Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Står nok på vil jeg tro? Ser iallefall slik ut... Grunnregelen er iallefall rød og hvit phono-utgang, dvs 2 av de 4 midt på bildet :) 

Angående diskusjonene, må man være en del av de for å lov til å delta? Å komme med sine meninger på et forum er vel ikke så ulovlig... 

Selv om diskusjonen gjerne er mellom to enkeltmedlemmer er det noe alle vi andre også må lese oss gjennom, og da burde man absolutt få lov å komme med et innspill mener iallefall jeg. Personlig melding er vel en fin ting om det bare er noen få som skal delta...

Kan være underholdende med slike diskusjoner innimellom, men nå i det siste har det blitt så mye av det at jeg knapt nok gidder å besøke forumet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående diskusjonene, må man være en del av de for å lov til å delta? Å komme med sine meninger på et forum er vel ikke så ulovlig... 

Selvfølgelig ikke, men TRF vet hva jeg refererer til uten at jeg skal ta opp dette nå. For min del kan vi diskutere nesten hva det skal være bare vi gjør det på en nogenlunde ordentlig måte. Moderatorene bestemmer allikevel om diskusjonene får lov til å passere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moderatorene bestemmer allikevel om diskusjonene får lov til å passere... :)

Det er lov til og tenke seg om to ganger før men trykker Enter. ;)

Det er mange ting som spiller inn når man leser et innlegg og hvordan man oppfatter det.

Godt humør. :)

Krangla med kjerringa, :oops:

Nettopp fått bot. :twisted:

Osv.

Det blir som Bibelen. Det er de samme orda som står der, men blir tolket på 1000'hvis av måter. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står nok på vil jeg tro? Ser iallefall slik ut... Grunnregelen er iallefall rød og hvit phono-utgang, dvs 2 av de 4 midt på bildet

Takk for svar, men tenkte at dette var en firekanalers utgang, at det var FR/FL/RR/RL, men da går vel disse på to av dem, mens de resterende går til sub? Får nå håpe det :P

Endte opp med en MTX 12x2 igår for en tusenlapp :D

post-74131-0-56231600-1436195473_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo en god løsning, men jeg har allerede handlet den kassen..

Hmmm, jæjæ jeg er fremdeles fornøyd med bagasjeplassen, E39 har virkelig fått det til :D

Endret av Einarsson
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står nok på vil jeg tro? Ser iallefall slik ut... Grunnregelen er iallefall rød og hvit phono-utgang, dvs 2 av de 4 midt på bildet :)

Selv om diskusjonen gjerne er mellom to enkeltmedlemmer er det noe alle vi andre også må lese oss gjennom, og da burde man absolutt få lov å komme med et innspill mener iallefall jeg. Personlig melding er vel en fin ting om det bare er noen få som skal delta...

Kan være underholdende med slike diskusjoner innimellom, men nå i det siste har det blitt så mye av det at jeg knapt nok gidder å besøke forumet...

Du gidder ikke besøke forumet pga. Tulletråden er mye diskusjoner i :P? Ett tips er og heller droppe tulletråden :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farlige, åssen da? Ikke fått med meg det :) Jo, er sikkert konebil men jeg har hatt en Mini Cooper S også, så jeg bryr meg vel ikke nevneverdig :P Går vel helt greit med 180 turbohester og.

Det var en grunn til at de fikk den flippen bak på luka, tror noen gikk av veien i høy hastighet. Husker ikke helt detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...