner også med at jeg ikke har plass til en bil til da jeg har to fra før, ei heller noe særlig tid til å hverken bruke eller ta vare på den slik den fortjener akkurat nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5serier og E klasser fra 70-80 tallet vil øke i verdi i årene som kommer...finnes ikke en eneste 1985 E klasse til salgs på nett som er brukbar...de fleste er solgt til høye priser siden de nå er veteraner... 190/E30 har alltid kosta mer enn sine større søsken...men nå er tiden litt annerledes merker jeg...

Folk har skjønt at disse små bilene ikke er verdt pengene..og satser heller på litt større biler av eldre årgang...gjerne spartansk utstyrt og i litt uvanlige farger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, butikker, ferger, lukeparkering.

Tar gjerne en 10 sec lengre gåtur til ingangen, leger meg godt intil veggen på fergene, og sitter i bilen om eg ser Ola Normann med 7 unger er i bilen kommer vedsiden av.

Men er eller ganske god på luke parkering, og i nordvestlandet er det lite av det. Passer alltid på at det er god plass foran og bak.... Har allerede 1 kjøpesenterbulk. (sunnmøre=Moabulk)

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...