hermanoo90 Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 (endret) Da har jeg funnet meg hybel! 2.4 km fra skolen på "Moholt" i Trondheim. ' Da slipper jeg å være avhengig av transport også! 5500 i bofellesskap i grisestor enebolig med 4 bad og 10 hybler, så blir sikkert flott 12kvm rom. GLEDER meg villt til å flytte!!! :D Endret Juli 19, 2015 av hermanoo90 scoot og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Samfundet i Tr.Heim er også eneste av sitt slag i Norge, tror ikke man finner et bedre sted å studere Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Marius2002 og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Søk på ebay etter E39 exterior door pillar/b pillar trim/moulding, så finner du brukte pg mange av annonsene har delenr Hm, ikke dumt. Skal sjekke det opp nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Da har jeg funnet meg hybel! 2.4 km fra skolen på "Moholt" i Trondheim. ' Da slipper jeg å være avhengig av transport også! 5500 i bofellesskap i grisestor enebolig med 4 bad og 10 hybler, så blir sikkert flott 12kvm rom. GLEDER meg villt til å flytte!!! :D Gratulerer. Ganske fint i Trondheim. Bra med restauranter, alltid noe å finne på. hermanoo90 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Tusen takk! Er sååå spent ! Har noen en idè om hva det ca koster å leie en varebil i 1 døgn? Koster det mer enn 1000 kr i leie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 (endret) Tusen takk! Er sååå spent ! Har noen en idè om hva det ca koster å leie en varebil i 1 døgn? Koster det mer enn 1000 kr i leie? http://www.hbt.no/no/biltyper?gclid=CNGujOeU58YCFQL3cgodrQ4H7g http://www.cityselfstorage.no/tjenester/utleie-av-flyttebiler?gclid=CKKAyO-U58YCFWgMcwodTFoGTQ Fra Oslo dette. Fra Trondheim: http://allways.no/leiebil/varebil/ Som 316 sier er det ALLTID noe å finne på i Trondheim. Gode muligheter til turer i skog og mark, fotballbaner overalt, skateboard både innendørs og utendørs, Pirbadet og mange restauranter. Det er vel også en terrengløype for sykkel ved forballbanen mellom Moholt og Valentinlyst, det var ihvertfall når jeg var student der. Volleyballbaner er det også mye av. Trondheim må være den aller beste studentbyen i Norge, alt er lagt opp for studenter og du har studentrabatter nesten overalt. Fra klær til frisører osv osv.. Endret Juli 19, 2015 av Marius2002 hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 (endret) Høres helt perfekt ut! Tusen takk for flott info alle sammen! Å leie varebil blir altfor dyrt, da jeg skal kjøre ca 1100km totalt.... så må finne en annen løsning der =) Endret Juli 19, 2015 av hermanoo90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Nei takk ville jeg sagt, sitte på en uterestaurant og nippe til vin omringet av andre vinnippene hippier med palestinaskjerf og rastafletter? Det er ikke helt min stil kan du si Nei bil hadde jeg ikke klart meg uten, klarer meg uten telefon, Internett og tv men bil må jeg ha. Det hele har noe med frihet å gjøre, å kunne komme seg vekk, komme seg ut eller rett og slett få sett nye steder og få nye impulser. Skulle jeg studert i dag så hadde jeg brukt E34en min som studentbil, billig og forutsigbart bilhold Så hadde jeg skaffa meg ett bosted i grei avstand til studieplass, funnet en grei garasjeplass til bilen slik at jeg kunne brukt den på ettermiddagen og for å dra hjem til Arendal i helger og ferier. Hahaha herregud har du har aldri tatt deg en utepils eller ett glas vin på solsiden i Trondheim hvertfall. Jeg har hatt bil pga jobben her i Trondheim, og den blir brukt kun i jobbsammenheng. Det å kjøre bil her oppe er totalt unødvendig, det går fortere å gå til sentrum enn og prøve å finne seg parkeringsplass. Hadde det ikke vært fordi jobben min "krever" at jeg må ha bil hadde jeg solgt den på flekken, kollektivsystemet her oppe er kjempebra. hermanoo90 og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Tull og vas. +100Han Morten Abrahamsen er en pretensiøs dust. Mye rart av påstander i artiklene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Tull og vas. Hehe ja måtte le godt av den der awt og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Kan dere forklare hva som er tydelig feil ved den artikkelen? Syntes den var dårlig skrevet, men er det noen påstander eller slikt som er helt bak mål ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Jeg kommer til å sette inn barne sete i min er god plass til det. Barnevogn kan bli mer spennende å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Høres helt perfekt ut! Tusen takk for flott info alle sammen! Å leie varebil blir altfor dyrt, da jeg skal kjøre ca 1100km totalt.... så må finne en annen løsning der =) Sjekka RentAWreck? Mener de har fri km. over en viss sum. Leier for x-antall døgn. Du kan jo kjøpe en ihjelkjørt bil som mest sannsynlig vil klare turen opp og kjøre den på prøveskilt evt. avskilte den asap etter ankomst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 (endret) http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-740d-massage-komfort-e-heckklappe-navi-hameln/212621144.html?lang=en&utm_source=DirectMail&utm_medium=textlink&utm_campaign=Recommend_DES Fikk veldig lyst til å ta en Tysklands-tur nå! Mistenkelig billig? Endret Juli 19, 2015 av Ådne95 hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Juli 19, 2015 Share Skrevet Juli 19, 2015 Sjekka RentAWreck? Mener de har fri km. over en viss sum. Leier for x-antall døgn. Du kan jo kjøpe en ihjelkjørt bil som mest sannsynlig vil klare turen opp og kjøre den på prøveskilt evt. avskilte den asap etter ankomst. Det var også et av de store selskapene som hadde en "student-løsning" for noen mnd siden. Mener du fikk en type Peugeot Partner og fri km for 6-700,-. Mange har iallefall spesialtilbud til studenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg