Espen Aass Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 muahahahahaa eriksen76 og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Hvilken av kablene kobler jeg subben på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Står nok på vil jeg tro? Ser iallefall slik ut... Grunnregelen er iallefall rød og hvit phono-utgang, dvs 2 av de 4 midt på bildet Angående diskusjonene, må man være en del av de for å lov til å delta? Å komme med sine meninger på et forum er vel ikke så ulovlig... Selv om diskusjonen gjerne er mellom to enkeltmedlemmer er det noe alle vi andre også må lese oss gjennom, og da burde man absolutt få lov å komme med et innspill mener iallefall jeg. Personlig melding er vel en fin ting om det bare er noen få som skal delta... Kan være underholdende med slike diskusjoner innimellom, men nå i det siste har det blitt så mye av det at jeg knapt nok gidder å besøke forumet... Nytern og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Angående diskusjonene, må man være en del av de for å lov til å delta? Å komme med sine meninger på et forum er vel ikke så ulovlig... Selvfølgelig ikke, men TRF vet hva jeg refererer til uten at jeg skal ta opp dette nå. For min del kan vi diskutere nesten hva det skal være bare vi gjør det på en nogenlunde ordentlig måte. Moderatorene bestemmer allikevel om diskusjonene får lov til å passere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Moderatorene bestemmer allikevel om diskusjonene får lov til å passere... Det er lov til og tenke seg om to ganger før men trykker Enter. Det er mange ting som spiller inn når man leser et innlegg og hvordan man oppfatter det. Godt humør. Krangla med kjerringa, Nettopp fått bot. Osv. Det blir som Bibelen. Det er de samme orda som står der, men blir tolket på 1000'hvis av måter. tambur4 og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Står nok på vil jeg tro? Ser iallefall slik ut... Grunnregelen er iallefall rød og hvit phono-utgang, dvs 2 av de 4 midt på bildetTakk for svar, men tenkte at dette var en firekanalers utgang, at det var FR/FL/RR/RL, men da går vel disse på to av dem, mens de resterende går til sub? Får nå håpe det Endte opp med en MTX 12x2 igår for en tusenlapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Her er min løsning Liker bagasjeplass! Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 (endret) Det der er jo en god løsning, men jeg har allerede handlet den kassen.. Hmmm, jæjæ jeg er fremdeles fornøyd med bagasjeplassen, E39 har virkelig fått det til Endret Juli 6, 2015 av Einarsson Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Hvor ofte har du kjørt på bane tjukken? Jeg har kjørt på bane hele 100 ganger!!!! hahaha neida, kjørt 4 ganger Men, det skal bli mange flere Holder jo på å bygge E30en for å bli en trackday car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Står nok på vil jeg tro? Ser iallefall slik ut... Grunnregelen er iallefall rød og hvit phono-utgang, dvs 2 av de 4 midt på bildet Angående diskusjonene, må man være en del av de for å lov til å delta? Å komme med sine meninger på et forum er vel ikke så ulovlig... Selv om diskusjonen gjerne er mellom to enkeltmedlemmer er det noe alle vi andre også må lese oss gjennom, og da burde man absolutt få lov å komme med et innspill mener iallefall jeg. Personlig melding er vel en fin ting om det bare er noen få som skal delta... Kan være underholdende med slike diskusjoner innimellom, men nå i det siste har det blitt så mye av det at jeg knapt nok gidder å besøke forumet... Du gidder ikke besøke forumet pga. Tulletråden er mye diskusjoner i ? Ett tips er og heller droppe tulletråden Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Farlige, åssen da? Ikke fått med meg det Jo, er sikkert konebil men jeg har hatt en Mini Cooper S også, så jeg bryr meg vel ikke nevneverdig Går vel helt greit med 180 turbohester og. Det var en grunn til at de fikk den flippen bak på luka, tror noen gikk av veien i høy hastighet. Husker ikke helt detaljer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Det var en grunn til at de fikk den flippen bak på luka, tror noen gikk av veien i høy hastighet. Husker ikke helt detaljer. Riktig. http://www.nytimes.com/2000/02/20/automobiles/audi-offers-tt-fix-after-5-deaths.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Det var det visst ja, så fikk de ESP. Er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre, må ha plass og vil ha noe sporty så det spørs om jeg må vente på en rett E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 6, 2015 Share Skrevet Juli 6, 2015 Hvis det er det du mest vil ha, så anbefaler jeg å vente på den rette Ellers blir du fort lei. Never settle! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg