Fredrik 90 Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Ny eller gammel type? De nye likte jeg ikke i det hele tatt. Selgeren skjønte ikke hvorfor, men sa at det er enten/eller smaksak. Jeg liker litt tynne ratt med skikkelig skinnfølelse. Tenker på nyere type, spesielt E90/F30 og E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Tenker på nyere type, spesielt E90/F30 og E60 Okey Som sagt, jeg syntes at det var for tjukt. Men det virket som at veldig mange liker de også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Elsker F30 rattet mitt. Ser veldig sportslig og lett ut. Forøvrig så syns eg ikkje dette rattet ser noe særlig ut. Ser nokså stor og klumpete ut rundt airbaggen. Ser ut som rattet er tatt fra eldre bmw versjon. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 27, 2015 Share Skrevet Juli 27, 2015 Hva synes folket om denna E46 M3'en med ccw classic replicaer? japan racing jr10 felger. Synes den er helfeit. Er 18" kantfelger noe sårlig på E46 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Fikk brev i går.«Varsel om pålegg av tjenesteplikt i Sivilforsvaret» noen erfaringer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Jobbet 14 timer non-stop med nye gründerprosjektet mitt i dag! Phew. Jævlig gøy å begynne fra scratch og bruke hundrevis av timer på å forme noe som blir brukbart. Føles litt som et Frankenstein prosjekt: Man bruker det man har og det man klarer å skaffe, og jobber forsiktig opp mot at prosjektet skal komme til live! Angrer ikke ett sekund av det jeg har gjort så langt, hver tanke vurderes og deretter noteres (hvis brukbart), og til slutt implementeres. Sååå mye mer spennende enn en vanlig jobb. Sorry for lang, uinteressant post! M|Fjeld, janerik171187, Marius2002 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 (endret) Sitter her med samme brevet. Når forsvaret ikke har bruk for deg mere så blir du overført til det sivile forsvaret. Som tidligere nevnt er det slikt det fungere, sandsekker, leteaksjoner, bistand ved ulykker osv. Øvelser 2-4 ganger i året. De har egen hjemmeside å det står mye info der. Jeg skal på kurs i Starum (Gjøvik) den 21 november i år, da i 3 uker. Egen pub? Jeg må søke om kompensasjon for lønn siden arbeidsgiver ikke ville gi meg lønnet perm noe som resulterte i ett eget brev som jeg sendte ved siden av. Dette omhandlet da min økonomi som f.eks at jeg ikke får dekt mine utgifter de 3 ukene jeg er på kurs, utkalling osv. De fleste som jeg var på infomøte med (info og helsesjekk) var så negativ og lagde egentlig bare dårlig stemning gjennom hele "sesjonen" fordi dem mente det bare var "mongisser" som ble med i sivilforsvaret. De fleste løy på helsesjekk og besto ikke kravene for å være med i sivilforsvaret. Jeg fikk nesten ikke være med pga synet. Har minus 4 på begge så bruker linser til daglig. Dårlig betalt ja, men man kan som sagt søke om å få kompensasjon for det økonomiske tapet man tar på seg ved eventuelle utrykninger. Ja, har hørt om en puben. Den går neppe konkurs med det første. Det er ikke det at jeg er så veldig negativ til det, men det passer livssituasjonen min veldig dårlig. Nyetablert med en unge på 1,5 år, jobber turnus og setter virkelig pris på den frie jeg har når jeg har fri. Skal jeg på det treukerskurset blir jeg først borte fra jobb en uke, så på kurs i tre uker, og deretter på jobb en uke før jeg ser familien min igjen. Det blir fem uker det, ganske drøyt for min samboer som hverken har ordentlig jobb eller lappen Hvor lang tid tok det før du fikk brevet til du fikk innkalling på møte? Endret Juli 28, 2015 av 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Jobbet 14 timer non-stop med nye gründerprosjektet mitt i dag! Phew. Jævlig gøy å begynne fra scratch og bruke hundrevis av timer på å forme noe som blir brukbart. Føles litt som et Frankenstein prosjekt: Man bruker det man har og det man klarer å skaffe, og jobber forsiktig opp mot at prosjektet skal komme til live! Angrer ikke ett sekund av det jeg har gjort så langt, hver tanke vurderes og deretter noteres (hvis brukbart), og til slutt implementeres. Sååå mye mer spennende enn en vanlig jobb. Sorry for lang, uinteressant post! Ikke uinterressant i det hele tatt dette. Lyst til å skrive litt mer om hva du skal starte opp med, eller er det hemmeligstemplet? Har alltid hatt en drøm om dette, og har lovet meg selv at jeg skal satse litt sjæl dette