Daniel. Skrevet Juli 16, 2015 Share Skrevet Juli 16, 2015 Har sett 3 E34 i Danmark allerede + en E30 Touring og en strøøøken E30 Coupe Mtech II. Legger veldig fort merke til litt eldre BMWer.. [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Kjører du mye E34? Men modellen har vel blitt såpass gammel og sjelden nå at folk legger merke til hverandre i trafikken, er flere E36 som hilser også. Men for 5-6 år siden så var det som du sier at man ikke så på hverandre en gang, modellen var litt mer vanlig da Jeg synes iallfall det er veldig kult og artig med sånn samhold i trafikken, gir en solid dose med eierglede Jeg har hatt E34 da. Det er ca 5 år siden hvis jeg husker riktig. Kanskje ting har forandret seg nå. Er ikke så mange E34 på veien nå sammenlignet med før. E39 har blitt den nye E34 som billig-5ern folk uten vedlikeholdssans kjøper (og kaster)... Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 (endret) Jeg vil ha E34!..men hvor stor er sjansen for å finne en original, rustfri, usenket 525i/535i, gjerne manuell, med både soltak og air condition..? ..og gjerne i Gletchserblau eller calypsorot! ..men jeg er heldigvis ikke så kravstor Endret Juli 17, 2015 av tambur4 Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 det ligger en til salgs nå 535 manuell som er tatt godt vare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 I går kveld gjorde jeg noe som er helt nytt for meg, booket campingplass! Så da bærer det straks avgårde til Gøteborg for å bruke litt tid på Liseberg "Bobilen" blir min kjære trekkvogn for banetreffene, temmelig harry sak som sikkert skiller seg litt ut blandt de hvite og grå kassene man ellers finner på campingplasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Er du russ? Daniel. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 bil under 30 000.- ønskes kjøpt , ta kontakt 95 18 45 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Er du russ? Aldri vært russ faktisk. Men joda, vanen er rød! Brukes sjeldent, og hvertfall ikke i russetiden Har mye liggende til den i form av gangstercap, frontspoiler, boomerangantenne og StarCraft-striper! Må få somlet meg til å montere det en dag slik at russebilpreget blir noe nedtonet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Bare pass på hvor du parkerer. Norske biler er dessverre veldig "populære" i området rundt Gøteborg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Blir å sette den på campingplassen, som heldigvis ikke er så alt for langt unna sporveien Orker ikke å kjøre tur i byen med den, synes det var nok slitsom kjørestil der selv med e61'n tidligere i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Bare pass på hvor du parkerer. Norske biler er dessverre veldig "populære" i området rundt Gøteborg. Å? En utrygg by for?Skal nedover i august på Metallica-konsert og kjører Velosteren. Ikke at den er kjempedyr, men skiller seg ut og vekker oppsikt. Aldri kjørt der før Blir å parkere i parkeringshus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Det er ganske kjent at det er en god del problemer med både veipirater og innbrudd i biler i disse områdene, og norske biler er spesielt utsatt for sistnevnte. Tyvene herjer utenfor fornøyelsesparken Norske skilter fungerer som magneter på tyvebandene Norske biler er skattekister for kriminelle Finnes ganske mange artikler ang. dette, dette er bare noen få eksempler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Det er ganske kjent at det er en god del problemer med både veipirater og innbrudd i biler i disse områdene, og norske biler er spesielt utsatt for sistnevnte. Tyvene herjer utenfor fornøyelsesparken Norske skilter fungerer som magneter på tyvebandene Norske biler er skattekister for kriminelle Finnes ganske mange artikler ang. dette, dette er bare noen få eksempler. Skjønner, men det er altså da sunn fornuft som i alle større byer som hjelper på, ikke la noe ligge igjen i bilen og ihvertfall ikke synlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 I bunn og grunn, ja. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Hva har denne brukte Passaten ifra 2000 til felles med denne ett år gamle Bentley Flying Spur W12? sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg