Skulebollen Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Fikk beskjed om å reise utigjen etter bare en uke fri nå forrige fredag, men så ble turen kansellert. Ganske fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Det er ikke alltid feil nei Men jeg har gått hjemme på fri siden begynnelsen av juni. Var ferdig utdannet da, og mistet jobben jeg hadde fått mens jeg studerte, dagen før siste eksamen (les: grunnet nedgangstider i oljebransjen og påfølgende nedbemanning i rederiene). Har likevel hatt en vikartur som matros på et verkstedsopphold på en ferje. Men skal bli fint å endelig få noe fast. Og ikke minst litt penger inn på konto. Blir vell kjøp av leilighet og betaling av studielån på litt sikt. Nå er det 3 uker på jobb med fartsområde kun i fjordene langs Vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Hadde som alltid dårlig tid igår på vei hjem med A8en...and guess what...samme blæradritten som plagde meg i byen med teslaen sin i helgen var også på vei i samme retning...uten å forklare så mye så nevner jeg bare at han ikke hadde sjans mot A8en i fart Herlig Hvilken modell er A8`en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 argh.. jeg savner gamle 325'en min Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Nå hadde du den? Sikla mye på den i Elverum. En bekjent av meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Tøft! Har vel ikke fått på coilovers enda? Morsomt at han ble fornøyd med den da! derfor han var hos meg, trengte noen fjørben å sende inn virka til å være fornøyd ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Herlig Hvilken modell er A8`en? Og tilslutt en artig video.... Politet har heller ingen fordommer mot å bruke utenlandsk arbeidskraft... https://www.facebook.com/rizwan.ilyaz/videos/vb.593666240/10153550262716241/?type=2 Hpi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Det er ikke alltid feil nei Men jeg har gått hjemme på fri siden begynnelsen av juni. Var ferdig utdannet da, og mistet jobben jeg hadde fått mens jeg studerte, dagen før siste eksamen (les: grunnet nedgangstider i oljebransjen og påfølgende nedbemanning i rederiene). Har likevel hatt en vikartur som matros på et verkstedsopphold på en ferje. Men skal bli fint å endelig få noe fast. Og ikke minst litt penger inn på konto. Blir vell kjøp av leilighet og betaling av studielån på litt sikt. Nå er det 3 uker på jobb med fartsområde kun i fjordene langs Vestlandet Hvilken båt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Seigrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Sopass, va lærling på seivåg thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Jeg blir helt oppgitt.. Jeg prøver desperat å finne en ok vinterbil til en billig penge. Men i denne prisklassen er det jo kun idioter virker det som. Spurte på en bil i går som lå til 13k. Fikk fort svar tilbake at det var kommet inn bud på 15k fra en "på sjøen", men at han ville bli kvitt fort så jeg kunne hente den for 15. Da takket jeg fint nei for jeg synes ikke bilen var verdt så mye i det hele tatt. Fikk da kjapt melding tilbake om at jeg kunne få den for vanlig pris og at han "måtte prøve seg" som han sa så fint. Er det blitt normalt å lure på seg bud for å tjene mer?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Da ville jeg gitt bud på 11k istedenfor. Er han såpass at han lurer på seg bud, for så å gå rett ned til normalpris, så er han vel nødt til å kvitte seg med bilen og godtar nok etter litt tenking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Jepp, det er planen. Men jeg tenker at vis han lyger om slikt så lyger han nok om mer og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Jeg blir helt oppgitt.. Jeg prøver desperat å finne en ok vinterbil til en billig penge. Men i denne prisklassen er det jo kun idioter virker det som. Spurte på en bil i går som lå til 13k. Fikk fort svar tilbake at det var kommet inn bud på 15k fra en "på sjøen", men at han ville bli kvitt fort så jeg kunne hente den for 15. Da takket jeg fint nei for jeg synes ikke bilen var verdt så mye i det hele tatt. Fikk da kjapt melding tilbake om at jeg kunne få den for vanlig pris og at han "måtte prøve seg" som han sa så fint. Er det blitt normalt å lure på seg bud for å tjene mer?! Slike uærlige mennesker hadde jeg holdt meg langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Alle må tjene penger...a mans gotta hustle! e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg