Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg funnet meg hybel! :D 2.4 km fra skolen på "Moholt" i Trondheim. '

Da slipper jeg å være avhengig av transport også!

5500 i bofellesskap i grisestor enebolig med 4 bad og 10 hybler, så blir sikkert flott :D

12kvm rom.

GLEDER meg villt til å flytte!!! :D :D :D

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet meg hybel! :D 2.4 km fra skolen på "Moholt" i Trondheim. '

Da slipper jeg å være avhengig av transport også!

5500 i bofellesskap i grisestor enebolig med 4 bad og 10 hybler, så blir sikkert flott :D

12kvm rom.

GLEDER meg villt til å flytte!!! :D :D :D

Gratulerer. Ganske fint i Trondheim. Bra med restauranter, alltid noe å finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Er sååå spent :D !

Har noen en idè om hva det ca koster å leie en varebil i 1 døgn? Koster det mer enn 1000 kr i leie?

http://www.hbt.no/no/biltyper?gclid=CNGujOeU58YCFQL3cgodrQ4H7g

http://www.cityselfstorage.no/tjenester/utleie-av-flyttebiler?gclid=CKKAyO-U58YCFWgMcwodTFoGTQ

Fra Oslo dette.

Fra Trondheim:

http://allways.no/leiebil/varebil/

Som 316 sier er det ALLTID noe å finne på i Trondheim.

Gode muligheter til turer i skog og mark, fotballbaner overalt, skateboard både innendørs og utendørs, Pirbadet og mange restauranter.

Det er vel også en terrengløype for sykkel ved forballbanen mellom Moholt og Valentinlyst, det var ihvertfall når jeg var student der. Volleyballbaner er det også mye av.

Trondheim må være den aller beste studentbyen i Norge, alt er lagt opp for studenter og du har studentrabatter nesten overalt. Fra klær til frisører osv osv.. :)

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk ville jeg sagt, sitte på en uterestaurant og nippe til vin omringet av andre vinnippene hippier med palestinaskjerf og rastafletter? Det er ikke helt min stil kan du si ;) Nei bil hadde jeg ikke klart meg uten, klarer meg uten telefon, Internett og tv men bil må jeg ha. Det hele har noe med frihet å gjøre, å kunne komme seg vekk, komme seg ut eller rett og slett få sett nye steder og få nye impulser.

Skulle jeg studert i dag så hadde jeg brukt E34en min som studentbil, billig og forutsigbart bilhold :) Så hadde jeg skaffa meg ett bosted i grei avstand til studieplass, funnet en grei garasjeplass til bilen slik at jeg kunne brukt den på ettermiddagen og for å dra hjem til Arendal i helger og ferier.

Hahaha herregud har du har aldri tatt deg en utepils eller ett glas vin på solsiden i Trondheim hvertfall.

Jeg har hatt bil pga jobben her i Trondheim, og den blir brukt kun i jobbsammenheng. Det å kjøre bil her oppe er totalt unødvendig, det går fortere å gå til sentrum enn og prøve å finne seg parkeringsplass. Hadde det ikke vært fordi jobben min "krever" at jeg må ha bil hadde jeg solgt den på flekken, kollektivsystemet her oppe er kjempebra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt perfekt ut! :D Tusen takk for flott info alle sammen!

Å leie varebil blir altfor dyrt, da jeg skal kjøre ca 1100km totalt.... så må finne en annen løsning der =)

Sjekka RentAWreck? Mener de har fri km. over en viss sum. Leier for x-antall døgn. Du kan jo kjøpe en ihjelkjørt bil som mest sannsynlig vil klare turen opp og kjøre den på prøveskilt evt. avskilte den asap etter ankomst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka RentAWreck? Mener de har fri km. over en viss sum. Leier for x-antall døgn. Du kan jo kjøpe en ihjelkjørt bil som mest sannsynlig vil klare turen opp og kjøre den på prøveskilt evt. avskilte den asap etter ankomst.

Det var også et av de store selskapene som hadde en "student-løsning" for noen mnd siden. Mener du fikk en type Peugeot Partner og fri km for 6-700,-. Mange har iallefall spesialtilbud til studenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...