året siden det ikke ble student av meg. Er ikke snakk om å bli millionær av mitt prosjekt, men vil ha noe å pusle med ved siden av jobben som kanskje gir meg noen tusenlapper ekstra i måneden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Bygger nettbutikk fra scratch Lykke til, om du starter for deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Bygger nettbutikk fra scratch Lykke til, om du starter for deg selv! Hadde ikke du en nettside før med litt merchandise? Syns å huske vi for mange år siden pratet om firmabil osv og til og med Fiat 500 ble vurdert! Hvilken type nettbutikk har du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Veldig fornøyd med rattet i min 4379708516_cce8506333_o.jpg Er det varme i det M3 rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Ja, har hørt om en puben. Den går neppe konkurs med det første. Det er ikke det at jeg er så veldig negativ til det, men det passer livssituasjonen min veldig dårlig. Nyetablert med en unge på 1,5 år, jobber turnus og setter virkelig pris på den frie jeg har når jeg har fri. Skal jeg på det treukerskurset blir jeg først borte fra jobb en uke, så på kurs i tre uker, og deretter på jobb en uke før jeg ser familien min igjen. Det blir fem uker det, ganske drøyt for min samboer som hverken har ordentlig jobb eller lappen Hvor lang tid tok det før du fikk brevet til du fikk innkalling på møte? Er et sånt velferdshus eller hva jeg skal kalle det på Starum. Puben er åpen 4 av 5 uke dager, stengt i helgene. Er ikke åpen mer enn 3 timer på kvelden, 18-21. Skal love deg at det holder. [emoji481] [emoji42] [emoji6] Er tidlig opp om dagene uansett.Ellers er det muligheter for å reise til Lena eller Gjøvik i helgene. Fine 3 uker med relativt mye interessant stoff selv om mye ikke er bruk for. Utenom det kan jeg melde om fine dager på Rhodos, ikke kaldt akkurat, men fin temp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 (endret) Hadde ikke du en nettside før med litt merchandise? Syns å huske vi for mange år siden pratet om firmabil osv og til og med Fiat 500 ble vurdert! Hvilken type nettbutikk har du nå? Det var et mislykket prosjekt fordi jeg jobbet med andre ting på si, hadde ikke nok budsjett (jeg måtte plutselig kansellere hele planen for vedkommende jeg lånte penger av måtte ha de tilbakebetalt pga. nødtilfelle) siden det viste seg at alt kostet 2-3x mer enn først antatt. ALLE skal ha betalt for sine tjenester i bedriftsmarkedet, ingenting er gratis Jeg gjorde mange umodne feil i prosessen. Nå er prosjektet rebootet, helt fra scratch. Jeg har bygget egen design nå, har finpusset konseptet i flere år, har langt bedre vareutvalgpotensial vs. før, og nå har jeg også mye sterkere økonomisk backing i tilfelle jeg trenger mer kapital hvis butikken trenger det. I denne omgang har jeg også etablert AS for å bli tatt mer seriøst, bruker ikke en krone mer enn nødvendig og ansatt webdesigner, laget en ordentlig produktplan osv. Vedlegger bilder av designen til nettsiden (tok ca. 2 uker, brukte Prestashop-plattformen). Har ikke begynt å legge ut varene enda, de dameklærne er generiske bilder som vi la ut for å teste etterhvert. Designen er responsiv, dvs. fungerer på Tablet og Mobil også. Planen er fem grener i bedriftstreet, som alle vil omhandle bil og vil være mer eller mindre integrert sammen - første steget i planen er altså nettbutikk. De andre tingene kan jeg dessverre ikke avsløre enda, men det blir skikkelig bra for oss bilentusiaster, det kan jeg nesten love med en gang Edit: Nå har jeg lagt til ferskere screenshots av butikklayouten. Endret Juli 28, 2015 av noekult Marius2002 og ahj reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Er et sånt velferdshus eller hva jeg skal kalle det på Starum. Puben er åpen 4 av 5 uke dager, stengt i helgene. Er ikke åpen mer enn 3 timer på kvelden, 18-21. Skal love deg at det holder. [emoji481] [emoji42] [emoji6] Er tidlig opp om dagene uansett. Ellers er det muligheter for å reise til Lena eller Gjøvik i helgene. Fine 3 uker med relativt mye interessant stoff selv om mye ikke er bruk for. Utenom det kan jeg melde om fine dager på Rhodos, ikke kaldt akkurat, men fin temp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 28, 2015 Share Skrevet Juli 28, 2015 Noekult: Det ser meget lovende ut og jeg er spent på hvordan det blir Ønsker deg lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg